تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
بین الاقوامی امور کے روسی ماہر:
شمالی کوریا کے خلاف امریکی اقدامات ایک تباہ کن جنگ کا موجب بن سکتے ہیں

نیوز نور: بین الاقوامی امور کے ایک روسی ماہر نے جزیرہ نما کوریا میں بڑھتی کشیدگی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ امریکی صدر شمالی کوریا کے تباہ کن جنگی دلدل میں پھنسنے جارہے ہیں جو جنوبی کوریا کی تباہی کا باعث بنےگا۔

استکباری دنیا صارفین۳۶۳ : // تفصیل

بین الاقوامی امور کے روسی ماہر:

شمالی کوریا کے خلاف امریکی اقدامات ایک تباہ کن جنگ کا موجب بن سکتے ہیں

نیوز نور: بین الاقوامی امور کے ایک روسی ماہر نے جزیرہ نما کوریا میں بڑھتی کشیدگی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ امریکی صدر شمالی کوریا کے تباہ کن جنگی دلدل میں پھنسنے جارہے ہیں جو جنوبی کوریا کی تباہی کا باعث بنےگا۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق مقامی میڈیا کےساتھ انٹرویو میں ’’الیگزنڈر ورون سوف‘‘نے جزیرہ نما کوریا میں بڑھتی کشیدگی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ امریکی صدر شمالی کوریا کے تباہ کن جنگی دلدل میں پھنسنے جارہے ہیں جو جنوبی کوریا کی تباہی کا باعث بنےگا۔

انہوں نے کہاکہ جزیرہ نما کوریا میں ایسی صورتحال پیدا ہوگئی جہاں شمالی کوریا کو امریکہ کی طرف سے کسی بھی وقت حملے کے امکانات دکھائی دے رہے ہیں اس لئے وہ امریکی حملے کا انتظار نہیں کرنا چاہتے کیونکہ امریکی حملے کے بعد ان کے پاس کچھ بھی باقی نہیں رہےگا۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ کی شمالی کوریا کے خلاف بیان بازیاں ایک مہلک اورتباہ کن جنگ کا دعوت دےسکتی ہے۔

انہوں نے اقوام متحدہ میں  پونگ یانگ مخالف پابندیوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئےکہاکہ پونگ یانگ نے اقوام متحدہ کی جانب سے نئے پابندیوں کے بعد امریکہ کو بھی متنبہ کیاتھا کہ وہ اس کی جوابی کاروائی کرےگا اوراس کی قیمت امریکہ کو چکانی پڑےگی۔

قابل ذکر ہےکہ 7 اگست کو اقوام متحدہ کی جانب سے نئی پابندیاں عائد کئے جانے کے بعد شمالی کوریا نے کہاکہ پابندیوں کے ڈرافٹ کےکردار کی تیاری ادا کرنے پر امریکہ کو اس جرم کی قیمت کی ہزار بار چکانی پڑےگی۔

شمالی کوریا نے کہاکہ جزیرہ نماکوریا میں بگڑتی صورتحال اورجوہری مسئلہ امریکی دشمنیوں سے پیدا ہوا ہے۔

شمالی کوریا نے واضح کردیاکہ ہم اپنے جوہری اوربیلسٹک پروگرام کے حوالے سے مذاکرات کے میزا پر نہیں آئیں گے اورجوہری پروگرام کے حوالے سے ایک انچ بھی پیچھے نہیں ہٹیں گے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر