تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :معروف پاکستانی اہلسنت عالم دین اورچیئرمین تحریک لبیک یارسول اللہ (ص)نےلاہور میں سالانہ فکر امام حسینؑ کانفرنس سے خطاب کے دوران حضرت امام حسینؑ کی قربانی کو قیامت تک اہل اسلام کیلئے مشعل راہ قرار دہتے ہوئے کہا ہے کہ آپؑ کے سیرت و کردار سے اُمت مسلمہ کے قلوب قیامت تک منور ہوتے رہیں گے۔

نیوز نور : امریکہ میں قائم عالمی اسلامی مرکز کے سربراہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے پر ٹرمپ کے حالیہ بیانات پر تنقید کرتے ہوئے اس سمجھوتے کو عالمی امن کی مزید مضبوطی کا باعث قرار دیتے ہوئے کہا کہ میں ایک امریکی شہری کی حیثیت سے اپنے صدر سے بالکل مایوس ہوچکا ہوں

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک ممتاز شیعہ عالم دین اور حوزہ علمیہ کےاستاد نے نمازکو بحرانوں کی مینجمنٹ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ عاشورا کا ایک اہم پیغام اورعاشورائی طرززندگی کی ایک اہم صفت نمازکو اول وقت پڑھنا ہے۔

نیوز نور : لبنان کے صدر نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کی جانب سے لبنان کے اندرونی معاملات میں کوئی مداخلت نہیں اور اس مسئلے کا دعوی کرنے والے اپنے دعوے کے حوالے سے ثبوت بھی پیش نہیں کرسکتے۔

نیوز نور : پاکستان کے نامور اہلسنت عالم دین اور سنی تحریک کے سربراہ نے کہا ہے کہ امام عالمی مقام حضرت امام حسین علیہ السلام نے ظالم و جابر کے سامنے ڈٹ جانے اور مظلوموں کیلئے آواز بلند کرنے کا درس دیا۔

  فهرست  
   
     
 
    
شامی صدر کی سیاسی مشیر :
امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۴۲ : // تفصیل

شامی صدر کی سیاسی مشیر :

امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق  شامی صدر کی سیاسی مشیر ’’بثینہ شعبان‘‘نے دمشق ميں چين كے خصوصي نمائندے برائے شامي امور ’شيه شياؤيان‘ كے ساتھ ملاقات میں کہا کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

انہوں نے كہا كہ مقاومت کےمحور ممالك روس اور چين كے تعاون كے ساتھ دہشتگردي كے دائرہ كار كو وسعت دينے كي روك تھام كے ليے كھڑے ہيں۔

انہوں نے كہا كہ اقوام متحدہ كي سلامتي كونسل كي قرارداديں دہشتگردوں كے مالي اور فوجي حاميوں اور دہشتگردوں كي منتقلي كے ليے مدد كرنے والوں كو سزا دينے پر زور ديتي ہيں ليكن يہ قوانين صرف کاغذی گھوڑے بن کر  اقوام متحدہ کے الماریوں کی زینت بن کر رہ جاتے ہیں۔

انہوں نے شام اورعراق كے تعلقات كي اہميت پر زور ديتے ہوئے کہا کہ  شامي فوج اور اس كے اتحاديوں كے اتحاد اور یکجہتی  نے شام اور عراق كي سرحدوں پر دہشتگردوں كو شكست دي۔

انہوں نے كہا كہ امريكہ کی طرف سے براہ راست شامي فوج كي پوزيشنوں كو نشانہ بنانا خطے ميں دہشتگرد گروہ داعش اور امريكي مقاصد  کو پایہ تکمیل پہنچا کر اسرائيل اور واشنگٹن كے مفادات کو پورا كرنے كے ليے خطے كي صلاحيتوں كو كمزورکرناہے۔



آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر