تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور:1932 ء میں سعودی عرب کے قیام کے بعد سے آل سعود نے بادشاہت کے متضاد سیاسی ،سماجی اورمذہبی ڈھانچے کے چلینجز سے نمٹنے کیلئے وہابیت کا استعمال کیا ہے اوروہابیت کے نظرئے نے مذہبی طورپر آل سعود خاندان کی طاقت تاج اورحکومت کو جائز ٹھہرایا ہے۔

نیوز نور : بولویا کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکہ کو وینزوئلا میں مداخلت کا خیال ترک کرنا چاہئے کیونکہ دنیا بھر میں امریکی سامراجیت دم توڑ چکی ہے۔

نیوز نور:ایران کے ایک سینئر قانون ساز نے کہاہےکہ امریکہ کی طرف سے روس اورایران پر  بیک وقت پابندیوں کو عائد کئے جانے کا مقصد دوعلاقائی اتحادیوں کے درمیان تعلقات میں شگاف پیدا کرنا تھا۔

نیوز نور:لبنان کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ کی سیکورٹی کونسل کےچیئرمین نے کہاہے کہ شام میں سرگرم تکفیری دہشتگرد گروہ داعش کے خلاف جنگ آخری مرحلے میں داخل ہوچکی ہے۔

نیوز نور : لبنان کے پارلیمانی نمائندے نے کہا ہے کہ  شام فلسطین اور بیت المقدس کی حمایت کا علمبردار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
امام قبلہ اول :
القدس سے دست برداری قبلہ اول سے دست برداری کے مترادف ہے

نیوز نور : مسجد اقصیٰ قبلہ اول کے امام  و خطیب نے کہا ہے کہ القدس سے دست برداری قبلہ اول سے دست برداری کے مترادف ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۲۸۴ : // تفصیل

امام قبلہ اول :

القدس سے دست برداری قبلہ اول سے دست برداری کے مترادف ہے

نیوز نور : مسجد اقصیٰ قبلہ اول کے امام  و خطیب نے کہا ہے کہ القدس سے دست برداری قبلہ اول سے دست برداری کے مترادف ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق فلسطین کے ممتاز اہلسنت عالم دین اور قبلہ اول کے امام ’’الشیخ محمد اسماعیل نواھضہ‘‘ نے نمازیوں کے جم غفیر سے نماز جمعہ کے خطبے میں بیت المقدس میں صہیونی پولیس گردی کی شدید مذمت کرتے ہوئے عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ قبلہ اول کو پنجہ یہود سے آزاد کرانے کیلئے متحد ہوجائے۔

الشیخ نواھضہ نے کہا کہ قبلہ اول حرمین شریفین سے تقدس کی اہمیت میں کسی بھی طور کم نہیں اور اس کا دفاع پوری مسلم امہ کی اجتماعی ذمہ داری ہے۔

انہوں نے کہا کہ بیت المقدس سے دست برداری قبلہ اول سے دست برداری کے مترادف ہوگی اور اس کے سنگین نتائج سامنے آئیں گے۔

انہوں نے مسجد اقصیٰ اور القدس کے حوالے سے عالم اسلام اور عرب ممالک کے کردار پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ قبلہ اول اور القدس کو صہیونیوں کے ہاتھوں جس قدر خطرات لاحق ہیں عالم اسلام کی طرف سے اس کے تناسب سے دفاعی اقدامات اور انتظامات نہیں کئے گئے۔

موصوف امام نے کہا کہ فلسطینی قوم اپنی جانوں پر کھیل کر قبلہ اول کا دفاع کررہی ہے کیونکہ مسجد اقصیٰ اور منبر صلاح الدین ایوبی مسلمانوں کی ملکیت ہیں اور قبلہ اول کے متولی اور سرپرست بھی صرف مسلمان ہیں۔

الشیخ محمد اسماعیل نواھضہ نے مزید کہا کہ  قبلہ اول کے دفاع کے لیے عالم اسلام کا اپنی صفوں میں اتحاد قائم کرنے کے ساتھ ساتھ کتاب اللہ اور سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر سختی سے کار بند رہنا بھی ضروری ہے۔

واضح رہے کہ جمعہ کو نماز جمعہ سے قبل اسرائیلی فوج کی بھاری نفری نے قبلہ کی طرف آنے والے راستوں کو گھیرے میں لے رکھا تھا اورفلسطینیوں کی قبلہ اول تک رسائی روکنے کے لئے تمام تر حربوں کے استعمال کے باوجود ہزاروں فلسطینی شہری قبلہ اول میں پہنچنے میں کامیاب رہے اورقابض صہیونی فوج اور پولیس کی طرف سے پابندیوں اور رکاوٹوں کے باوجود جمعہ کے روز ہزاروں فلسطینی مسلمانوں نے نماز جمعہ مسجد اقصیٰ میں ادا کی۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر