تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:ایرانی صدر کے معاون نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی عالمی سطح پر غیر مہذبانہ رفتار امریکہ کے لئے شرم آور ہے جو دنیا میں سپر پاور ہونے کا مدعی ہے سعودی عرب ام الفساد اور دہشت گردی کے فروغ کا اصلی مرکز ہے جسے امریکی سرپرستی حاصل ہے۔

نیوزنور:روس کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکی سربراہی والا اتحاد دہشت گرد گروہ جبھۃ النصرہ کو بچانے کی کوشش کر رہا ہے۔

نیوزنور:بحرین کی تنظیم برائے انسانی حقوق کے صدر نے کہا ہے کہ آل خلیفہ کے ظلم وستم اور اوچھے ہتھکنڈوں کے باوجود بحرین میں انسانی حقوق کا کام بند نہیں کریں گے۔

نیوزنور:ایک امریکی روزنامے نے لکھا ہے کہ وائٹ ہاوس ایران پر حملہ کرنے کا بہانہ تلاش رہا ہے حالانکہ ٹرمپ کو ایرانی تاریخ سے عبرت حاصل کرنا چاہئے۔

نیوزنور:فلپائن کے صدرنے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے امریکا کے دورے کی دعوت مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ کبھی بھی امریکا نہیں جائیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
شامی صدر کی سیاسی مشیر :
امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۰۳ : // تفصیل

شامی صدر کی سیاسی مشیر :

امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق  شامی صدر کی سیاسی مشیر ’’بثینہ شعبان‘‘نے دمشق ميں چين كے خصوصي نمائندے برائے شامي امور ’شيه شياؤيان‘ كے ساتھ ملاقات میں کہا کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

انہوں نے كہا كہ مقاومت کےمحور ممالك روس اور چين كے تعاون كے ساتھ دہشتگردي كے دائرہ كار كو وسعت دينے كي روك تھام كے ليے كھڑے ہيں۔

انہوں نے كہا كہ اقوام متحدہ كي سلامتي كونسل كي قرارداديں دہشتگردوں كے مالي اور فوجي حاميوں اور دہشتگردوں كي منتقلي كے ليے مدد كرنے والوں كو سزا دينے پر زور ديتي ہيں ليكن يہ قوانين صرف کاغذی گھوڑے بن کر  اقوام متحدہ کے الماریوں کی زینت بن کر رہ جاتے ہیں۔

انہوں نے شام اورعراق كے تعلقات كي اہميت پر زور ديتے ہوئے کہا کہ  شامي فوج اور اس كے اتحاديوں كے اتحاد اور یکجہتی  نے شام اور عراق كي سرحدوں پر دہشتگردوں كو شكست دي۔

انہوں نے كہا كہ امريكہ کی طرف سے براہ راست شامي فوج كي پوزيشنوں كو نشانہ بنانا خطے ميں دہشتگرد گروہ داعش اور امريكي مقاصد  کو پایہ تکمیل پہنچا کر اسرائيل اور واشنگٹن كے مفادات کو پورا كرنے كے ليے خطے كي صلاحيتوں كو كمزورکرناہے۔



آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر