تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:عراقی وزیراعظم نے کہا ہے کہ نام نہادداعشی خلافت کی مذہبی علامت سمجھی جانے والی جامع مسجد النوری کی دھماکے میں شہادت دہشت گرد گروپ داعش کا اعتراف شکست ہے۔

نیوزنور:ایک صیہونی روزنامےنے اپنے ایک  مقالے میں لکھا ہے کہ سعودی شہزادے محمد بن سلمان جو اپنے والد کے خصوصی حکم پر سعودی عرب کے نئے ولیعہد منتخب ہوئے ہیں نے اپنا نیا عہدہ سنبھالنے سے قبل اعلی صیہونی حکام سے ملاقات کی ۔

نیوزنور:یمن کی تحریک انصاراللہ کے سربراہ نے اعلان کیا ہے کہ امریکہ صیہونی حکومت کے ساتھ مل کر علاقے پر تسلط جمانے کی کوشش کر رہا ہے-

نیوزنور:ایران کے ایک بزرگ شیعہ عالم دین نے ایک بیان میں داعش پر سپاہ کے جوابی حملے کو بہترین اور مضبوط دفاع قرار دیتے ہوئے کہا ہےکہ یوم القدس کی ریلی میں شرکت کرنا ملک اور عالم اسلام کی سلامتی کی ضامن ہے۔

نیوز نور: یمن کےسابق صدر  نے اپنے ایک بیان میں  تحریک انصاراللہ کےساتھ اتحاد جاری رکھنے کا اعلان کرتے ہوئے کہاہےکہ سعودی جنگی اتحاد کے خلاف یمنی عوام کی حتمی فتح یقینی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
عراقی وزیر اعظم :
عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی

نیوز نور : عراقی کے وزیر اعظم نے کہا ہے کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی۔

مسلکی رواداری صارفین۱۹۰ : // تفصیل

عراقی وزیر اعظم :

عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی

نیوز نور : عراقی کے وزیر اعظم نے کہا ہے کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق عراقی وزیراعظم ’’حیدرالعبادی‘‘ نے نامہ نگاروں اور صحافیوں سے گفتگو  کرتے ہوئے کہا کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دے دی جائے اور مفت میں پورے عراق کی تعمیر نو کر دی جائے تو بھی عراقی حکومت اسلامی جمہوریہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کرے گی۔

انہوں نے  ایران سے عراق کو دور کرنے کی  امریکی کوششوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ حکومت عراق ہرگز اس بات کی اجازت نہیں دے گی کہ عراق کو ایران کے خلاف جنگ کا میدان یا ایران کے خلاف جارحیت کے لئے عراق کی سرزمین کو استعمال کیا جا سکے۔

عراقی وزیر اعظم نے تاکید کے ساتھ کہا کہ بعض ممالک عراق کو عالمی جنگ کے میدان میں تبدیل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں مگر علاقائی بحرانوں میں عراق کا کوئی مفاد نہیں اور وہ ان بحرانوں میں مداخلت نہیں کرے گا۔

حیدر العبادی نے مزید  خلیج فارس کے بعض عرب ممالک کی جانب سے قطر کےخلاف اقتصادی محاصرے پر کڑی تنقید کرتےہوئےکہا کہ بغداد قوموں کا محاصرہ اور بائیکاٹ کئے جانے کے سخت خلاف ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر