تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:عراقی وزیراعظم نے کہا ہے کہ نام نہادداعشی خلافت کی مذہبی علامت سمجھی جانے والی جامع مسجد النوری کی دھماکے میں شہادت دہشت گرد گروپ داعش کا اعتراف شکست ہے۔

نیوزنور:ایک صیہونی روزنامےنے اپنے ایک  مقالے میں لکھا ہے کہ سعودی شہزادے محمد بن سلمان جو اپنے والد کے خصوصی حکم پر سعودی عرب کے نئے ولیعہد منتخب ہوئے ہیں نے اپنا نیا عہدہ سنبھالنے سے قبل اعلی صیہونی حکام سے ملاقات کی ۔

نیوزنور:یمن کی تحریک انصاراللہ کے سربراہ نے اعلان کیا ہے کہ امریکہ صیہونی حکومت کے ساتھ مل کر علاقے پر تسلط جمانے کی کوشش کر رہا ہے-

نیوزنور:ایران کے ایک بزرگ شیعہ عالم دین نے ایک بیان میں داعش پر سپاہ کے جوابی حملے کو بہترین اور مضبوط دفاع قرار دیتے ہوئے کہا ہےکہ یوم القدس کی ریلی میں شرکت کرنا ملک اور عالم اسلام کی سلامتی کی ضامن ہے۔

نیوز نور: یمن کےسابق صدر  نے اپنے ایک بیان میں  تحریک انصاراللہ کےساتھ اتحاد جاری رکھنے کا اعلان کرتے ہوئے کہاہےکہ سعودی جنگی اتحاد کے خلاف یمنی عوام کی حتمی فتح یقینی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ترک صدر :
ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے

نیوز نور : ترکی کے صدر  نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران مشرق وسطی کا ایک اہم ملک ہے جس کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

مسلکی رواداری صارفین۱۴۱ : // تفصیل

ترک صدر :

ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے

نیوز نور : ترکی کے صدر  نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران مشرق وسطی کا ایک اہم ملک ہے جس کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق ترک صدر ’’رجب طیب اردوغان‘‘ نے پرتگالی ٹی وی چینل ’آر۔ٹی۔پی‘ کے ساتھ  انٹرویو میں کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

انہوں نے ایران اور ترکی کے درمیان بعض مسائل پر اختلافات کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ ہم سمجھتے ہیں کہ ہمیں مل بیٹھ کر مذاکرات کرنے ہوں گے کہ کس طرح شام، عراق، اور قطر کے مسائل کو حل کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے بغیر خطے کے تنازعات بشمول عراق اور شام کے بحران کو حل نہیں کیا جاسکتا۔

ترک صدرنے کہا کہ ہم نےشامی تنازعات کے حل کے لیے ایران کے ساتھ آستانہ مذاکرات  کہ جس میں امریکی سفیر بھی شریک تھے شرکت کی اور شامی بحران کے حل کے لیے اس امن مذاکرات کا سلسلہ اعلٰی سطح پر اب بھی جاری ہے۔

رجب طیب اردوغان نے مزید کہا کہ شامی بحران کا حل علاقائی بحرانوں کو حل کرنے میں اہم قدم ہے اور ہم چاہتے ہیں کہ امریکہ اور سعودی عرب بھی شامی مسائل کے حل کے لیے ایران،ترکی اور روس کے منصوبے سے منسلک ہوکر  اس میں  تعاون کریں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر