تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:ایمنسٹی انٹرنیشنل نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ میانمار کی فوج نے روہنگیا مسلمانوں کا قتل عام منظم منصوبہ بندی کے تحت کیا ہے۔

نیوزنور:ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ امریکی صدر نے اپنی حالیہ ایران مخالف تقریر سے پورے ایران کو متحد کر دیا اور یہ بات ہمارے لئے باعث خوشی ہے۔

نیوزنور:ترکی کے صدر نے کہا ہے کہ ایران کے خلاف پابندیاں عائد کرنے والے اپنی ایٹمی سرگرمیوں پر نظرڈالیں، ایران کے خلاف پابندیاں عائد کرنے کی حمایت صرف اسرائیل کررہا ہے۔

نیوزنور:اقوام متحدہ میں فلسطین کے مستقل مندوب نے کہا ہےکہ سلامتی کونسل نے اسرائیل کے سامنے خود کو مفلوج ثابت کیا ہے۔

نیوزنور:امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے کے ڈائریکٹر نے خبردار کیا ہے کہ شمالی کوریا امریکہ کو جوہری میزائل سے نشانہ بنانے کی صلاحیت حاصل کرنے کے قریب ہے۔


  فهرست  
   
     
 
    
عرب امور کےامریکی ماہر:
سعودی عرب انتہاپسندانہ نظریات کو پھیلانے والا دنیا کا سب سے بڑا ملک ہے

نیوز نور: عرب امور کے ایک امریکی ماہر کے مطابق سعودی عرب نےگذشتہ  کئی دہائیوں سے دنیا بھر میں انتہا پسندانہ وہابی نظریات کو پھیلانے میں بنیادی کردار ادا کیا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۵۰۸ : // تفصیل

عرب امور کےامریکی ماہر:

سعودی عرب انتہاپسندانہ نظریات کو پھیلانے والا دنیا کا سب سے بڑا ملک ہے

نیوز نور: عرب امور کے ایک امریکی ماہر کے مطابق سعودی عرب نےگذشتہ  کئی دہائیوں سے دنیا بھر میں انتہا پسندانہ وہابی نظریات کو پھیلانے میں بنیادی کردار ادا کیا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ’’مائیکل ہارٹر‘‘نے کہاکہ سعودی عرب مشرق وسطیٰ علاقے اوردنیائے اسلام میں اپنے اثرورسوخ کو پھیلانے کیلئے وہابی نظریات کو فروغ دےرہی ہے۔

انہوں نے کہاکہ دنیا بھر کے مسلم ممالک  میں وہابی تکفیری نظریات کو پھیلانے میں سعودی عرب کو امریکہ کی بھرپور حمایت حاصل ہے۔

انہوں نے کہاکہ صومالیہ ،مصر اور افریقہ یورپی وایشیا کے کئی ممالک میں قطر کے حمایت یافتہ علماء اوردانشور سعودی وہابیت کو فروغ دیتے آرہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کے موجودہ مفتی عبدالعزیز ابن عبداللہ الشیخ متنازعہ فتوے جاری کرنے کیلئے مشہور ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کا یہ ہابی مفتی اعظم جزیرہ نما عرب میں  تمام گرجا گھروں کو منہدم کرنے اوراسلامی جمہوریہ ایران کی پوری آبادی کو کافر قراردینے جیسے متنازعہ فتوے جاری کرچکا  ہیں۔

انہوں نےمزید کہاکہ سعودی عرب  مشرق وسطیٰ علاقے میں ایران کے بڑھتے اثرورسوخ سے خوفزدہ اوراندرونی مسائل میں ایسا الجھا ہوا ہے جس کی صاف جھلک اس کی خارجہ پالیسی میں دکھائی دے رہی ہیں۔

قابل ذکر ہےکہ مغر بی ممالک خاص کر امریکہ ریاض کےساتھ تعاون کے سبب اوراپنی منافقانہ پالیسیوں اوراپنے جارحانہ اہداف کے حصول کے دائرے میں تکفیری وہابی نظریات کو فروغ دینے میں سعودیوں کی ملوث ہونے کی پردہ پوشی کررہاہے یہ بات سب پر واضح ہےکہ تکفیری دہشتگرد گروہوں کی جڑیں  وہابیت کے انحرافی  اورانتہا پسندانہ رجحانات میں پیوست ہے یہ انحرافی عقائد دہشتگرد گروہوں کو وجود میں لائے جانے اورعلاقے اوردنیا میں آل سعود کی فنتہ انگیزی کا سبب بنے ہیں عالم اسلام میں فرقہ واریت اورمذہبی تصادم کی ترویج کرنا اور خوف ودہشتگردی پھیلانانیزا سلامی ممالک کے درمیان اختلافات پیدا کرنا سعودی عرب کی خارجہ پالیسی کا اصل مقصد ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر