تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور:1932 ء میں سعودی عرب کے قیام کے بعد سے آل سعود نے بادشاہت کے متضاد سیاسی ،سماجی اورمذہبی ڈھانچے کے چلینجز سے نمٹنے کیلئے وہابیت کا استعمال کیا ہے اوروہابیت کے نظرئے نے مذہبی طورپر آل سعود خاندان کی طاقت تاج اورحکومت کو جائز ٹھہرایا ہے۔

نیوز نور : بولویا کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکہ کو وینزوئلا میں مداخلت کا خیال ترک کرنا چاہئے کیونکہ دنیا بھر میں امریکی سامراجیت دم توڑ چکی ہے۔

نیوز نور:ایران کے ایک سینئر قانون ساز نے کہاہےکہ امریکہ کی طرف سے روس اورایران پر  بیک وقت پابندیوں کو عائد کئے جانے کا مقصد دوعلاقائی اتحادیوں کے درمیان تعلقات میں شگاف پیدا کرنا تھا۔

نیوز نور:لبنان کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ کی سیکورٹی کونسل کےچیئرمین نے کہاہے کہ شام میں سرگرم تکفیری دہشتگرد گروہ داعش کے خلاف جنگ آخری مرحلے میں داخل ہوچکی ہے۔

نیوز نور : لبنان کے پارلیمانی نمائندے نے کہا ہے کہ  شام فلسطین اور بیت المقدس کی حمایت کا علمبردار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کار:
یمن پر سعودی جارحیت امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے

نیوز نور : روزنامہ ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کا رکے مطابق یمن پر سعودی جارحیت کہ جس کے نتیجے میں ہزاروں افراد ہلاک اور لاکھوں بے گھر ہوئے ہیں امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے۔

استکباری دنیا صارفین۲۹۷ : // تفصیل

ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کار:

یمن پر سعودی جارحیت امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے

نیوز نور : روزنامہ ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کا رکے مطابق یمن پر سعودی جارحیت کہ جس کے نتیجے میں ہزاروں افراد ہلاک اور لاکھوں بے گھر ہوئے ہیں امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اپنے ایک مختصر مضمون میں ’’ کرسٹینا لین‘‘ نے لکھا کہ یمن پر امریکی سعودی جارحیت تیسرے سال میں داخل ہوئی ہے لیکن ابھی بھی روزانہ کی بنیاد پر امریکی و سعودی جنگی اتحاد یمن کی بیگناہ عوام کو خا  ک و خون میں نہلا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ امریکی سعودی جارحیت میں اس ملک کازیادہ تر بنیاد ڈھانچہ تباہ ہوا ہے، ہزاروں افراد موت کی آغوش میں چلے گئے ہیں جبکہ لاکھوں افراد کی جانوں کو بھوک اور ہیضے کی وبا سے خطرہ لاحق ہے۔

انہوں نے کہا کہ اکثریتی امریکی عوام مشرق وسطیٰ علاقے کے اس مفلوک الحال ملک پر مسلط کردہ جنگ میں واشنگٹن کے کردار سے ناواقف ہیں لیکن یمنی عوام اس بات سے پوری طرح آگاہ ہیں کہ اُن پر جو بم برسائے جارہے ہیں وہ آل سعود کو واشنگٹن اور لندن کی طرف سے فراہم کئے جارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ یمنی عوام میں امریکہ کے تئیں نفرت میں روز بہ روز اضافہ ہوتا جارہا ہے اور اس کا اندازہ اسی بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ دارالحکومت صنعا کے ہر دیوار پر یہ نعرہ تحریر ہے کہ امریکہ یمنیوں کا قاتل ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ یمنی عوام اُن پر مسلط کردہ خوفناک جنگ کو نہ صرف سعودی جنگ بلکہ امریکی جارحیت کا نام دیتے ہیں۔

واضح رہے کہ پچّیس مارچ دو ہزار پندرہ کو امریکہ کی حمایت اور سعودی عرب کی سرکردگی میں علاقے کے ملکوں کے اتحاد کے حملوں سے یمن میں فوجی مداخلت شروع ہوئی ہے جو بدستور جاری ہے یمن پر حملوں کے نتیجے میں اب تک دسیوں ہزار یمنی شہری منجملہ عورتیں اور بچے خاک و خون میں غلطاں ہو چکے ہیں۔اور یہ ایسی حالت میں ہے کہ وہ ممالک جو انسانی حقوق کا دم بھرتے ہیں، یمن میں غیر انسانی جرائم کے بارے میں انہوں نے مکمل خاموشی اختیار کر رکھی ہے اور ان ممالک کی جانب سے وحشیانہ جرائم پر کسی بھی قسم کے ردعمل کا اظہار نہیں کیا جا رہا ہے۔ 


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر