تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
پاکستانی شیعہ عالم دین :
برطانوی غلامی سے آزاد پاکستانی قوم کی اصل آزادی کا دن امریکی غلامی سے نجات کا دن ہوگا

نیوز نور : پاکستان کے شیعہ عالم دین اور مجلس وحدت مسلمین سندھ کے سیکریٹری جنرل نے کہا ہے کہ برطانوی غلامی سے آزاد پاکستانی قوم کی اصل آزادی کا دن امریکی غلامی سے نجات کا دن ہوگا۔  

اسلامی بیداری صارفین۲۶۱ : // تفصیل

پاکستانی شیعہ عالم دین :

برطانوی غلامی سے آزاد پاکستانی قوم کی اصل آزادی کا دن امریکی غلامی سے نجات کا دن ہوگا

نیوز نور : پاکستان کے شیعہ عالم دین اور مجلس وحدت مسلمین سندھ کے سیکریٹری جنرل نے کہا ہے کہ برطانوی غلامی سے آزاد پاکستانی قوم کی اصل آزادی کا دن امریکی غلامی سے نجات کا دن ہوگا۔  

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضلع جیکب آباد کے زیر اہتمام ستر سالہ جشن آزادی کے سلسلے میں ریلی نکالی گئی جس کی قیادت مجلس وحدت مسلمین سندھ کے صوبائی سیکریٹری جنرل  ’’حجت الاسلام مقصودعلی ڈومکی ،  ضلعی رہنما آغا سیف علی ڈومکی، مولانا حسن رضا غدیری ، نثار احمد ابڑو اور سید غلام شبیر نقوی نے کی۔                     

پریس کلب کے سامنے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے  حجت الاسلام مقصودعلی ڈومکی نے کہا کہ برطانوی غلامی سے آزادی کا جشن قوم کو مبارک ہو مگر حقیقی آزادی تب ہوگی جب وطن عزیز سے امریکی غلامی کا خاتمہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ قائد اعظم ؒ کا پاکستان وہ حسین پاکستان ہے جو دھشتگردی اور کرپشن سے پاک ہو۔

انہوں نے کہا کہ شاعر مشرق علامہ اقبال ؒ کا پاکستان وہ پاکستان ہے جو امریکہ اور آل سعود کی مداخلت سے پاک ہو اور جہاں قوم کی قسمت کے فیصلے عوام کے منتخب صالح بندوں کے ذریعہ منتخب ایوانوں میں کئے جائیں۔

انہوں نے کہا کہ 14  اگست کو مجلس وحدت مسلمین صوبہ سندھ یوتھ ونگ کے زیر اہتمام آزادی مارچ  کا خیرپورسے آغاز ہوگا جبکہ ضلع سکھر، شکارپور، لاڑکانہ اورخیرپور کے مختلف مقامات پر جشن آزادی کی خوبصورت تقریبات منعقد کی جائیں گی۔           

حجت اسلام مقصود علی ڈومکی نے مزید کہا کہ جیکب آباد کے عوام میں آج بھی اخوت پائی جاتی ہے مگر دہشتگردی کا سانحہ دشمن کی کارستانی ہے۔

آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر