تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور 23 اپریل/ بحرین کے ایک ممتاز شیعہ عالم دین نے اس بات کےساتھ کہ آل خلیفہ  رژیم کےسامنے فلسطینی کاز کی کوئی اہمیت نہیں ہے کہا ہے کہ بحرینی عوام  اپنے تمام جائز مطالبات پورے ہونے تک اپنی تحریک جاری رکھیں گے۔

نیوزنور23اپریل/روسی وزارت خارجہ کی ترجمان نے کہا ہے کہ مغربی ممالک شام کے شہر دوما میں کیمیائی حملے سے متعلق حقائق میں تحریف کر رہے ہیں۔

نیوزنور23اپریل/ٹوئٹر پرسعودی عرب کے  سرگرم  اور شاہی خاندان کے قریبی کارکن نےسعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں شاہی محل میں کل رات ہونے والی فائرنگ کی اصل حقیقت سامنے لاتے ہوئے کہا ہے کہ فائرنگ کے واقعہ میں آل سعود کے بعض اعلٰی شہزادے ملوث ہیں ڈرون کو گرانے کا واقعہ سعودی حکومت کا ڈرامہ ہے فائرنگ کے واقعہ کے بعد سعودی بادشاہ اور ولیعہد شاہی محل سے فرار ہوگئے تھے۔

نیوزنور23اپریل/اسلامی مقاومتی محورحزب اللہ لبنان کے سربراہ نے کہا ہےکہ اسرائيل کو لبنانیوں کے خلاف جارحیت سے روکنا ہمارا سب سے بڑا ہدف ہے ۔

نیوزنور23اپریل/مجلس وحدت مسلمین پاکستان سندھ کے سیکرٹری جنرل نے کہا  ہے کہ امام حسینؑ نے ۱۴ سو سال قبل ان دہشتگردوں کو شکست دی جو دین اسلام کا لبادہ اوڑھ کر دین کو اپنی پسند نا پسند میں ڈھال رہے تھے۔

  فهرست  
   
     
 
    
بین الاقوامی امور کے ایرانی ماہر:
علاقائی ممالک کے ساتھ تعاون کو فروغ دیکر ایران امریکی جارحانہ کاروائیوں کا مقابلہ کرسکتا ہے

نیوز نور:بین الاقوامی امور کے ایک ایرانی ماہر نےکہاہےکہ  علاقے میں دوست ممالک کےساتھ تعاون کو فروغ  دیکر اورتعلقات کو مستحکم کرکے ایران امریکہ کی جارحانہ کاروائیوں اوردشمنیوں کو روک سکتا ہے۔

اسلامی مسلکی رواداری صارفین۹۳۸ : // تفصیل

بین الاقوامی امور کے ایرانی ماہر:

علاقائی ممالک کے ساتھ تعاون کو فروغ دیکر ایران امریکی جارحانہ کاروائیوں کا مقابلہ کرسکتا ہے

نیوز نور:بین الاقوامی امور کے ایک ایرانی ماہر نےکہاہےکہ  علاقے میں دوست ممالک کےساتھ تعاون کو فروغ  دیکر اورتعلقات کو مستحکم کرکے ایران امریکہ کی جارحانہ کاروائیوں اوردشمنیوں کو روک سکتا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایرانی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں’’علی خرم‘‘نے کہاکہ علاقے میں دوست ممالک کےساتھ تعاون کو فروغ  دیکر اورتعلقات کو مستحکم کرکے ایران امریکہ کی جارحانہ کاروائیوں اوردشمنیوں کو روک سکتا ہے۔

انہوں نے  8 جون کو امریکی سینٹ میں ایران کے خلاف نئی پابندیوں کے عبوری بل کی منظوری کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ یہ پابندیاں جامع مشترکہ ایکشن پلان کی خلاف ورزی نہیں  ہے سابق صدر بارک اوبامہ کےدور صدرات میں امریکی سینٹ نے اسی طرح کی بل کی منظوری دی تھی تاہم اوبامہ نے اس کا ویٹو کردیاتھا۔

 انہوں نے کہاکہ صیہونی نواز امریکی ٹرمپ ایران کے خلاف حالیہ نئے سینٹ بل  کا ویٹو کریں گے ایسا نا ممکن ہے۔

انہوں نے کہاکہ  ایران پر جوہری پابندیوں کے خاتمے کے باوجود  امریکہ نے دہشتگردی کی حمایت کرنے اورانسانی حقوق کی پامالیوں کے جھوٹے اور بے بنیاد الزامات اورمیزائل پروگرام کے بہانے ایران پرنئی پابندیاں عائد کی ہے۔

انہوں نے کہاکہ نئی پابندیوں کے ذریعے جامع مشترکہ ایکشن پلان  کی خلاف ورزی  ایک سیاسی مسئلہ ہے  جس کی کوئی قانونی بنیاد نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران کو چھہ عالمی طاقتوں کے ساتھ  رابطہ کرکے انہیں نئی پابندیوں کے معاملے پر  امریکی صدر کے خلاف احتجاج پر قائل کرنا چاہئے۔

 انہوں نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران نے جامع مشترکہ ایکشن پلان کی مکمل پاسداری کی ہے اور اسے  یورپی ممالک کےساتھ اپنے دوستانہ تعلقات کے ذریعے امریکہ کو اپنا رویہ تبدیل کرنے پر مجبور کرنا چاہئے۔

انہوں نے امریکہ اورایران کی طرف سے قطر کی حمایت کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ اگر علاقائی ممالک اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ تعاون کرتی ہیں پھر اسلامی جمہوریہ ایران امریکی دشمنیوں کو قابو کرسکتا ہے۔

 واضح رہےکہ امریکی سینٹ نے 8 جون کو ایران کے خلاف نئی پابندیوں   کے عبوری بل کو منظور ی دے دی جس کی حتمی توثیق کی صورت میں ایران کے خلاف مزید پابندیاں عائد کی جائیں گی جبکہ  ایران نے اس فیصلے کی مذمت کرتے ہوئے اسے واشنگٹن حکومت کی تنگ نظری اورغلط پالیسیوں کا ثبوت قراردیا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر