تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی تجزیہ کار:
پابندیاں حکومتوں کے بجائے عام رعایا کیلئے پریشانی کا سبب/جنگی جرائم کے طورپر ان کی درجہ بندی از حد ضروری ہے

نیوز نور:امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہے کہ کسی ملک پر پابندیاں عائد کرنے سے وہاں کی عام رعایا آلام ومصائب میں مبتلا ہوتی ہےاوران پابندیوں سے  ملک کی قیادت زیادہ متاثر نہیں ہوتی ہےاس لئے پابندیوں کی جنگی جرائم کے طورپردرجہ بندی لازمی ہے۔

استکباری دنیا صارفین۳۲۲ : // تفصیل

امریکی تجزیہ کار:

پابندیاں حکومتوں کے بجائے عام رعایا کیلئے پریشانی کا سبب/جنگی جرائم کے طورپر ان کی درجہ بندی از حد ضروری ہے

نیوز نور:امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہے کہ کسی ملک پر پابندیاں عائد کرنے سے وہاں کی عام رعایا آلام ومصائب میں مبتلا ہوتی ہےاوران پابندیوں سے  ملک کی قیادت زیادہ متاثر نہیں ہوتی ہےاس لئے پابندیوں کی جنگی جرائم کے طورپردرجہ بندی لازمی ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی تجزیہ کار ’’ریچرڈ بیکر‘‘نے روسیہ الیوم کےساتھ انٹرویو میں گذشتہ ہفتے  اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی طرف سےمیزائل ٹسٹ کی بنا پر شمالی کوریا کے خلاف متفقہ طورپر پابندیاں عائد کرنے  اوراقوام متحدہ میں امریکی سفیر نکی ہیلی کے اس بیان کہ شمالی کوریا میزائل پروگرام  نہ صرف خطرناک ہے بلکہ غیر ذمہ دارانہ ہے اوران حرکات سے یہ بات واضح ہوجاتی ہےکہ شمالی کوریا امن پسند دنیا کاحصہ  نہیں بننا چاہتا ہےپر تبصرہ کرتے ہوئے کہاکہ  اقوام متحدہ کی طرف سے شمالی کوریا پر عائد کردہ نئی پابندیوں سے اس ملک کی قیادت زیادہ متاثر نہیں ہوگی  بلکہ ان پابندیوں کا سب سے برُا اثر عام رعایا پر ہی پڑےگا  اسلئے پابندیوں کی جنگی جرائم کے طورپر درجہ بندی کرنا لازمی ہے۔

انہوں نے کہاکہ بدقسمتی سے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے امریکی قرارداد کو منظور کیا ہے جس کی وجہ سے جزیرہ نما کوریا میں پھیلی کشیدگی کے حقائق پر پردہ ڈالا جارہاہے ۔

انہوں نے کہاکہ امریکی سفیر نکی ہیلی شمالی کوریا کی طرف سے اشتعال انگیز اقدامات کی باتیں کررہی ہے لیکن ہرسال امریکی اورجنوبی کوریائی  ہزاروں لاکھوں فوجیں شمالی کوریا میں حکومت کو تبدیل کرنے کے ارادے سے کوریائی جزیرے میں بیجا مداخلت کررہی ہیں۔

انہوں نے کہاکہ امریکی صدر جارج ڈبلیو بش نے ۲۰۰۲ ء میں ایران ،عراق اورشمالی کوریا کو شیطانیت کامحور قراردیا تھا لیکن  اگلے سال ۲۰۰۳ء میں اسی امریکی شیطان نے عراق پر حملہ کرکے اسے تباہ وبرباد کردیا  تو اسی وجہ سے شمالی کوریا اپنے ایٹمی پروگرام کو اعلیٰ درجہ تک پہنچانے کی کوشش کررہاہے۔

موصوف تجزیہ نگار نے اس سوال کہ کیا یہ  پابندیاں گذشتہ پابندیوں سے زیادہ سخت ہیں اورکیا پابندیاں  شمالی کوریا کو ایٹمی پروگرام بند کرنے پر مجبور کرسکتی ہیں  کے جواب میں کہاکہ اگر ہم تاریخ پر نظر ڈالیں گے تو شمالی کوریا اپنےجوہری پروگرام کو بند نہیں کرسکتا ہے کیونکہ اگر وہ ایسا کرتا ہے تو امریکہ کو اس ملک کی قیادت کو کچلنے میں آسانی ہوگی ۔

انہوں نے کہاکہ اقوام متحدہ کی طرف سے شمالی کوریا پر عائد کردہ پابندیوں کا سب سے زیادہ اثرعام رعایا پر ہی پڑےگا کیونکہ جدید زمانے میں پابندیوں کو جس طرح سے استعمال کیا جارہاہے وہ بہت ہی بھیانک ہے کیونکہ جب امریکیوں نے عراق میں  لاکھوں افراد کو موت کے گھاٹ اُتار دیا تو اس وقت عراق پر پابندیاں عائد تھیں  اورہلاکتوں سے زیادہ ان پابندیوں سے ملک میں عام رعایا بدترین مصیبت میں مبتلا ہوئی ۔

ریچرڈ بیکر نے مزید کہاکہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی طرف سے شمالی کوریا پر  عائد کردہ پابندیوں سے  اس ملک کی قیادت اثر انداز نہیں ہوگی بلکہ کوریا کی عوام کو ان پابندیوں کا خمیازہ بھگتنا پڑےگا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر