تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی تجزیہ کار:
اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۸۵ : // تفصیل

امریکی تجزیہ کار:

اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا 

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی تجزیہ کار وصحافی’’ڈینس ایٹلر‘‘نے پریس ٹی وی کےساتھ انٹرویو میں ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے فوجی جنرلوں کی تقرری کی مذمت کرتے ہوئے کہاکہ ٹرمپ اوراسکے  فوجی جنرل  اس نظریہ کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو کسی بھی قیمت پر تمام دنیا میں اپنی سامراجیت تسلط اوراجارہ داری کو برقرارکھنی چاہئے ۔

انہوں نے کہاکہ  امریکی دفاعی سیکرٹری جیمز میٹس ،قومی سلامتی کے مشیر ایچ آر میک مکسٹر اوروائٹ ہاوس کے چیف آف سٹاف جان کیلی ایسے تین سبکدوش شدہ جنرل ہیں کہ جنہیں ٹرمپ نے اپنی کابینہ کا حصہ بنایا ہےامریکی سامراجیت کو تمام دنیا پر  مسلط کرنے کے خواہاں ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ اورشمالی کوریا کے درمیان پونگ یانگ کے ایٹمی میزائل تجربات کےدوران  بڑھتی کشیدگی  اس بات کی اوراشارہ ہےکہ امریکہ جزیرہ نمار کوریا میں شمالی کوریا جیسے  ایٹمی حریف کو برداشت نہیں کرسکتا ہے۔

 موصوف تجزیہ نگار نے کہاکہ دونوں طرف کے اشتعال انگیز بیانات اگرچہ بیان بازی کےعلاوہ کچھ نہیں ہیں تاہم کشیدگی کا ماحول بہت سے خوفناک نتائج کا باعث  بن سکتے ہیں۔

ڈینس ایٹلر نے مزیدکہاکہ  امریکی فوجی صنعتی کمپلکس اورقومی سلامتی کے ارکان نشے میں چور ہوکر اس نقطہ نظر کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو دنیابھر میں اپنی سامراجیت مسلط کرنی چاہئے ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر