تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی تجزیہ کار:
اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۴۴ : // تفصیل

امریکی تجزیہ کار:

اقوام عالم پر امریکی سامراجیت کو برقراررکھنے کا ٹرمپ کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہ ہوگا 

نیوز نور: امریکہ کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ ٹرمپ تمام دنیا پر  امریکی سامراجیت ،اجارہ داری اورتسلط کو برقراررکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی تجزیہ کار وصحافی’’ڈینس ایٹلر‘‘نے پریس ٹی وی کےساتھ انٹرویو میں ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے فوجی جنرلوں کی تقرری کی مذمت کرتے ہوئے کہاکہ ٹرمپ اوراسکے  فوجی جنرل  اس نظریہ کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو کسی بھی قیمت پر تمام دنیا میں اپنی سامراجیت تسلط اوراجارہ داری کو برقرارکھنی چاہئے ۔

انہوں نے کہاکہ  امریکی دفاعی سیکرٹری جیمز میٹس ،قومی سلامتی کے مشیر ایچ آر میک مکسٹر اوروائٹ ہاوس کے چیف آف سٹاف جان کیلی ایسے تین سبکدوش شدہ جنرل ہیں کہ جنہیں ٹرمپ نے اپنی کابینہ کا حصہ بنایا ہےامریکی سامراجیت کو تمام دنیا پر  مسلط کرنے کے خواہاں ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ اورشمالی کوریا کے درمیان پونگ یانگ کے ایٹمی میزائل تجربات کےدوران  بڑھتی کشیدگی  اس بات کی اوراشارہ ہےکہ امریکہ جزیرہ نمار کوریا میں شمالی کوریا جیسے  ایٹمی حریف کو برداشت نہیں کرسکتا ہے۔

 موصوف تجزیہ نگار نے کہاکہ دونوں طرف کے اشتعال انگیز بیانات اگرچہ بیان بازی کےعلاوہ کچھ نہیں ہیں تاہم کشیدگی کا ماحول بہت سے خوفناک نتائج کا باعث  بن سکتے ہیں۔

ڈینس ایٹلر نے مزیدکہاکہ  امریکی فوجی صنعتی کمپلکس اورقومی سلامتی کے ارکان نشے میں چور ہوکر اس نقطہ نظر کا اشتراک کرتے ہیں کہ امریکہ کو دنیابھر میں اپنی سامراجیت مسلط کرنی چاہئے ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر