تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :17 نومبر/ میانمار فوج کے سربراہ نے کہاہے کہ بدھ مت کے پیروکاروں کے راضی ہونے تک بنگلادیش ہجرت کر جانے والے روہنگیا مسلمان واپس نہیں آسکتے، روہنگیائی افراد کی اپنے گھروں کی واپسی میانمار کے حقیقی باشندوں کی رضامندی سے ہوگی اور اس مقصدکے لیے سب سے پہلے بدھ پرستوں کو راضی کرنا پڑے گا ۔

نیوز نور :17 نومبر/ عراقی فوج اور سیکورٹی فورس نے مغربی صوبے الانبار کے شہر راوہ کو بھی تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے قبضے سے آزاد کرا لیاہے۔

نیوز نور :17 نومبر/ ترکی کے صدر نے مغربی ممالک پر شامی کردوں کی حمایت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ جن ممالک نے داعش کو تشکیل دیا تھا وہی آج شام کے کردوں کو مسلح کررہے ہیں۔

نیوز نور :17 نومبر/ تہران کےخطیب جمعہ نے خطے کے حساس شرائط کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ  مسلمانوں کو باہمی اتحاد اور یکجہتی کے ساتھ دشمنوں کے منصوبوں کو ناکام بنانا چاہیے۔

نیوز نور :17 نومبر/ جرمن وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ یورپی ممالک سعودی اقدامات اور مہم جوئی پر کسی بھی صورت میں خاموش نہیں رہیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایران میں تعینات حماس کے نمائندے :
یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران میں تعینات حماس کے نمائندے نے کہا ہے کہ یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۲۲۱ : // تفصیل

ایران میں تعینات حماس کے نمائندے :

یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران میں تعینات حماس کے نمائندے نے کہا ہے کہ یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق تہران میں حماس کے نمائندے ’’خالد قدومی‘‘ نے ارنا کے ساتھ گفتگو میں یوم القدس اور فلسطین کے دوسرے مسائل کے بارے میں سوالات کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ یوم القدس مظلوموں کی ظالموں پر کامیابی کا دن ہے۔

انہوں  نےکہا کہ امام خمینی ؒ  نے ابتدائے انقلاب میں فلسطین کو عالم اسلام کا بنیادی مسئلہ  اور یوم القدس کو مسلمانوں کے درمیان وحدت کا سرچشمہ قرار دیتےہوئے اس دن کی تاکید فرمائی تھی۔

خالد قدومی نے کہا کہ آج ہم  مذہبی تلاطم میں جی رہے ہیں کہ جس کی مشکلات اختتام پذیر نہیں تو  اس بناپر  وحدت و اتحاد کا مسئلہ یوم القدس سے مختص نہیں بلکہ ہر ایک کی ضرورت ہے ۔

انہوں نے غاصب صیہونی حکومت کو علاقے کے تمام ممالک کا مشترکہ دشمن قرار دیتے ہوئے کہا کہ جہاں بھی یہ ناجائز رژیم  ہو مسلمانوں کے خون کو مباح سمجھتی ہے اور اس نےمسلمانوں کو ایک دوسرے کی جان کے پیچھے لگا دیا ہے۔

حماس نمائندے  نے کہا کہ آج کل فلسطین کے دشمن اتحاد کو سبوتاژ کرنے کی بھر پور کوشش کر رہے ہیں لہذا عرب و غیرعرب ممالک باہمی اختلافات کوچھوڑ کر دشمن مشترک کے مقابلے میں ایک ہوجا ئیں۔

انہوں نے کہا کہ غاصب صیہونی حکومت کا بنیادی ہدف مقاومت کی روح کو ختم کرنا تھا لیکن یہ ابتک امریکہ اور دوسرے ممالک کی حمایت کے باوجود اپنے اس ہدف میں ذلت آمیز شکست سے دوچار ہے۔

انہوں نے کہا کہ غاصب اسرائیل کے مخالف اور مقاومت کے حامیوں کو مل بیٹھ کر اس غاصب حکومت کو اپنے اہداف میں شکست دینے کی کوشش کرنی چاہئے۔

خالد قدومی نے مزید کہا کہ ایران اور حماس کے تعلقات گہرے ہیں اور دو ممالک کے درمیان یہودی غاصب کی دشمنی کے قواعد مشترک ہیں اور ضرورت پڑنے پر ان روابط کومزید فروغ دیا جاسکتا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر