تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:ایرانی صدر کے معاون نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی عالمی سطح پر غیر مہذبانہ رفتار امریکہ کے لئے شرم آور ہے جو دنیا میں سپر پاور ہونے کا مدعی ہے سعودی عرب ام الفساد اور دہشت گردی کے فروغ کا اصلی مرکز ہے جسے امریکی سرپرستی حاصل ہے۔

نیوزنور:روس کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکی سربراہی والا اتحاد دہشت گرد گروہ جبھۃ النصرہ کو بچانے کی کوشش کر رہا ہے۔

نیوزنور:بحرین کی تنظیم برائے انسانی حقوق کے صدر نے کہا ہے کہ آل خلیفہ کے ظلم وستم اور اوچھے ہتھکنڈوں کے باوجود بحرین میں انسانی حقوق کا کام بند نہیں کریں گے۔

نیوزنور:ایک امریکی روزنامے نے لکھا ہے کہ وائٹ ہاوس ایران پر حملہ کرنے کا بہانہ تلاش رہا ہے حالانکہ ٹرمپ کو ایرانی تاریخ سے عبرت حاصل کرنا چاہئے۔

نیوزنور:فلپائن کے صدرنے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے امریکا کے دورے کی دعوت مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ کبھی بھی امریکا نہیں جائیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
یمنی سفارتکار:
سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

استکباری دنیا صارفین۸۳ : // تفصیل

یمنی سفارتکار:

سعودی عرب دہشتگردی کی ماں ہے

نیوز نور:ایک سینئر یمنی سفارتکار نے آل سعود رژیم کو عالمی دہشتگردی کی  اہم اسپانسر قراردیتے ہوئے کہاہےکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ٹی این اے کےساتھ انٹرویو میں  شام میں یمن کے سفیر ’’نایف احمد القانس‘‘نے تہران بم دھماکوں کہ جس میں 17 افراد شہید اور50 سے زائد زخمی  ہوئے تھے کی مذمت  اوران حملوں میں اہلخانہ کی تعزیت پیش کرتے ہوئے  کہاکہ یمن کی انقلابی قوم ریاض کے ایجنڈوں کے خلاف ایک اجتماعی جنگ لڑ رہےہیں۔

انہوں نے سعودی عرب کو عالمی دہشتگردی کی ماں اور تکفیری دہشتگردوں کا اہم اپسانسر قراردیتے ہوئے کہاکہ  تہران بم دھماکوں سے پہلے ریاض کے اعلیٰ عہدیداروں نے اسلامی جمہوریہ ایران کو انتہائی خطرناک دھمکی دی تھی۔

انہوں نے  تہران بم دھماکوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہاکہ اسطرح کی دہشتگردانہ کاروائیاں خطے میں اسلامی انقلاب کے اثرورسوخ کو روکنے  اورفلسطینی مقاومت کو ایران سے دور کرنے کی دشمنوں کے منصوبوں کی ناکامی کا ثبوت ہے۔

 انہوں نے کہاکہ ہم اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ مکمل یکجہتی کا اظہار کرتے ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ یمنی عوام اس وقت سعودی عرب کے ذرخرید دہشتگردوں اورایجنٹوں کے خلاف برسرپیکار ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر