تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
اسرائیلی تجزیہ نگار:
کردستان عراق اسرائیل اور ایران کے درمیان میں حائل ہو سکتا ہے

نیوزنور:ایک امریکی خبر رساں ایجنسی نے سابقہ صہیونی ماہرین   اور عہدیداروں  کے حوالے سے لکھا ہے: اسرائیل وہ واحد  حکومت ہے کہ جو کردوں کی مستقل حکومت ایجاد کر کے  اس سے فائدہ اٹھانا چاہتی ہے۔

استکباری دنیا صارفین۱۲۱۶ : // تفصیل

اسرائیلی تجزیہ نگار:

کردستان عراق اسرائیل اور ایران کے درمیان میں حائل ہو سکتا ہے

نیوزنور:ایک امریکی خبر رساں ایجنسی نے سابقہ صہیونی ماہرین   اور عہدیداروں  کے حوالے سے لکھا ہے: اسرائیل وہ واحد  حکومت ہے کہ جو کردوں کی مستقل حکومت ایجاد کر کے  اس سے فائدہ اٹھانا چاہتی ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے نیوزنور کی رپورٹ کے مطابق فرانس کی خبر رساں ایجنسی نے  اپنی  ایک تحلیل میں  کردستان عراق کی ریفرنڈم کے متعلق لکھا ہے:  ماہرین کی نظر میں ، اسرائیل واحد حکومت ہے کہ جو علنی طور پر کردوں کی ایک مستقل حکومت کی  حمایت کرتی ہے اور کردوں اور یہودیوں کے اچھے تعلقات اس بات پر  واضح دلیل ہے اور اسرائیل اس بات کا منتظر ہے کہ کردستان ایران کے مقابلے میں ایک محاذکے طور پر بن کے ابھرے۔

عراق ، ایران ، ترکی اور امریکہ کے اعتراض کے باوجود عراق کے کرد  25 ستمبر کو ریفرنڈم کرانے  کا ارادہ رکھتے ہیں ۔

عراق کی پارلیمنٹ نے دو شنبہ کو  ریفرنڈم کو  معلق کرنے کا حکم صادر کیا لیکن کردستان کے مسئولین اس ریفرنڈم کو منعقد کرنے پر مصر ہیں۔

اسرائیل کے وزیر اعظم بنیامن نیتن یاھو  نے گذشتہ ہفتے بیان دیا ہے:  اسرائیل سب سے پہلی حکومت ہے کہ جو قانونی طور پر کردستان کے لوگوں کے لئے ایک مستقل ملک  کی حمایت کا اعلان کرتی ہے۔

اسرائیلی فوج کے سابق جنرل یعیر گولان نے واشنگٹن میں مشرق نزدیک کے ایک فکری مرکز میں   اس ضمن میں کہا: بنیادی طور پر  ایران حوالے سے مشرقی علاقے کی بے ثباتی کو مد نظر رکھتے ہوئے کردستان کے استقلال کا آئیڈیا برا نہیں ہے۔

اسرائیلی فوج کے سابق وزیر گیدئون سعار نے کہا: کرد اسرائیل کی طرح ہی علاقے میں ایک اقلیتی گروہ ہے اور وہ اسرائیل  کے پرانے اور قابل اعتماد  اتحادی تھے اور رہیں گے ۔

سعار نے کہا:  ہمیں ایسے طبقے کی حمایت کرنی چاہئے کہ جسے سو سال قبل سایکس پیکو کی جانب سے ظلم و ستم کا ناشانہ بنایا گیا اور پھر عراق میں صدام حسین اور شام  میں اسد حکومت کی جانب سے سرکوب کرنے کی کوشش کی گئی۔

اسی طرح اس نے  کردستان کی اس جد و جہد کو علاقے میں اسلامی فوج کی تضعیف قرار دیتے ہوئے کہا: علاقے میں کردوں کی موقعیت کو مد نظر رکھتے ہوئے ہم اس بات کی طرف متوجہ ہوتے ہیں کہ کرد   علاقے میں اسلام افراطی  (جیسے کہ داعش) کو پھیلنے سے روکنے میں ایک بہترین کردار ادا کر سکتے ہیں ۔

تل ابیب یونیورسٹی میں  کردستان کے اطلاعاتی مرکز  کے رئیس افریبا بنگیو نے کہا کہ  1965 سے لے کر 1975 تک کے عرصے میں کردستان کو اسرائیل کی جانب سے حکومتی اور اطلاعاتی کمک حاصل رہی ہے۔

بنگو نے کہا  کہ  کردستان پر ھمہ جانبہ عربی دباو کو مد نظر رکھتے ہوئے میں یہ نہیں جانتا کہ کب تک کرد متحد رہ سکتے ہیں لیکن کبھی بھی اسرائیل کے ساتھ خصومت سے کام نہیں لیں  گے۔

اس نے آگے کہا: قابل اطمینان بات یہ ہے کہ   کردستان نہ صرف  یہ کہ ایرا ن بلکہ تمام افراطی عناصر کی راہ میں حائل ہونے کی طاقت رکھتا ہے۔ ایک ایسا کردستان کہ سیکولیرزم ، ڈیموکریسی میانہ روی  کی بنیادوں پر استوار ہو وہ علاقے میں ایک مثبت طاقت  بن کر ابھرے گا ۔

 


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر