تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کار:
یمن پر سعودی جارحیت امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے

نیوز نور : روزنامہ ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کا رکے مطابق یمن پر سعودی جارحیت کہ جس کے نتیجے میں ہزاروں افراد ہلاک اور لاکھوں بے گھر ہوئے ہیں امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے۔

استکباری دنیا صارفین۳۸۵ : // تفصیل

ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کار:

یمن پر سعودی جارحیت امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے

نیوز نور : روزنامہ ایشیا ٹائمز کی تجزیہ کا رکے مطابق یمن پر سعودی جارحیت کہ جس کے نتیجے میں ہزاروں افراد ہلاک اور لاکھوں بے گھر ہوئے ہیں امریکہ کی ریاستی دہشتگردی کا ایک اور نمونہ ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اپنے ایک مختصر مضمون میں ’’ کرسٹینا لین‘‘ نے لکھا کہ یمن پر امریکی سعودی جارحیت تیسرے سال میں داخل ہوئی ہے لیکن ابھی بھی روزانہ کی بنیاد پر امریکی و سعودی جنگی اتحاد یمن کی بیگناہ عوام کو خا  ک و خون میں نہلا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ امریکی سعودی جارحیت میں اس ملک کازیادہ تر بنیاد ڈھانچہ تباہ ہوا ہے، ہزاروں افراد موت کی آغوش میں چلے گئے ہیں جبکہ لاکھوں افراد کی جانوں کو بھوک اور ہیضے کی وبا سے خطرہ لاحق ہے۔

انہوں نے کہا کہ اکثریتی امریکی عوام مشرق وسطیٰ علاقے کے اس مفلوک الحال ملک پر مسلط کردہ جنگ میں واشنگٹن کے کردار سے ناواقف ہیں لیکن یمنی عوام اس بات سے پوری طرح آگاہ ہیں کہ اُن پر جو بم برسائے جارہے ہیں وہ آل سعود کو واشنگٹن اور لندن کی طرف سے فراہم کئے جارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ یمنی عوام میں امریکہ کے تئیں نفرت میں روز بہ روز اضافہ ہوتا جارہا ہے اور اس کا اندازہ اسی بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ دارالحکومت صنعا کے ہر دیوار پر یہ نعرہ تحریر ہے کہ امریکہ یمنیوں کا قاتل ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ یمنی عوام اُن پر مسلط کردہ خوفناک جنگ کو نہ صرف سعودی جنگ بلکہ امریکی جارحیت کا نام دیتے ہیں۔

واضح رہے کہ پچّیس مارچ دو ہزار پندرہ کو امریکہ کی حمایت اور سعودی عرب کی سرکردگی میں علاقے کے ملکوں کے اتحاد کے حملوں سے یمن میں فوجی مداخلت شروع ہوئی ہے جو بدستور جاری ہے یمن پر حملوں کے نتیجے میں اب تک دسیوں ہزار یمنی شہری منجملہ عورتیں اور بچے خاک و خون میں غلطاں ہو چکے ہیں۔اور یہ ایسی حالت میں ہے کہ وہ ممالک جو انسانی حقوق کا دم بھرتے ہیں، یمن میں غیر انسانی جرائم کے بارے میں انہوں نے مکمل خاموشی اختیار کر رکھی ہے اور ان ممالک کی جانب سے وحشیانہ جرائم پر کسی بھی قسم کے ردعمل کا اظہار نہیں کیا جا رہا ہے۔ 


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر