تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایرانی وزیر خارجہ :
امریکی صدر تنہائی سے بچنے کیلئے ایران کو قصور وار ٹھرا رہا ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۴۵۶ : // تفصیل

ایرانی وزیر خارجہ :

امریکی صدر تنہائی سے بچنے کیلئے ایران کو قصور وار ٹھرا رہا ہے

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ ’’محمد جواد ظریف‘‘ نے اپنے ایک ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ جوہری معاہدے کو ختم کرنا ہمیشہ امریکی صدر کا مقصد رہا ہے اور وہ تنہائی سے بچنے کے لئے ایران کو قصور وار ٹھرانا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایران جوہری معاہدے کی روح کے مطابق عمل درآمد کے حوالے سے امریکی رویہ بدنیتی پر مبنی ہے۔

قابل ذکر ہے کہ ایران کے 12ویں صدر ڈاکٹر حسن روحانی نے گزشتہ دنوں ایرانی قوم اور حکومت کی جانب سے واضح طور پر اعلان کیا ہے کہ ایرانی عوام امریکی خلاف ورزیوں پر خاموش نہیں بیٹھیں گے مگر اس کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران جوہری معاہدے کی خلاف ورزی میں پہل نہیں کرے گا۔

صدر روحانی نے ہفتہ کے روز پارلیمنٹ میں منعقدہ ایک پروقار تقریب کے دوران اپنے عہدے کا باضابطہ حلف اٹھانے کے بعد خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جوہری معاہدے کے بعد پابندیوں کے خاتمے سے اقتصادی شعبوں میں مثبت پیشرفت ہوئی مگر مجموعی طور پر امریکی بد عہدیوں کی وجہ بالخصوص پابندیوں اور دھمکیوں جیسے ناکارہ طریقوں کے استعمال سے جوہری معاہدے کے نفاذ کی راہ میں رکاوٹ آرہی ہے جس سے امریکی اتحادی ممالک کو بھی یہ بات پتہ چل گئی ہے کہ امریکہ بھروسہ دار اتحادی نہیں بن سکتا۔

ڈاکٹر حسن روحانی نے کہا کہ جوہری مسئلے کا حل، اقوام متحدہ کے منشور سے ایران کے جوہری پروگرام کے کیس خارج ہونا، سلامتی کونسل کی قراردادوں کی منسوخی اور جوہری شعبے سے متعلق ایران مخالف پابندیوں کا خاتمہ گزشتہ حکومت کی کامیابیوں میں شامل ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر