تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور :معروف پاکستانی اہلسنت عالم دین اورچیئرمین تحریک لبیک یارسول اللہ (ص)نےلاہور میں سالانہ فکر امام حسینؑ کانفرنس سے خطاب کے دوران حضرت امام حسینؑ کی قربانی کو قیامت تک اہل اسلام کیلئے مشعل راہ قرار دہتے ہوئے کہا ہے کہ آپؑ کے سیرت و کردار سے اُمت مسلمہ کے قلوب قیامت تک منور ہوتے رہیں گے۔

نیوز نور : امریکہ میں قائم عالمی اسلامی مرکز کے سربراہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے پر ٹرمپ کے حالیہ بیانات پر تنقید کرتے ہوئے اس سمجھوتے کو عالمی امن کی مزید مضبوطی کا باعث قرار دیتے ہوئے کہا کہ میں ایک امریکی شہری کی حیثیت سے اپنے صدر سے بالکل مایوس ہوچکا ہوں

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک ممتاز شیعہ عالم دین اور حوزہ علمیہ کےاستاد نے نمازکو بحرانوں کی مینجمنٹ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ عاشورا کا ایک اہم پیغام اورعاشورائی طرززندگی کی ایک اہم صفت نمازکو اول وقت پڑھنا ہے۔

نیوز نور : لبنان کے صدر نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کی جانب سے لبنان کے اندرونی معاملات میں کوئی مداخلت نہیں اور اس مسئلے کا دعوی کرنے والے اپنے دعوے کے حوالے سے ثبوت بھی پیش نہیں کرسکتے۔

نیوز نور : پاکستان کے نامور اہلسنت عالم دین اور سنی تحریک کے سربراہ نے کہا ہے کہ امام عالمی مقام حضرت امام حسین علیہ السلام نے ظالم و جابر کے سامنے ڈٹ جانے اور مظلوموں کیلئے آواز بلند کرنے کا درس دیا۔

  فهرست  
   
     
 
    
ممتاز لبنانی اہلسنت عالم دین:
شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے

نیوز نور: لبنان کے ایک ممتازاہلسنت عالم دین نےکہاہےکہ گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۳۱۱ : // تفصیل

ممتاز لبنانی اہلسنت عالم دین:

شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے

نیوز نور: لبنان کے ایک ممتازاہلسنت عالم دین نےکہاہےکہ گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق  ایک بیان میں ’’شیخ احمد الزائن‘‘نےکہاکہ  گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

انہوں نے خالص دین محمدی کو فروغ دینے کی ضرورت پر زوردیتے ہوئےکہاکہ عربوں کی خاموشیوں کے درمیان فلسطین کے خلاف صیہونی حکومت کے مظالم میں روزانہ کی بنیاد پر اضافہ ہورہاہے۔

انہوں نے کہاکہ یہ انتہائی افسوسناک امر ہےکہ دنیا کے1.6 ارب مسلمانوں  کے پاس فلسطین کو آزاد کرنے کے حوالے سے کوئی منصوبہ نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ دنیا بھر کے شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے اُمید ظاہر کی کہ وہ دن دور نہیں جب مقبوضہ فلسطین سے صیہونی حکومت کا نام ونشان  ختم ہوجائےگا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر