تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
بوسٹن یونیورسٹی کے سینئر پروفیسر:
امریکی مداخلت نے مشرق وسطیٰ کا امن درہم برہم کرکے انتہاپسندی کو فروغ دیا ہے

نیوز نور:بوسٹن یونیورسٹی کے ایک سینئر پروفیسر نے مشرق وسطیٰ کے صورتحال کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ امریکی مداخلت نے  اس علاقے  کے امن کو درہم برہم کرکے انتہاپسندی کو فرو غ دیا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۱۹۸ : // تفصیل

بوسٹن یونیورسٹی کے سینئر پروفیسر:

امریکی مداخلت نے مشرق وسطیٰ کا امن درہم برہم کرکے انتہاپسندی کو فروغ دیا ہے

نیوز نور:بوسٹن یونیورسٹی کے ایک سینئر پروفیسر نے مشرق وسطیٰ کے صورتحال کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ امریکی مداخلت نے  اس علاقے  کے امن کو درہم برہم کرکے انتہاپسندی کو فرو غ دیا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق مقامی میڈیا کےساتھ انٹرویو میں ’’اینرو بیسک ‘‘نے مشرق وسطیٰ کے صورتحال کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ امریکی مداخلت نے  اس علاقے  کے امن کو درہم برہم کرکے انتہاپسندی کو فرو غ دیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ کی خارجہ پالیسی مشرق وسطیٰ علاقے کے تیل وگیس جیسے ذخائر پر قبضہ کرنے دوسری عالمی طاقتوں کو اس علاقے پر اپنے پیر جمانے سے روکنے اور غاصب صیہونی حکومت کو ہر صورت میں محٖفوظ رکھنے پر استوار  ہے ۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ خاص کر ۹/۱۱ کے بعد سے اپنے مقاصد کی حصولی کیلئے فوجی طاقت کا استعمال کرتا رہاہے تاہم  امریکہ کو اس کا بڑے پیمانے پر خمیازہ اُٹھانا پڑا ہے۔

انہوں نے کہاکہ صدرڈونالڈ ٹرمپ کو اگرچہ مشرق وسطیٰ میں جاری تنازعات وراثت میں ملے ہیں تاہم وہ ان تنازعات کو حل کرنے یا  انہیں سمجھنے کے اہل دکھائی نہیں دے رہے ۔

ایران اورجوہری معاہدے کے تئیں ٹرمپ کی پالیسیوں کی بارے میں پوچھے گئے سوال کے جواب میں انہوں نے کہاکہ ابھی یہ پوری طرح واضح نہیں ہےکہ ٹرمپ انتظامیہ آگے جوہری معاہدے سےمتعلق کس طرح کے اقدامات اُٹھانے جارہےہیں ۔

انہوں نے کہاکہ اگر امریکی صدر جامع مشترکہ ایکش پلان سے دستبردار ہونے کی پہل کرتے ہیں تو یہ ان کی طرف سے ایک اہم اسٹریٹجک غلطی ثابت ہوگی۔

انہوں نے کہاکہ ٹرمپ نے اپنی صدارتی مہم کےدوران  دیگر ممالک کے تنازعات میں امریکہ کو دور رکھنے کا وعدہ کیاتھا تاہم صدارتی منصب سنبھالنے کےبعد دیگر ممالک کے داخلی معاملات میں امریکی مداخلتوں میں اضافہ ہوا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر