تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :17 نومبر/ میانمار فوج کے سربراہ نے کہاہے کہ بدھ مت کے پیروکاروں کے راضی ہونے تک بنگلادیش ہجرت کر جانے والے روہنگیا مسلمان واپس نہیں آسکتے، روہنگیائی افراد کی اپنے گھروں کی واپسی میانمار کے حقیقی باشندوں کی رضامندی سے ہوگی اور اس مقصدکے لیے سب سے پہلے بدھ پرستوں کو راضی کرنا پڑے گا ۔

نیوز نور :17 نومبر/ عراقی فوج اور سیکورٹی فورس نے مغربی صوبے الانبار کے شہر راوہ کو بھی تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے قبضے سے آزاد کرا لیاہے۔

نیوز نور :17 نومبر/ ترکی کے صدر نے مغربی ممالک پر شامی کردوں کی حمایت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ جن ممالک نے داعش کو تشکیل دیا تھا وہی آج شام کے کردوں کو مسلح کررہے ہیں۔

نیوز نور :17 نومبر/ تہران کےخطیب جمعہ نے خطے کے حساس شرائط کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ  مسلمانوں کو باہمی اتحاد اور یکجہتی کے ساتھ دشمنوں کے منصوبوں کو ناکام بنانا چاہیے۔

نیوز نور :17 نومبر/ جرمن وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ یورپی ممالک سعودی اقدامات اور مہم جوئی پر کسی بھی صورت میں خاموش نہیں رہیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
علاقائی امور کے ایرانی ماہر:
مسلمانوں سے عرب حکومتوں کی غداری اورصیہونی حکومت کےساتھ ان کا گٹھ جوڑ فلسطین کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے

نیوز نور:علاقائی امو رکے ایک ایرانی ماہر نے کہاہےکہ مسلمانوں سے عرب حکومتوں کی غداری اورصیہونی حکومت کےساتھ ان کا گٹھ جوڑ فلسطین کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔

استکباری دنیا صارفین۲۵۰ : // تفصیل

علاقائی امور کے ایرانی ماہر:

مسلمانوں سے عرب حکومتوں کی غداری اورصیہونی حکومت کےساتھ ان کا گٹھ جوڑ فلسطین کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے

نیوز نور:علاقائی امو رکے ایک ایرانی ماہر نے کہاہےکہ مسلمانوں سے عرب حکومتوں کی غداری اورصیہونی حکومت کےساتھ ان کا گٹھ جوڑ فلسطین کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق مقامی میڈیا کےساتھ انٹرویو میں ’’مہدی عزیز ‘‘نےمتحدہ عرب امارات کے ایران مخالف اقدامات اورایران میں اماراتی سفیر کے صوتی  ایمیلز کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ بحرین اورمتحدہ عرب امارات جیسی رجعتی حکومتیں آل سعود اورآل یہود کو جوڑنے میں ایک پل کاکردار اداکررہی ہے۔

انہوں نے متحدہ عرب امارات اورغاصب صیہونی رژیم کے درمیان تعلقات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ اسرائیلی کمپنیاں متحدہ عرب امارات میں بھاری سرمایہ لگا چکی ہیں اوروہ متحدہ عرب امارات کو سیکورٹی سازوسامان  فراہم کرتی ہیں۔

انہوں نے کہاکہ متحدہ عرب امارات جیسی رجعتی حکومت کی خطے میں کوئی مقبولیت نہیں ہے اس لئےاس کا انحصار  بیرونی ممالک پر ہے۔

انہوں نے کہا کہ خلیج فارس کی رجعتی حکومتیں کو  اپنی بقاء کیلئے امریکہ اوراسرائیل پر انحصار کرنا پڑھ رہاہے۔

ایرانی تجزیہ نگار نے کہاکہ  علاقائی رجعتی حکومتوں کا اسرائیل اورامریکہ پر انحصار فلسطین کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ کے طورپر ابھری ہیں۔

قطر اورسعودی عرب کے درمیان  تنازعے سے متعلق پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں ایرانی ماہر نے کہاکہ عرب ریاستوں کا قطر کےساتھ تعلقات منقطع کرنے سے اس بات کی نشاندہی ہوتی ہےکہ یہ ممالک سعودی عرب پر منحصر ہیں ۔

عزیز نے کہاکہ قطر اورخلیجی ریاستوں کے درمیان جاری کشیدگی کو سنجیدگی سے لینے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ یہ ریاستیں ممکنہ طورپر دوبارہ ایک دوسرے کےساتھ کھڑی ہونگی جو ماضی میں بھی دیکھنے میں آیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ متحدہ عرب امارات سعودی عرب اوراسرائیل کو جوڑنے کیلئے ایک پل کی مانند کام کررہاہے اوریہ تینوں ممالک قطر کو ایران سے دور کرنے کیلئے دوحہ پر دباؤ ڈال رہے ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر