تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:ایرانی صدر کے معاون نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی عالمی سطح پر غیر مہذبانہ رفتار امریکہ کے لئے شرم آور ہے جو دنیا میں سپر پاور ہونے کا مدعی ہے سعودی عرب ام الفساد اور دہشت گردی کے فروغ کا اصلی مرکز ہے جسے امریکی سرپرستی حاصل ہے۔

نیوزنور:روس کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکی سربراہی والا اتحاد دہشت گرد گروہ جبھۃ النصرہ کو بچانے کی کوشش کر رہا ہے۔

نیوزنور:بحرین کی تنظیم برائے انسانی حقوق کے صدر نے کہا ہے کہ آل خلیفہ کے ظلم وستم اور اوچھے ہتھکنڈوں کے باوجود بحرین میں انسانی حقوق کا کام بند نہیں کریں گے۔

نیوزنور:ایک امریکی روزنامے نے لکھا ہے کہ وائٹ ہاوس ایران پر حملہ کرنے کا بہانہ تلاش رہا ہے حالانکہ ٹرمپ کو ایرانی تاریخ سے عبرت حاصل کرنا چاہئے۔

نیوزنور:فلپائن کے صدرنے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے امریکا کے دورے کی دعوت مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ کبھی بھی امریکا نہیں جائیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایران میں تعینات حماس کے نمائندے :
یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران میں تعینات حماس کے نمائندے نے کہا ہے کہ یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۱۶۴ : // تفصیل

ایران میں تعینات حماس کے نمائندے :

یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران میں تعینات حماس کے نمائندے نے کہا ہے کہ یوم القدس ظالموں پر مظلوموں کی فتح کا اعلان ہے۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق تہران میں حماس کے نمائندے ’’خالد قدومی‘‘ نے ارنا کے ساتھ گفتگو میں یوم القدس اور فلسطین کے دوسرے مسائل کے بارے میں سوالات کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ یوم القدس مظلوموں کی ظالموں پر کامیابی کا دن ہے۔

انہوں  نےکہا کہ امام خمینی ؒ  نے ابتدائے انقلاب میں فلسطین کو عالم اسلام کا بنیادی مسئلہ  اور یوم القدس کو مسلمانوں کے درمیان وحدت کا سرچشمہ قرار دیتےہوئے اس دن کی تاکید فرمائی تھی۔

خالد قدومی نے کہا کہ آج ہم  مذہبی تلاطم میں جی رہے ہیں کہ جس کی مشکلات اختتام پذیر نہیں تو  اس بناپر  وحدت و اتحاد کا مسئلہ یوم القدس سے مختص نہیں بلکہ ہر ایک کی ضرورت ہے ۔

انہوں نے غاصب صیہونی حکومت کو علاقے کے تمام ممالک کا مشترکہ دشمن قرار دیتے ہوئے کہا کہ جہاں بھی یہ ناجائز رژیم  ہو مسلمانوں کے خون کو مباح سمجھتی ہے اور اس نےمسلمانوں کو ایک دوسرے کی جان کے پیچھے لگا دیا ہے۔

حماس نمائندے  نے کہا کہ آج کل فلسطین کے دشمن اتحاد کو سبوتاژ کرنے کی بھر پور کوشش کر رہے ہیں لہذا عرب و غیرعرب ممالک باہمی اختلافات کوچھوڑ کر دشمن مشترک کے مقابلے میں ایک ہوجا ئیں۔

انہوں نے کہا کہ غاصب صیہونی حکومت کا بنیادی ہدف مقاومت کی روح کو ختم کرنا تھا لیکن یہ ابتک امریکہ اور دوسرے ممالک کی حمایت کے باوجود اپنے اس ہدف میں ذلت آمیز شکست سے دوچار ہے۔

انہوں نے کہا کہ غاصب اسرائیل کے مخالف اور مقاومت کے حامیوں کو مل بیٹھ کر اس غاصب حکومت کو اپنے اہداف میں شکست دینے کی کوشش کرنی چاہئے۔

خالد قدومی نے مزید کہا کہ ایران اور حماس کے تعلقات گہرے ہیں اور دو ممالک کے درمیان یہودی غاصب کی دشمنی کے قواعد مشترک ہیں اور ضرورت پڑنے پر ان روابط کومزید فروغ دیا جاسکتا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر