تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:13 دسمبر/ نائب ایرانی وزیر خارجہ برائے بین الاقوامی امور اور قوانین نے تہران میں مغربی ایشیا کی علاقائی سیکورٹی پر منعقدہ قومی سمینار کے موقع پر صحافیوں کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ ملکی دفاعی اور میزائل پروگرام پر مذاکرات کی ہرگز گنجائش نہیں ہے ۔

 نیوزنور:13 دسمبر/ اقوام متحدہ کے ایک رکن کا کہنا ہے کہ اس وقت یمن میں 8 ملین انسان سنگین قحط کا شکار ہیں

نیوزنور:13 دسمبر/عراقی حزب اللہ نے اعلان کیا ہے کہ فلسطینی علاقوں کوصیہونی قبضے سے آزاد کرانے کیلئے وہ غاصب  اسرائیل کےساتھ جنگ کو مکمل طورپر آمادہ ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ مصر ی دارالفتویٰ نے اپنے ایک بیان میں خبردار کیا ہے  کہ قدس کے نام پر داعش جوانوں کو بھرتی کے لیے گمراہ کرسکتی ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ فلسطین میں انسانی حقوق کے لئے سرگرم ذرائع کا کہنا ہے کہ پچھلے پانچ دنوں کے دوران حراست میں لئے جانے والے بیت المقدس کے باسیوں میں سے ایک تہائی حصہ کم عمر بچوں کا ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی تجزیہ کار:
اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۶۲ : // تفصیل

امریکی تجزیہ کار:

اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا 

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی تجزیہ کار وصحافی’’ڈینس ایٹلر‘‘نے پریس ٹی وی کےساتھ انٹرویو میں ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے فوجی جنرلوں کی تقرری کی مذمت کرتے ہوئے کہاکہ ٹرمپ اوراسکے  فوجی جنرل  اس نظریہ کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو کسی بھی قیمت پر تمام دنیا میں اپنی سامراجیت تسلط اوراجارہ داری کو برقرارکھنی چاہئے ۔

انہوں نے کہاکہ  امریکی دفاعی سیکرٹری جیمز میٹس ،قومی سلامتی کے مشیر ایچ آر میک مکسٹر اوروائٹ ہاوس کے چیف آف سٹاف جان کیلی ایسے تین سبکدوش شدہ جنرل ہیں کہ جنہیں ٹرمپ نے اپنی کابینہ کا حصہ بنایا ہےامریکی سامراجیت کو تمام دنیا پر  مسلط کرنے کے خواہاں ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ اورشمالی کوریا کے درمیان پونگ یانگ کے ایٹمی میزائل تجربات کےدوران  بڑھتی کشیدگی  اس بات کی اوراشارہ ہےکہ امریکہ جزیرہ نمار کوریا میں شمالی کوریا جیسے  ایٹمی حریف کو برداشت نہیں کرسکتا ہے۔

 موصوف تجزیہ نگار نے کہاکہ دونوں طرف کے اشتعال انگیز بیانات اگرچہ بیان بازی کےعلاوہ کچھ نہیں ہیں تاہم کشیدگی کا ماحول بہت سے خوفناک نتائج کا باعث  بن سکتے ہیں۔

ڈینس ایٹلر نے مزیدکہاکہ  امریکی فوجی صنعتی کمپلکس اورقومی سلامتی کے ارکان نشے میں چور ہوکر اس نقطہ نظر کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو دنیابھر میں اپنی سامراجیت مسلط کرنی چاہئے ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر