تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :17 نومبر/ میانمار فوج کے سربراہ نے کہاہے کہ بدھ مت کے پیروکاروں کے راضی ہونے تک بنگلادیش ہجرت کر جانے والے روہنگیا مسلمان واپس نہیں آسکتے، روہنگیائی افراد کی اپنے گھروں کی واپسی میانمار کے حقیقی باشندوں کی رضامندی سے ہوگی اور اس مقصدکے لیے سب سے پہلے بدھ پرستوں کو راضی کرنا پڑے گا ۔

نیوز نور :17 نومبر/ عراقی فوج اور سیکورٹی فورس نے مغربی صوبے الانبار کے شہر راوہ کو بھی تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے قبضے سے آزاد کرا لیاہے۔

نیوز نور :17 نومبر/ ترکی کے صدر نے مغربی ممالک پر شامی کردوں کی حمایت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ جن ممالک نے داعش کو تشکیل دیا تھا وہی آج شام کے کردوں کو مسلح کررہے ہیں۔

نیوز نور :17 نومبر/ تہران کےخطیب جمعہ نے خطے کے حساس شرائط کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ  مسلمانوں کو باہمی اتحاد اور یکجہتی کے ساتھ دشمنوں کے منصوبوں کو ناکام بنانا چاہیے۔

نیوز نور :17 نومبر/ جرمن وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ یورپی ممالک سعودی اقدامات اور مہم جوئی پر کسی بھی صورت میں خاموش نہیں رہیں گے۔

  فهرست  
   
     
 
    
عراقی وزیر اعظم :
عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی

نیوز نور : عراقی کے وزیر اعظم نے کہا ہے کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی۔

مسلکی رواداری صارفین۴۷۵ : // تفصیل

عراقی وزیر اعظم :

عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی

نیوز نور : عراقی کے وزیر اعظم نے کہا ہے کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دیدی جائے پھر بھی وہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کریگی۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق عراقی وزیراعظم ’’حیدرالعبادی‘‘ نے نامہ نگاروں اور صحافیوں سے گفتگو  کرتے ہوئے کہا کہ عراق کو اگر پوری دنیا کی حکومت دے دی جائے اور مفت میں پورے عراق کی تعمیر نو کر دی جائے تو بھی عراقی حکومت اسلامی جمہوریہ ایران سے اپنا رابطہ منقطع نہیں کرے گی۔

انہوں نے  ایران سے عراق کو دور کرنے کی  امریکی کوششوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ حکومت عراق ہرگز اس بات کی اجازت نہیں دے گی کہ عراق کو ایران کے خلاف جنگ کا میدان یا ایران کے خلاف جارحیت کے لئے عراق کی سرزمین کو استعمال کیا جا سکے۔

عراقی وزیر اعظم نے تاکید کے ساتھ کہا کہ بعض ممالک عراق کو عالمی جنگ کے میدان میں تبدیل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں مگر علاقائی بحرانوں میں عراق کا کوئی مفاد نہیں اور وہ ان بحرانوں میں مداخلت نہیں کرے گا۔

حیدر العبادی نے مزید  خلیج فارس کے بعض عرب ممالک کی جانب سے قطر کےخلاف اقتصادی محاصرے پر کڑی تنقید کرتےہوئےکہا کہ بغداد قوموں کا محاصرہ اور بائیکاٹ کئے جانے کے سخت خلاف ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر