تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :معروف پاکستانی اہلسنت عالم دین اورچیئرمین تحریک لبیک یارسول اللہ (ص)نےلاہور میں سالانہ فکر امام حسینؑ کانفرنس سے خطاب کے دوران حضرت امام حسینؑ کی قربانی کو قیامت تک اہل اسلام کیلئے مشعل راہ قرار دہتے ہوئے کہا ہے کہ آپؑ کے سیرت و کردار سے اُمت مسلمہ کے قلوب قیامت تک منور ہوتے رہیں گے۔

نیوز نور : امریکہ میں قائم عالمی اسلامی مرکز کے سربراہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے پر ٹرمپ کے حالیہ بیانات پر تنقید کرتے ہوئے اس سمجھوتے کو عالمی امن کی مزید مضبوطی کا باعث قرار دیتے ہوئے کہا کہ میں ایک امریکی شہری کی حیثیت سے اپنے صدر سے بالکل مایوس ہوچکا ہوں

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک ممتاز شیعہ عالم دین اور حوزہ علمیہ کےاستاد نے نمازکو بحرانوں کی مینجمنٹ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ عاشورا کا ایک اہم پیغام اورعاشورائی طرززندگی کی ایک اہم صفت نمازکو اول وقت پڑھنا ہے۔

نیوز نور : لبنان کے صدر نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کی جانب سے لبنان کے اندرونی معاملات میں کوئی مداخلت نہیں اور اس مسئلے کا دعوی کرنے والے اپنے دعوے کے حوالے سے ثبوت بھی پیش نہیں کرسکتے۔

نیوز نور : پاکستان کے نامور اہلسنت عالم دین اور سنی تحریک کے سربراہ نے کہا ہے کہ امام عالمی مقام حضرت امام حسین علیہ السلام نے ظالم و جابر کے سامنے ڈٹ جانے اور مظلوموں کیلئے آواز بلند کرنے کا درس دیا۔

  فهرست  
   
     
 
    
یمنی سفارتکار:
سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

استکباری دنیا صارفین۱۲۳ : // تفصیل

یمنی سفارتکار:

سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ٹی این اے کےساتھ انٹرویو میں  شام میں یمن کے سفیر ’’نایف احمد القانس‘‘نے تہران بم دھماکوں کہ جس میں 17 افراد شہید اور50 سے زائد زخمی  ہوئے تھے کی مذمت  اوران حملوں میں اہلخانہ کی تعزیت پیش کرتے ہوئے  کہاکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

انہوں نے سعودی عرب کو عالمی دہشتگردی کی ماں اور تکفیری دہشتگردوں کا اہم اپسانسر قراردیتے ہوئے کہاکہ  تہران بم دھماکوں سے پہلے ریاض کے اعلیٰ عہدیداروں نے اسلامی جمہوریہ ایران کو انتہائی خطرناک دھمکی دی تھی۔

انہوں نے  تہران بم دھماکوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہاکہ اسطرح کی دہشتگردانہ کاروائیاں خطے میں اسلامی انقلاب کے اثرورسوخ کو روکنے  اورفلسطینی مقاومت کو ایران سے دور کرنے کی دشمنوں کے منصوبوں کی ناکامی کا ثبوت ہے۔

 انہوں نے کہاکہ ہم اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ مکمل یکجہتی کا اظہار کرتے ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ یمنی عوام اس وقت سعودی عرب کے ذرخرید دہشتگردوں اورایجنٹوں کے خلاف برسرپیکار ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر