تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوز نور : 11 دسمبر/ مقبوضہ فلسطین میں مظاہرین نے مسئلہ فلسطین کے بارے ميں سعودی عرب کے بادشاہ اور ولیعہد کی غداری اور خیانت کی بھر پور مذمت کرتے ہوئے سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان اور ولیعہد محمد بن سلمان کی تصویروں کو آگ لگا کر پاؤں تلے رگڑ دیا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا اعلان بعض عرب ممالک  کی ہم آہنگی سے انجام پایا ہے جس کا مقصد عرب - اسرائیل کے تعلقات کو معمول پر لانا اور مسئلہ فلسطین کو سرد خانے میں ڈالنا ہے۔

نیوز نور 11 دسمبر/ فلسطینی وزیرخارجہ نےکہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کئے جانے کے بعد اسرائیل دوسرے ممالک  پر القدس کو صہیونی ریاست کا دارالحکومت تسلیم کرانے کے لیے دباؤ ڈال رہا ہے۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ سعودی عرب کے قریب سمجھے جانے والے پاکستانی اہلسنت عالم دین اور جمعیت علماء اسلام (س) کے سربراہ  نے کہا ہے کہ اسلامی اتحادی افواج کا ڈھونگ رچانے والا شاہ سلمان اب بیت المقدس کو بچائیں۔

نیوز نور : 11 دسمبر/ امریکی یونیورسٹیوں کے ایک سو بیس یہودی اساتذہ نے ایک شکایت نامے پر دستخط کرکے بیت المقدس کے بارے میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کی ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایرانی وزیر خارجہ :
امریکی صدر تنہائی سے بچنے کیلئے ایران کو قصور وار ٹھرا رہا ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۴۸۹ : // تفصیل

ایرانی وزیر خارجہ :

امریکی صدر تنہائی سے بچنے کیلئے ایران کو قصور وار ٹھرا رہا ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ ’’محمد جواد ظریف‘‘ نے اپنے ایک ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایران جوہری معاہدے کی روح کے مطابق عمل درآمد کے حوالے سے امریکی رویہ بدنیتی پر مبنی ہے۔

قابل ذکر ہے کہ ایران کے 12ویں صدر ڈاکٹر حسن روحانی نے گزشتہ دنوں ایرانی قوم اور حکومت کی جانب سے واضح طور پر اعلان کیا ہے کہ ایرانی عوام امریکی خلاف ورزیوں پر خاموش نہیں بیٹھیں گے مگر اس کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران جوہری معاہدے کی خلاف ورزی میں پہل نہیں کرے گا۔

صدر روحانی نے ہفتہ کے روز پارلیمنٹ میں منعقدہ ایک پروقار تقریب کے دوران اپنے عہدے کا باضابطہ حلف اٹھانے کے بعد خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جوہری معاہدے کے بعد پابندیوں کے خاتمے سے اقتصادی شعبوں میں مثبت پیشرفت ہوئی مگر مجموعی طور پر امریکی بد عہدیوں کی وجہ بالخصوص پابندیوں اور دھمکیوں جیسے ناکارہ طریقوں کے استعمال سے جوہری معاہدے کے نفاذ کی راہ میں رکاوٹ آرہی ہے جس سے امریکی اتحادی ممالک کو بھی یہ بات پتہ چل گئی ہے کہ امریکہ بھروسہ دار اتحادی نہیں بن سکتا۔

ڈاکٹر حسن روحانی نے کہا کہ جوہری مسئلے کا حل، اقوام متحدہ کے منشور سے ایران کے جوہری پروگرام کے کیس خارج ہونا، سلامتی کونسل کی قراردادوں کی منسوخی اور جوہری شعبے سے متعلق ایران مخالف پابندیوں کا خاتمہ گزشتہ حکومت کی کامیابیوں میں شامل ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر