تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :17 نومبر/ میانمار فوج کے سربراہ نے کہاہے کہ بدھ مت کے پیروکاروں کے راضی ہونے تک بنگلادیش ہجرت کر جانے والے روہنگیا مسلمان واپس نہیں آسکتے، روہنگیائی افراد کی اپنے گھروں کی واپسی میانمار کے حقیقی باشندوں کی رضامندی سے ہوگی اور اس مقصدکے لیے سب سے پہلے بدھ پرستوں کو راضی کرنا پڑے گا ۔

نیوز نور :17 نومبر/ عراقی فوج اور سیکورٹی فورس نے مغربی صوبے الانبار کے شہر راوہ کو بھی تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے قبضے سے آزاد کرا لیاہے۔

نیوز نور :17 نومبر/ ترکی کے صدر نے مغربی ممالک پر شامی کردوں کی حمایت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ جن ممالک نے داعش کو تشکیل دیا تھا وہی آج شام کے کردوں کو مسلح کررہے ہیں۔

نیوز نور :17 نومبر/ تہران کےخطیب جمعہ نے خطے کے حساس شرائط کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ  مسلمانوں کو باہمی اتحاد اور یکجہتی کے ساتھ دشمنوں کے منصوبوں کو ناکام بنانا چاہیے۔

نیوز نور :17 نومبر/ جرمن وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ یورپی ممالک سعودی اقدامات اور مہم جوئی پر کسی بھی صورت میں خاموش نہیں رہیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
شامی صدر کی سیاسی مشیر :
امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۶۱ : // تفصیل

شامی صدر کی سیاسی مشیر :

امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں

نیوز نور : شامی صدر کی سیاسی اور میڈیا امور کی مشیر نے کہا ہے کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق  شامی صدر کی سیاسی مشیر ’’بثینہ شعبان‘‘نے دمشق ميں چين كے خصوصي نمائندے برائے شامي امور ’شيه شياؤيان‘ كے ساتھ ملاقات میں کہا کہ امریکہ اور اس کے علاقائی اتحادی دہشتگردوں کی مالی اور فوجی حمایت کر رہے ہیں۔

انہوں نے كہا كہ مقاومت کےمحور ممالك روس اور چين كے تعاون كے ساتھ دہشتگردي كے دائرہ كار كو وسعت دينے كي روك تھام كے ليے كھڑے ہيں۔

انہوں نے كہا كہ اقوام متحدہ كي سلامتي كونسل كي قرارداديں دہشتگردوں كے مالي اور فوجي حاميوں اور دہشتگردوں كي منتقلي كے ليے مدد كرنے والوں كو سزا دينے پر زور ديتي ہيں ليكن يہ قوانين صرف کاغذی گھوڑے بن کر  اقوام متحدہ کے الماریوں کی زینت بن کر رہ جاتے ہیں۔

انہوں نے شام اورعراق كے تعلقات كي اہميت پر زور ديتے ہوئے کہا کہ  شامي فوج اور اس كے اتحاديوں كے اتحاد اور یکجہتی  نے شام اور عراق كي سرحدوں پر دہشتگردوں كو شكست دي۔

انہوں نے كہا كہ امريكہ کی طرف سے براہ راست شامي فوج كي پوزيشنوں كو نشانہ بنانا خطے ميں دہشتگرد گروہ داعش اور امريكي مقاصد  کو پایہ تکمیل پہنچا کر اسرائيل اور واشنگٹن كے مفادات کو پورا كرنے كے ليے خطے كي صلاحيتوں كو كمزورکرناہے۔



آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر