تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور22فروری/اسلامی تحریک مقاومت حماس کے ترجمان نےکہا ہے کہ سلامتی کونسل کے اجلاس میں نیکی ہیلی کے خطاب سے فلسطینی قوم کے تئیں ان کی دشمنی جھلک رہی تھی۔

نیوزنور22فروری/ایک صیہونی عہدے دار نے کہا ہے کہ امریکہ میں ڈونالڈ ٹرمپ کے صدر بننے کے بعد فلسطین میں اسرائیلی ریاست کے مظالم اور توسیع پسندانہ اقدامات کے ساتھ ساتھ بیرون ملک سے یہودیوں کی آمد میں بھی اضافہ ہوگیا ہے۔

نیوزنور22فروری/اقوام متحدہ میں تعینات روسی مندوب اقوام متحدہ میں ایران مخالف امریکی قرارداد کی کڑی الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے اسے جھوٹ کا پلندہ قراردیا ہے ۔

نیوزنور22فروری/تحریک اُمت لبنان کے سیکرٹری جنرل نے کہا ہے کہ عراق کے تمام طبقات کے درمیان وحدت نے اس ملک کی تقسیم کی سازش کو ناکام بنا دیا ہے اور اس وقت جو کچھ بھی عالم اسلام اور عرب دنیا میں ہورہا ہے اسکا اصلی ہدف فلسطین کے مسئلے کو فراموش کروایا جانا ہے۔

نیوزنور22فروری/جماعت اسلامی پاکستان کے مزکزی امیر نے کہا ہے کہ معاشرے میں دین کی دوری کی وجہ سے ماں باپ، اساتذہ اور بڑوں کی عزت نہیں کی جاتی ہے معاشرے میں عدم برداشت کے رویہ کے خاتمے کیلئے علماء کرام، محراب و منبر سے اسلام کی صحیح تعلیمات کو عام کریں کیونکہ اسلام انسانیت کا درس دیتا ہے اور انسانی حرمت کے تقاضے بھی بڑے واضع ہیں اور دین کو صحیح معنوں میں اپنی زندگیوں کا نصب العین بنائے بغیر معاشرتی برائیوں کو کنٹرول نہیں کیا جا سکتا۔

  فهرست  
   
     
 
    
گذشتہ سال 8 ہزار بچے قتل ہوئے ہیں یا شدید آزار و تکلیف کا شکار ہوئے ہیں

نیوزنور:اقوام متحدہ نے اعلان کیا ہے گذشتہ سال  میں ہونے والی جنگوں اور مسلحہ لڑائیوں کے باعث 8 ہزار سے زیادہ بچے یا تو جان سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں یا شدید آزار و پریشانی کا شکار ہوئے ہیں ۔

استکباری دنیا صارفین۷۸۰ : // تفصیل

گذشتہ سال 8 ہزار بچے قتل ہوئے ہیں یا شدید آزار و تکلیف کا شکار ہوئے ہیں

نیوزنور:اقوام متحدہ نے اعلان کیا ہے گذشتہ سال  میں ہونے والی جنگوں اور مسلحہ لڑائیوں کے باعث 8 ہزار سے زیادہ بچے یا تو جان سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں یا شدید آزار و پریشانی کا شکار ہوئے ہیں ۔

عالمی اردو خبررساں ادارے نیوزنور کی رپورٹ کے مطابق اقوام متحدہ نے اعلان کیا ہے گذشتہ سال  میں ہونے والی جنگوں اور مسلح لڑائیوں کے باعث 8 ہزار سے زیادہ بچے یا تو جان سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں یا شدید آزار و پریشانی کا شکار ہوئے ہیں ۔

خبر رساں  ایجنسی اے آر ڈی   کی اس سیاہ فہرست میں جن ملکوں کے نام پیش کئے گئے ہیں ان میں سعودی عرب  کا ذکر بھی کیا جا سکتا ہے۔

اقوام متحدہ کے جنرل سیکریٹری  انٹونیو گوٹرچ نے اعلان کیا ہے  کہ بچوں پر ہونے والے حملے وحشتناک اور نا قابل قبول ہیں  اس نے جنگ میں درگیر اقوام سے مطالبہ  کیا ہے کہ نوجوانوں کو جنگوں میں شامل کرنے سے اجتناب کیا جائے۔

اس طرح کے زیادہ تر حوادث افغانستان میں رونما  ہوئے ہیں کہ جہاں اس مدت میں ۳۵۱۲بچوں کو یا تو قتل کر دیا گیا ہے  یا انہیں مثلہ کیا گیا ہے ۔ یمن میں ایک ہزار تین سو چالیس  بچے اور شام میں ایک ہزار دو سو ننانوےبچے ان حوادث کا شکار ہوئے ہیں ۔

اسی طرح سینکڑوں بچے اسکولوں پر ہونے والے حملوں یا جنسی تجاوز کا شکار ہوئے ہیں  سعودی عرب  کے علاوہ  افغانستان ، افریقہ، عراق ، کنگو ، مالی ، میانمار ، سومالی ، سوڈان ، جنوبی سوڈان ، شام اور یمن کے دہشتگردوں اور فوجوں کا نام بھی اس فہرست میں شامل ہے۔

 یمن میں  جنگ کے لئے  اتحادیہ تشکیل دینے میں سعودی عرب کا نام پہلی بار سامنے آیا ہے۔    انسانی حقوق  کی تنظیموں نے اس اقدام کا خیر مقدم   کیا ہے ۔ مثال کے طور پر انسانی حقوق  پر نظارت رکھنے والا ادارہ  ان اداروں میں سے ہے کہ جس نے گوٹرچ کے کام کی صحیح جانچ  کی ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر