تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
عرب امور کےامریکی ماہر:
سعودی عرب انتہاپسندانہ نظریات کو پھیلانے والا دنیا کا سب سے بڑا ملک ہے

نیوز نور: عرب امور کے ایک امریکی ماہر کے مطابق سعودی عرب نےگذشتہ  کئی دہائیوں سے دنیا بھر میں انتہا پسندانہ وہابی نظریات کو پھیلانے میں بنیادی کردار ادا کیا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۵۲۶ : // تفصیل

عرب امور کےامریکی ماہر:

سعودی عرب انتہاپسندانہ نظریات کو پھیلانے والا دنیا کا سب سے بڑا ملک ہے

نیوز نور: عرب امور کے ایک امریکی ماہر کے مطابق سعودی عرب نےگذشتہ  کئی دہائیوں سے دنیا بھر میں انتہا پسندانہ وہابی نظریات کو پھیلانے میں بنیادی کردار ادا کیا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ’’مائیکل ہارٹر‘‘نے کہاکہ سعودی عرب مشرق وسطیٰ علاقے اوردنیائے اسلام میں اپنے اثرورسوخ کو پھیلانے کیلئے وہابی نظریات کو فروغ دےرہی ہے۔

انہوں نے کہاکہ دنیا بھر کے مسلم ممالک  میں وہابی تکفیری نظریات کو پھیلانے میں سعودی عرب کو امریکہ کی بھرپور حمایت حاصل ہے۔

انہوں نے کہاکہ صومالیہ ،مصر اور افریقہ یورپی وایشیا کے کئی ممالک میں قطر کے حمایت یافتہ علماء اوردانشور سعودی وہابیت کو فروغ دیتے آرہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کے موجودہ مفتی عبدالعزیز ابن عبداللہ الشیخ متنازعہ فتوے جاری کرنے کیلئے مشہور ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کا یہ ہابی مفتی اعظم جزیرہ نما عرب میں  تمام گرجا گھروں کو منہدم کرنے اوراسلامی جمہوریہ ایران کی پوری آبادی کو کافر قراردینے جیسے متنازعہ فتوے جاری کرچکا  ہیں۔

انہوں نےمزید کہاکہ سعودی عرب  مشرق وسطیٰ علاقے میں ایران کے بڑھتے اثرورسوخ سے خوفزدہ اوراندرونی مسائل میں ایسا الجھا ہوا ہے جس کی صاف جھلک اس کی خارجہ پالیسی میں دکھائی دے رہی ہیں۔

قابل ذکر ہےکہ مغر بی ممالک خاص کر امریکہ ریاض کےساتھ تعاون کے سبب اوراپنی منافقانہ پالیسیوں اوراپنے جارحانہ اہداف کے حصول کے دائرے میں تکفیری وہابی نظریات کو فروغ دینے میں سعودیوں کی ملوث ہونے کی پردہ پوشی کررہاہے یہ بات سب پر واضح ہےکہ تکفیری دہشتگرد گروہوں کی جڑیں  وہابیت کے انحرافی  اورانتہا پسندانہ رجحانات میں پیوست ہے یہ انحرافی عقائد دہشتگرد گروہوں کو وجود میں لائے جانے اورعلاقے اوردنیا میں آل سعود کی فنتہ انگیزی کا سبب بنے ہیں عالم اسلام میں فرقہ واریت اورمذہبی تصادم کی ترویج کرنا اور خوف ودہشتگردی پھیلانانیزا سلامی ممالک کے درمیان اختلافات پیدا کرنا سعودی عرب کی خارجہ پالیسی کا اصل مقصد ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر