تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :17 نومبر/ میانمار فوج کے سربراہ نے کہاہے کہ بدھ مت کے پیروکاروں کے راضی ہونے تک بنگلادیش ہجرت کر جانے والے روہنگیا مسلمان واپس نہیں آسکتے، روہنگیائی افراد کی اپنے گھروں کی واپسی میانمار کے حقیقی باشندوں کی رضامندی سے ہوگی اور اس مقصدکے لیے سب سے پہلے بدھ پرستوں کو راضی کرنا پڑے گا ۔

نیوز نور :17 نومبر/ عراقی فوج اور سیکورٹی فورس نے مغربی صوبے الانبار کے شہر راوہ کو بھی تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے قبضے سے آزاد کرا لیاہے۔

نیوز نور :17 نومبر/ ترکی کے صدر نے مغربی ممالک پر شامی کردوں کی حمایت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ جن ممالک نے داعش کو تشکیل دیا تھا وہی آج شام کے کردوں کو مسلح کررہے ہیں۔

نیوز نور :17 نومبر/ تہران کےخطیب جمعہ نے خطے کے حساس شرائط کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ  مسلمانوں کو باہمی اتحاد اور یکجہتی کے ساتھ دشمنوں کے منصوبوں کو ناکام بنانا چاہیے۔

نیوز نور :17 نومبر/ جرمن وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ یورپی ممالک سعودی اقدامات اور مہم جوئی پر کسی بھی صورت میں خاموش نہیں رہیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
یمنی سفارتکار:
سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

استکباری دنیا صارفین۱۳۳ : // تفصیل

یمنی سفارتکار:

سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ٹی این اے کےساتھ انٹرویو میں  شام میں یمن کے سفیر ’’نایف احمد القانس‘‘نے تہران بم دھماکوں کہ جس میں 17 افراد شہید اور50 سے زائد زخمی  ہوئے تھے کی مذمت  اوران حملوں میں اہلخانہ کی تعزیت پیش کرتے ہوئے  کہاکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

انہوں نے سعودی عرب کو عالمی دہشتگردی کی ماں اور تکفیری دہشتگردوں کا اہم اپسانسر قراردیتے ہوئے کہاکہ  تہران بم دھماکوں سے پہلے ریاض کے اعلیٰ عہدیداروں نے اسلامی جمہوریہ ایران کو انتہائی خطرناک دھمکی دی تھی۔

انہوں نے  تہران بم دھماکوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہاکہ اسطرح کی دہشتگردانہ کاروائیاں خطے میں اسلامی انقلاب کے اثرورسوخ کو روکنے  اورفلسطینی مقاومت کو ایران سے دور کرنے کی دشمنوں کے منصوبوں کی ناکامی کا ثبوت ہے۔

 انہوں نے کہاکہ ہم اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ مکمل یکجہتی کا اظہار کرتے ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ یمنی عوام اس وقت سعودی عرب کے ذرخرید دہشتگردوں اورایجنٹوں کے خلاف برسرپیکار ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر