تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21اپریل/لبنانی پارلیمنٹ کے اسپیکر اور مشہور تجزیہ کار نے اس بات پر زور دیا ہے کہ عربی ممالک کی اپنے پڑوسیوں کے ساتھ بات چیت بالخصوص اسلامی جمہوریہ ایران اور سعودی عرب کے درمیان مذاکرات وقت کی اہم ضرورت ہیں۔

نیوزنور21اپریل/شیخ الازهر مصر نے تاریخ اسلام کا جائزہ لیتے ہوئے کہا ہےکہ قدس اسلامی ـ عربی سرزمین ہے اور ہمیشہ اسلامی سرزمین  کے طور پرباقی رہے گی۔

نیوزنور21اپریل/سرزمین عراق کےایک معروف عالم دین نے کہا ہےکہ عرب لیگ میں فلسطین کے دفاع اور وہاں کے موجودہ حالات کو بدلنے کی توانائی موجود نہیں ہے ۔

نیوزنور21اپریل/حزب الله لبنان کی ایگزیٹو کونسل کے نائب صدر نے عرب ممالک کی فوج کو شام میں داخل ہونے کے حوالہ سے کئے جانے والے ہرقسم کے فیصلہ کے سلسلے میں منتبہ کرتے ہوئے اسے ایک قسم کا تجاوز قرار دیا ہے ۔

نیوزنور21اپریل/بحرین کی سکیورٹی فورسز نے اپنے تازہ ترین اقدام میں بحرین کے روحانی رہنماء کے گھر کے اطراف میں خاردار تاروں کی باڑ لگا دی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ترک صدر :
ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے

نیوز نور : ترکی کے صدر  نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران مشرق وسطی کا ایک اہم ملک ہے جس کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

مسلکی رواداری صارفین۴۸۱ : // تفصیل

ترک صدر :

ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے

نیوز نور : ترکی کے صدر  نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران مشرق وسطی کا ایک اہم ملک ہے جس کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق ترک صدر ’’رجب طیب اردوغان‘‘ نے پرتگالی ٹی وی چینل ’آر۔ٹی۔پی‘ کے ساتھ  انٹرویو میں کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے بغیر علاقائی بحرانوں کا حل ناممکن ہے۔

انہوں نے ایران اور ترکی کے درمیان بعض مسائل پر اختلافات کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ ہم سمجھتے ہیں کہ ہمیں مل بیٹھ کر مذاکرات کرنے ہوں گے کہ کس طرح شام، عراق، اور قطر کے مسائل کو حل کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے بغیر خطے کے تنازعات بشمول عراق اور شام کے بحران کو حل نہیں کیا جاسکتا۔

ترک صدرنے کہا کہ ہم نےشامی تنازعات کے حل کے لیے ایران کے ساتھ آستانہ مذاکرات  کہ جس میں امریکی سفیر بھی شریک تھے شرکت کی اور شامی بحران کے حل کے لیے اس امن مذاکرات کا سلسلہ اعلٰی سطح پر اب بھی جاری ہے۔

رجب طیب اردوغان نے مزید کہا کہ شامی بحران کا حل علاقائی بحرانوں کو حل کرنے میں اہم قدم ہے اور ہم چاہتے ہیں کہ امریکہ اور سعودی عرب بھی شامی مسائل کے حل کے لیے ایران،ترکی اور روس کے منصوبے سے منسلک ہوکر  اس میں  تعاون کریں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر