تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور23فروری/ایک صیہونی روز نامے نےا پنی ایک رپورٹ میں نجباء مقاومتی تنظیم کے سیکریٹری جنرل شیخ اکرم الکعبی کےدورہ لبنان اورحزب‌الله رہنماوں سے ملاقات پرتبصرہ کرتے ہوئے لکھا ہے کہ اسرائیل کے خلاف جنگ میں وہ حزب اللہ کے ہمراہ ہوگی۔

نیوزنور23فروری/بین الاقوامی جوہری توانائی ایجنسی کے ڈائریکٹر نےجوہری معاہدے کے حوالےسےایک بار پھر ایران کی شفاف کارکردگی کی تصدیق کی ہے۔

نیوزنور23فروری/ایمنسٹی انٹرنیشنل نے خبردار کیا ہے کہ سعودی عرب کے ولیعہد اپنے ملک کے شہریوں پر دباؤ بڑھانے اور مخالفین کو کچلنے کے لئے اصلاحات کا پرچم بلند کئے ہوئے ہیں۔

نیوزنور22فروری/اسلامی تحریک مقاومت حماس کے ترجمان نےکہا ہے کہ سلامتی کونسل کے اجلاس میں نیکی ہیلی کے خطاب سے فلسطینی قوم کے تئیں ان کی دشمنی جھلک رہی تھی۔

نیوزنور22فروری/ایک صیہونی عہدے دار نے کہا ہے کہ امریکہ میں ڈونالڈ ٹرمپ کے صدر بننے کے بعد فلسطین میں اسرائیلی ریاست کے مظالم اور توسیع پسندانہ اقدامات کے ساتھ ساتھ بیرون ملک سے یہودیوں کی آمد میں بھی اضافہ ہوگیا ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
دی دُران نیوز کے مدیر اعلیٰ :
سعودی عرب یمن کے خطرناک جنگی دلدل میں بُری طرح پھنس چکا ہے

نیوز نور : برطانوی نیوز ایجنسی ’دی دُران‘ کے مدیر اعلیٰ نے کہا ہے کہ سعودی عرب یمن کے خطرناک جنگی دلدل میں بُری طرح پھنس چکا ہے آل سعود کو اس بات کی توقع نہ تھی کہ یمنی عوام اپنی مقاومت اور استقامت سے اُسے گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیگی۔ 

استکباری دنیا صارفین۶۴۰ : // تفصیل

دی دُران نیوز کے مدیر اعلیٰ :

سعودی عرب یمن کے خطرناک جنگی دلدل میں بُری طرح پھنس چکا ہے

نیوز نور : برطانوی نیوز ایجنسی ’دی دُران‘ کے مدیر اعلیٰ نے کہا ہے کہ سعودی عرب یمن کے خطرناک جنگی دلدل میں بُری طرح پھنس چکا ہے آل سعود کو اس بات کی توقع نہ تھی کہ یمنی عوام اپنی مقاومت اور استقامت سے اُسے گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیگی۔  

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق روسی ذرائع ابلاغ کے ساتھ انٹرویو میں ’’الیکزنڈر مٔرکورِس‘‘ نے کہا کہ سعودی عرب یمن کے خطرناک جنگی دلدل میں بُری طرح پھنس چکا ہے آل سعود کو اس بات کی توقع نہ تھی کہ یمنی عوام اپنی مقاومت اور استقامت سے اُسے گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیگی۔  

انہوں نے کہا کہ 2015ء میں جب آل سعود نے یمن پر لشکر کشی کا آغاز کیا اُس وقت اسے اس بات کی امید نہیں تھی کہ یمن جنگ سالوں تک جاری رہنے والی ہے۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب آبادی، معیشت ، فوجی اور رقبے کے لحاظ سے یمن سے کئی گنا بڑا ہے اسلئے آل سعود کو یقین تھا کہ وہ ایک ماہ کے اندر اندر ہی یمنی فوج اور حوثیوں کا کام تمام کر کے منصور ہادی کو اقتدار پر دوبارہ قابض کرنے میں کامیاب ہوگی تاہم یمنیوں نے اپنی مقاومت سے سعودیوں کو حیران و خوف زدہ کردیا۔

انہوں نے کہا کہ یمن کی صورتحال بگڑنے کے ساتھ ساتھ ہی یہ جنگ سعودیوں کیلئے ایک خطرناک جنگی دلدل ثابت ہوتا جارہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب یمن میں اسپتالوں ، اسکولوں ، طبی مراکز کو جارحیت کا نشانہ بنا کر اور اس ملک کا ظالمانہ محاصرہ کر کے یمنی عوام سے اپنی شکست کا انتقام لے رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب پر حوثی جنگجوؤں کے بیلسٹک میزائل حملے اور یمن جنگ کا سعودی عرب کے اندر منتقل ہونا آل سعود کیلئے ایک ڈراؤنا خواب ہے۔

الیکزنڈر نے کہا کہ یمن جنگ کو سفارتی طریقے سے حل کرنے کی تمام کوششیں جم گئی ہیں اور تنازعہ کنٹرول سے باہر ہوتا جارہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ یمن پر آل سعود کی جارحیت کا اصل ہدف و مقصد اس ملک کی عوام پر اپنی رائے مسلط اور ایران کے اثر و رسوخ کو ختم کرنا تھا۔

یمن کے تباہ کن جنگ میں مغربی ممالک خاص کر امریکہ کے کردار کے بارے میں انہوں نے کہا کہ آل سعود نے یمن پر واشنگٹن کی رضامندی اور گرین سگنل ملنے کے بعد ہی جارحیت کا آغاز کیا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر