تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور 23 اپریل/ بحرین کے ایک ممتاز شیعہ عالم دین نے اس بات کےساتھ کہ آل خلیفہ  رژیم کےسامنے فلسطینی کاز کی کوئی اہمیت نہیں ہے کہا ہے کہ بحرینی عوام  اپنے تمام جائز مطالبات پورے ہونے تک اپنی تحریک جاری رکھیں گے۔

نیوزنور23اپریل/روسی وزارت خارجہ کی ترجمان نے کہا ہے کہ مغربی ممالک شام کے شہر دوما میں کیمیائی حملے سے متعلق حقائق میں تحریف کر رہے ہیں۔

نیوزنور23اپریل/ٹوئٹر پرسعودی عرب کے  سرگرم  اور شاہی خاندان کے قریبی کارکن نےسعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں شاہی محل میں کل رات ہونے والی فائرنگ کی اصل حقیقت سامنے لاتے ہوئے کہا ہے کہ فائرنگ کے واقعہ میں آل سعود کے بعض اعلٰی شہزادے ملوث ہیں ڈرون کو گرانے کا واقعہ سعودی حکومت کا ڈرامہ ہے فائرنگ کے واقعہ کے بعد سعودی بادشاہ اور ولیعہد شاہی محل سے فرار ہوگئے تھے۔

نیوزنور23اپریل/اسلامی مقاومتی محورحزب اللہ لبنان کے سربراہ نے کہا ہےکہ اسرائيل کو لبنانیوں کے خلاف جارحیت سے روکنا ہمارا سب سے بڑا ہدف ہے ۔

نیوزنور23اپریل/مجلس وحدت مسلمین پاکستان سندھ کے سیکرٹری جنرل نے کہا  ہے کہ امام حسینؑ نے ۱۴ سو سال قبل ان دہشتگردوں کو شکست دی جو دین اسلام کا لبادہ اوڑھ کر دین کو اپنی پسند نا پسند میں ڈھال رہے تھے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ممتاز لبنانی اہلسنت عالم دین:
شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے

نیوز نور: لبنان کے ایک ممتازاہلسنت عالم دین نےکہاہےکہ گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۳۷۱ : // تفصیل

ممتاز لبنانی اہلسنت عالم دین:

شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے

نیوز نور: لبنان کے ایک ممتازاہلسنت عالم دین نےکہاہےکہ گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق  ایک بیان میں ’’شیخ احمد الزائن‘‘نےکہاکہ  گذشتہ 70 سالوں سے فلسطینی عوام اسرائیل ،امریکہ اوربرطانیہ کے مظالم کی شکار ہے۔

انہوں نے خالص دین محمدی کو فروغ دینے کی ضرورت پر زوردیتے ہوئےکہاکہ عربوں کی خاموشیوں کے درمیان فلسطین کے خلاف صیہونی حکومت کے مظالم میں روزانہ کی بنیاد پر اضافہ ہورہاہے۔

انہوں نے کہاکہ یہ انتہائی افسوسناک امر ہےکہ دنیا کے1.6 ارب مسلمانوں  کے پاس فلسطین کو آزاد کرنے کے حوالے سے کوئی منصوبہ نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ دنیا بھر کے شیعہ سنی مسلمانوں کو فلسطین کےدفاع میں متحد ہونے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے اُمید ظاہر کی کہ وہ دن دور نہیں جب مقبوضہ فلسطین سے صیہونی حکومت کا نام ونشان  ختم ہوجائےگا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر