تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور22جنوری/ ایک صہیونی تجزیہ نگار نےاسرائیلی انٹیلی جنس ادارہ موساد کو تین ہزار بے گناہ فلسطینیوں کا قاتل قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ  ان افراد کو موساد کا نشانہ نہیں بننا چاہیے تھا کیونکہ ان میں سے اکثر بے گناہ تھے۔


نیوزنور22جنوری/ گذشتہ روز اسرائیلی فوج کی بھاری نفری نے قبلہ اول میں گھس کر وہاں پر موجود فلسطینی محکمہ اوقاف کے مقرر کردہ ایک محافظ کو حراست میں لے لیاجس کےنتیجے میں قبلہ اول میں سخت کشیدگی اور فلسطینیوں میں غم وغصہ پایا جا رہا ہے۔

نیوز نور22جنوری/بحرین کے ممتاز شیعہ عالم دین آیت اللہ شیخ عیسیٰ قاسم  کے نمائندے نے آل خلیفہ رژیم  کے وفد کے اسرائیل کے سرکاری دورے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس دورے کا مقصد فلسطینیوں کی قاتل  حکومت کےساتھ تعلقات کو معمول پرلانا ہے ۔

نیوزنور22جنوری/اسرائیلی ذرائع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہا ہے کہ فلسطین کے مقبوضہ مغربی کنارے کے علاقوں میں آباد کیے گئے یہودیوں کی تعداد 2017ء کے آخر میں 4 لاکھ 36 ہزار ہوگئی ہے۔

نیوزنور22جنوری/شام کے صدر نے کہا  ہےکہ ترکی اپنے مخالفین کو کچلنے اور شامی حکومت کے مخالفین کی مدد اور حمایت کرنے میں مصروف ہے۔
  فهرست  
   
     
 
    
شامی صدر کی سیاسی مشیر :
امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۷۵ : // تفصیل

شامی صدر کی سیاسی مشیر :

امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق  شامی صدر کی سیاسی مشیر ’’بثینہ شعبان‘‘نے دمشق ميں چين كے خصوصي نمائندے برائے شامي امور ’شيه شياؤيان‘ كے ساتھ ملاقات میں کہا کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

انہوں نے كہا كہ مقاومت کےمحور ممالك روس اور چين كے تعاون كے ساتھ دہشتگردي كے دائرہ كار كو وسعت دينے كي روك تھام كے ليے كھڑے ہيں۔

انہوں نے كہا كہ اقوام متحدہ كي سلامتي كونسل كي قرارداديں دہشتگردوں كے مالي اور فوجي حاميوں اور دہشتگردوں كي منتقلي كے ليے مدد كرنے والوں كو سزا دينے پر زور ديتي ہيں ليكن يہ قوانين صرف کاغذی گھوڑے بن کر  اقوام متحدہ کے الماریوں کی زینت بن کر رہ جاتے ہیں۔

انہوں نے شام اورعراق كے تعلقات كي اہميت پر زور ديتے ہوئے کہا کہ  شامي فوج اور اس كے اتحاديوں كے اتحاد اور یکجہتی  نے شام اور عراق كي سرحدوں پر دہشتگردوں كو شكست دي۔

انہوں نے كہا كہ امريكہ کی طرف سے براہ راست شامي فوج كي پوزيشنوں كو نشانہ بنانا خطے ميں دہشتگرد گروہ داعش اور امريكي مقاصد  کو پایہ تکمیل پہنچا کر اسرائيل اور واشنگٹن كے مفادات کو پورا كرنے كے ليے خطے كي صلاحيتوں كو كمزورکرناہے۔



آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر