تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
روسی وزیر خارجہ :
شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات قابل مذمت ہیں

نیوز نور : روس کے وزیر خارجہ نے شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات پر تنقیدکرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر کے بیانات قابل مذمت ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۲۶۵ : // تفصیل

روسی وزیر خارجہ :

شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات  قابل مذمت ہیں

نیوز نور : روس کے وزیر خارجہ نے شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر کے دشمنانہ بیانات پر تنقیدکرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر کے بیانات قابل مذمت ہیں۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق روسی وزیر خارجہ ’’سرگئی لاؤروف‘‘ نے کہا کہ شمالی کوریا کے خلاف امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے بیانات تشویشناک ہیں۔

انہوں نے کہا کہ روس اور چین نے جزیرہ نما‏ئے کوریا میں بحران کم کرنے کے لئے ایک منصوبہ تیار کیا ہے جس کی بنیاد پر شمالی کوریا کو اپنے میزائلی تجربات بند کرنا پڑیں گے اور امریکہ اور جنوبی کوریا کو بھی بڑے پیمانے پر اپنی فوجی مشقیں روکنا ہونگی۔

ادھر جرمنی کے صدر نے بھی جزیرہ نمائے کوریا کے بحران کے پرامن حل کا مطالبہ کیا ہے۔

درایں اثنا  جرمن چانسلر اینجلا مرکل نے جمعہ کے روز کہا کہ جزیرہ نمائے کوریا کے تنازعہ کو فوجی طریقے سے حل نہیں کیا جاسکتا جبکہ محض بیانات سے بھی شمالی کوریا کا مقابلہ کرنا  ناممکن ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر