تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:ایمنسٹی انٹرنیشنل نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ میانمار کی فوج نے روہنگیا مسلمانوں کا قتل عام منظم منصوبہ بندی کے تحت کیا ہے۔

نیوزنور:ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکی صدر نے اپنی حالیہ ایران مخالف تقریر سے پورے ایران کو متحد کر دیا اور یہ بات ہمارے لئے باعث خوشی ہے۔

نیوزنور:ترکی کے صدر نے کہا ہے کہ ایران کے خلاف پابندیاں عائد کرنے والے اپنی ایٹمی سرگرمیوں پر نظرڈالیں، ایران کے خلاف پابندیاں عائد کرنے کی حمایت صرف اسرائیل کررہا ہے۔

نیوزنور:اقوام متحدہ میں فلسطین کے مستقل مندوب نے کہا ہےکہ سلامتی کونسل نے اسرائیل کے سامنے خود کو مفلوج ثابت کیا ہے۔

نیوزنور:امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے کے ڈائریکٹر نے خبردار کیا ہے کہ شمالی کوریا امریکہ کو جوہری میزائل سے نشانہ بنانے کی صلاحیت حاصل کرنے کے قریب ہے۔


  فهرست  
   
     
 
    
روسی وزیر خارجہ :
شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات قابل مذمت ہیں

نیوز نور : روس کے وزیر خارجہ نے شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات پر تنقیدکرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر کے بیانات قابل مذمت ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۶۴ : // تفصیل

روسی وزیر خارجہ :

شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات  قابل مذمت ہیں

نیوز نور : روس کے وزیر خارجہ نے شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات پر تنقیدکرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر کے بیانات قابل مذمت ہیں۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق روسی وزیر خارجہ ’’سرگئی لاؤروف‘‘ نے کہا کہ شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے بیانات تشویشناک ہیں۔

انہوں نے کہا کہ روس اور چین نے جزیرہ نما‏ئے کوریا میں بحران کم کرنے کے لئے ایک منصوبہ تیار کیا ہے جس کی بنیاد پر شمالی کوریا کو اپنے میزائلی تجربات بند کرنا پڑیں گے اور امریکہ اور جنوبی کوریا کو بھی بڑے پیمانے پر اپنی فوجی مشقیں روکنا ہونگی۔

ادھر جرمنی کے صدر نے بھی جزیرہ نمائے کوریا کے بحران کے پرامن حل کا مطالبہ کیا ہے۔

درایں اثنا  جرمن چانسلر اینجلا مرکل نے جمعہ کے روز کہا کہ جزیرہ نمائے کوریا کے تنازعہ کو فوجی طریقے سے حل نہیں کیا جاسکتا جبکہ محض بیانات سے بھی شمالی کوریا کا مقابلہ کرنا  ناممکن ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر