تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:عراقی وزیراعظم نے کہا ہے کہ نام نہادداعشی خلافت کی مذہبی علامت سمجھی جانے والی جامع مسجد النوری کی دھماکے میں شہادت دہشت گرد گروپ داعش کا اعتراف شکست ہے۔

نیوزنور:ایک صیہونی روزنامےنے اپنے ایک  مقالے میں لکھا ہے کہ سعودی شہزادے محمد بن سلمان جو اپنے والد کے خصوصی حکم پر سعودی عرب کے نئے ولیعہد منتخب ہوئے ہیں نے اپنا نیا عہدہ سنبھالنے سے قبل اعلی صیہونی حکام سے ملاقات کی ۔

نیوزنور:یمن کی تحریک انصاراللہ کے سربراہ نے اعلان کیا ہے کہ امریکہ صیہونی حکومت کے ساتھ مل کر علاقے پر تسلط جمانے کی کوشش کر رہا ہے-

نیوزنور:ایران کے ایک بزرگ شیعہ عالم دین نے ایک بیان میں داعش پر سپاہ کے جوابی حملے کو بہترین اور مضبوط دفاع قرار دیتے ہوئے کہا ہےکہ یوم القدس کی ریلی میں شرکت کرنا ملک اور عالم اسلام کی سلامتی کی ضامن ہے۔

نیوز نور: یمن کےسابق صدر  نے اپنے ایک بیان میں  تحریک انصاراللہ کےساتھ اتحاد جاری رکھنے کا اعلان کرتے ہوئے کہاہےکہ سعودی جنگی اتحاد کے خلاف یمنی عوام کی حتمی فتح یقینی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
سعودی عرب کے بادشاہ کے بیٹے نے پچھلے مہینے وعدہ کیا تھا کہ وہ جنگ کو ایران کے اندر منتقل کرے گا /
سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے تہران پر دہشت گردانہ حملوں سے ایک دن پہلے کیا کہا تھا ؟

نیوزنور:سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے تہران پر دہشت گردانہ حملوں سے ایک دن پہلے ، دھمکی دی تھی کہ ایران کو اس چیز کی بنا پر کہ جسے وہ علاقے کے امور میں ایران کی مداخلت کہتا ہے سزا ملنی چاہیے ۔

استکباری دنیا صارفین۹۰۸ : // تفصیل

سعودی عرب کے بادشاہ کے بیٹے نے پچھلے مہینے وعدہ کیا تھا کہ وہ جنگ کو ایران کے اندر منتقل کرے گا /

سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے تہران پر دہشت گردانہ حملوں سے ایک دن پہلے کیا کہا تھا ؟

نیوزنور:سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے تہران پر دہشت گردانہ حملوں سے ایک دن پہلے ، دھمکی دی تھی کہ ایران کو اس چیز کی بنا پر کہ جسے وہ علاقے کے امور میں ایران کی مداخلت کہتا ہے سزا ملنی چاہیے ۔

عالمی اردو خبررساں ادارے نیوزنور کی رپورٹ کے مطابق سعودی عرب کے وزیر خارجہ عادل الجبیر نے 7جون منگلوار کے دن تہران پر دہشت گردانہ حملے سے ایک دن پہلے پیرس میں نامہ نگاروں کے مجمعے میں ایران کو دھمکی دی تھی ۔

العربیہ چینل کے اعلان کے مطابق اس نے داعش اور دوسرے دہشت گرد گروہوں  کی حمایت جو ریاض کرتا ہے اس کے ثبوتوں کو نظر انداز کرتے ہوئے (جیسا کہ امریکہ کے وزیر خارجہ کے سال ۲۰۰۹ کے اس اعتراف کو بھولنے کی ایکٹینگ کرتے ہوئے کہ سعودی عرب دہشت گردوں کا حامی ہے ) یہ دعوی کیا کہ ایران دنیا میں دہشت گردوں کا پہلے نمبر کا حامی ہے اور اپنے ہمسایہ ملک کے امور میں بھی مداخلت کرتا ہے اور علاقے میں شدت پسند گروہوں کی حمایت کرتا ہے ۔ اسی طرح یہ ملک القاعدہ کے سربراہوں اور دوسرے دہشت گرد گروہوں کے سرغنوں کا میزبان ہے اور ایران نے جو پالیسی اپنا رکھی ہے وہ بھی ہماری نظر میں بالکل قابل قبول نہیں ہے ۔

حالانکہ سب سے زیادہ دہشت گرد جو شام اور عراق میں ہیں وہ سعودی عرب کے باشندے ہیں ، الجبیر نے مزید کہا : ۳۷ سال کے دوران اس نے ۱۲ سفارتخانوں پر حملہ کیا ہے اور بمب اور دھماکہ خیز مواد بنانے میں اس کا دنیا میں پہلا نمبر ہے کہ جس کی وجہ سے آج تک ہزاروں افراد قتل ہو چکے ہیں ۔ ایران نے ۹۰ فیصد دھماکہ خیز مواد بنایا ہے اور اسے دہشت گردوں میں تقسیم کیا ہے ۔

اس نے ایران پر الزامات کی بوچھاڑ کرتے ہوئے کہا : تہران علاقے کے حوادث اور ان کے نتائج کا ذمہ دار ہے ۔ ایران وہ ملک ہے جو سیاستمداروں کو قتل کرنے کے منصوبے بناتا ہے اور بین الاقوامی حقوق کو نظر انداز کرتا ہے اور ان کے مفادات کو پایمال کرتا ہے ۔ ایران کو بین الاقوامی حقوق کا احترام کرنا چاہیے تا کہ وہ ایک معمول کی حکومت کہلائے ۔ اس ملک کو علاقے کے امور میں مداخلت اور دہشت گرد گروہوں اور شدت پسندوں کی حمایت کرنے کے جرم میں سزا ملنی چاہیے ۔

بن سلمان کی دھمکی ،

محمد بن سلمان سعودی عرب کے ولی عہد کے جانشین نے بھی گذشتہ ۱۲ اردیبہشت کو ایک پریس کانفرنس میں دعوی کیا تھا کہ اس کا ملک ایران کے نشانے پر ہے ، اور تہران مکہ تک پہنچنے کا ارادہ رکھتا ہے ۔ لہذا سعودی عرب انتظار نہیں کرے گا کہ جنگ اس کے ملک کے اندر ہو بلکہ اس کو ایران میں منتقل کرے گا ۔

بن سلمان نے کہا : ہم جانتے ہیں کہ ہم ایران کی حکومت کا اصلی نشانہ ہیں ۔ مسلمانوں کے قبلے تک پہنچنا اس حکومت کا اصلی مقصد ہے ہم منتظر نہیں رہیں گے کہ جنگ سعودی عرب میں ہو بلکہ کوشش کریں گے کہ جنگ خود ان کے پاس ایران میں ہو سعودی عرب میں نہیں ۔

آج صبح چار دہشت گرد مراجعہ کرنے والوں کے بھیس میں پارلیمنٹ کے اندر جانے والی راہرو میں داخل ہوئے اور پارلیمنٹ کی حفاظتی پولیس کی طرف انہوں نے گولیاں چلائیں اور ان میں سے ایک کو شہید اور آٹھ کو زخمی کر دیا جن میں حفاظت اور مراجعہ کرنے والے دونوں شامل تھے ۔

کچھ اور دہشت گرد حرم امام خمینی رہ میں داخل ہوئے اور انہوں نے گولیاں چلا کر چند افراد کو زخمی کر دیا دو دہشت گردوں نے حرم کے احاطے میں خود کو دھماکے سے اڑا دیا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر