تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی تجزیہ کار:
نئی امریکی پابندیوں کے بعد ایران جوہری معاہدے پر خطرے کےبادل منڈلارہےہیں

نیوز نور:امریکہ کے ایک تجزیہ کار نے کہاہےکہ ایران پر نئی امریکی پابندیوں کے بعد تاریخی جوہری معاہدے پر خطرے کےبادل منڈلارہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۴۸۲ : // تفصیل

امریکی تجزیہ کار:

نئی امریکی پابندیوں کے بعد ایران جوہری معاہدے پر خطرے کےبادل منڈلارہےہیں

نیوز نور:امریکہ کے ایک تجزیہ کار نے کہاہےکہ ایران پر نئی امریکی پابندیوں کے بعد تاریخی جوہری معاہدے پر خطرے کےبادل منڈلارہے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق  امریکی تجزیہ کار ’’کاویہ افراسائبی‘‘نے روسیا الیوم کےساتھ انٹرویو میں واشنگٹن ڈی سی میں اسرائیلی لابی کے دباؤمیں آکر ٹرمپ انتظامیہ کی طرف سے ایران پر نئی پابندیاں عائد کرنے اورتاریخی جوہری معاہدے کو سبوتاژ کرنے کے اقدامات پرتبصرہ کرتے ہوئے کہاکہ ایران نئی امریکی پابندیوں کا ہدف بن گیا ہے اوران پابندیوں سے جوہری معاہدہ خطرے میں پڑ گیا ہے۔

انہوں نے اس سوال کہ کیا امریکی پابندیوں سے جوہری معاہدہ واقعی خطرے میں ہے کے جواب میں  کہاکہ ان پابندیوں سے امریکہ نے جوہری معاہدہ مخالف اقدامات اُٹھا کر اس معاہدے کو سبوتاژ کرنے کی راہ ہموار کردی ہے۔

انہوں نے کہاکہ بدقسمتی سے ٹرمپ انتظامیہ کی طرف سے جوہری معاہدے کے تئیں ایرانی مؤقف کے معائنے کے باوجود انہوں نے ایسے غیر سنجیدہ اقدامات اُٹھائےہیں جسے مشترکہ جامع منصوبہ خطرے میں پڑگیا ہے۔

انہوں نے ایرانی نائب وزیر خارجہ عباس عراقچی کے اس بیان کہ  یورپی یونین امریکہ کو جوہری معاہدے کو سبوتاژ کرنے کی ہرگز اجازت نہیں دےگی پر تبصرہ کرتے ہوئے کہاکہ یورپی یونین جامع مشترکہ ایکشن پلان  پر دستخط کرکے اقتصادی فوائد کو تشکیل دے رہے ہیں اورامریکہ کہ جس نے اپنے کمپنیوں  کو اس ایٹمی معاہدے کے فوائد حاصل کرنے سےروکا ہے کے مقابلے میں فرانس ،اٹلی اوردوسرے کئی ممالک ایران کے ساتھ کاروبار کے خواہاں ہیں۔

انہوں نے کہاکہ دنیا کے دیگر ممالک نے ٹرمپ انتظامیہ کے اقدامات پر عمل نہیں کیا ہے کیونکہ ایران کا جوہری پروگرام پرامن ہے اوراقوام متحدہ کے کسی بھی قرارداد کی خلاف ورزی نہیں ہے لہذا یورپی یونین ٹرمپ کی پیروی کرنے میں ہچکچا رہی ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر