تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ٹونی گوسلنگ:
کردوں کاقتل عام اورشامی علاقوں پر قبضہ انقرہ کا حتمی ہدف ومقصد ہے

نیوز نور:امریکہ کے ایک ممتاز سیاسی تجزیہ نگار اوربین الاقوامی امور کے ماہر نے ترکی کی جانب سےشامی سرحد پر مزید فوجیں تعینات کئے جانے کے اقدام کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ حکومت انقرہ کردوں کا قتل عام اورشام کی سرزمین  پر قبضہ جمانے کے بہانے تلاش رہی ہے۔

استکباری دنیا صارفین۶۴۰ : // تفصیل

ٹونی گوسلنگ:

کردوں کاقتل عام اورشامی علاقوں پر قبضہ انقرہ کا حتمی ہدف ومقصد ہے

نیوز نور:امریکہ کے ایک ممتاز سیاسی تجزیہ نگار اوربین الاقوامی امور کے ماہر نے ترکی کی جانب سےشامی سرحد پر مزید فوجیں تعینات کئے جانے کے اقدام کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ حکومت انقرہ کردوں کا قتل عام اورشام کی سرزمین  پر قبضہ جمانے کے بہانے تلاش رہی ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایرانی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں ’’ٹونی گوسلنگ‘‘نے ترکی کی جانب سےشامی سرحد پر مزید فوجیں تعینات کئے جانے کے اقدام کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ حکومت انقرہ کردوں کا قتل عام اورشام کی سرزمین  پر قبضہ جمانے کے بہانے تلاش رہی ہے۔

انہوں نے وضاحت کی کہ ترکی دہشتگرد گروہوں کہ جو شام میں افراتفری مچارہے ہیں کے خلاف  جنگ میں مخلص نہیں ہےکیونکہ شمالی شام میں کرد فورسز پر انقرہ کے حملے  تکفیری دہشتگرد گروہ داعش کی حملے کرنے کے مترادف ہیں۔

انہوں نے ترک فورسز کو یہ مشورہ دیا کہ وہ اس خیال میں نہ رہے کہ وہ شامی بحران کو بہانہ بناکر  کردوں کا قتل عام اورشمالی شام پر قبضہ جماسکتی ہے۔

انہوں نے  شام پرترکی کے قبضے سے متعلق واشنگٹن اورانقرہ کے درمیان پائے جانی والی اختلاف رائے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ اگرچہ امریکہ  شام میں اپنی رژیم چینج پالیسی پر ابھی بھی قائم ہے تاہم شامی علاقوں پر ترک حکومت کا قبضہ امریکی ایجنڈے میں شامل نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ شام کی ارضی سالمیت اورخودمختاری کو تحفظ فراہم کرنے میں بین الاقوامی برادری کا کردار شرمناک ہے۔

دریں اثنا ایک اورتجزیہ کار نبیل میکائل نے کہاکہ ترکی  قوم پرست ایجنڈے کی وجہ سے شام کے اندر کرد جنگجوں  کا تعاقب کررہی ہے۔

انہوں نے کہاکہ کردجنگجوں کے حملوں سے اپنی عوام کا دفاع انقرہ کا حق ہے تاہم اسےسرحد عبور کرکے شام کی خودمختاری کی خلاف ورزی نہیں کرنی چاہئے۔

انہوں نے کہاکہ روس اورامریکہ کو چاہئے کہ وہ ترکی کو شامی سرحد تجاوز کرنے سے باز رکھیں ۔

انہوں نے مزیدکہاکہ ماسکو اورواشنگٹن شام میں ترکی کے فوجی آپریشن سے خوش نہیں ہے کیونکہ دونوں حکومتوں کی نظر میں کرد جنگجو داعش کے خلاف ایک اہم فورس ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر