تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
عرب امور کے برطانوی ماہر:
شام میں مغربی نواز حکومت قائم کرنے کاامریکی منصوبہ خاک میں مل گیا ہے

نیوزنور: عرب امور کے ایک برطانوی ماہر نے  امریکہ کو  شامی تنازعے کو طولانے ہونے کا ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے کہاہےکہ واشنگٹن کا حتمی ہدف ومقصد  شام کو غیر مستحکم اوربشارالاسد حکومت کا خاتمہ ہے۔

استکباری دنیا صارفین۵۸۷ : // تفصیل

عرب امور کے برطانوی ماہر:

شام میں مغربی نواز حکومت قائم کرنے کاامریکی  منصوبہ  خاک میں مل گیا ہے

نیوزنور: عرب امور کے ایک برطانوی ماہر نے  امریکہ کو  شامی تنازعے کو طولانے ہونے کا ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے کہاہےکہ واشنگٹن کا حتمی ہدف ومقصد  شام کو غیر مستحکم اوربشارالاسد حکومت کا خاتمہ ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق پریس ٹی وی کے پروگرام دی ڈبیٹ میں ’’ایڈم گیری ‘‘نے امریکہ کو  شامی تنازعے کو طولانے ہونے کا ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے کہاہےکہ واشنگٹن کا حتمی ہدف ومقصد  شام کو غیر مستحکم اوربشارالاسد حکومت کا خاتمہ ہے۔

انہوں نے کہاکہ امریکی حکام شام کو تباہ اوراس کا وجود مٹانے پر تلے ہوئے ہیں اس لئے شامی تنازعے کے حل میں امریکہ کا کوئی کردار نہیں بنتا ہے۔

انہوں نے کہاکہ عرب دنیا خاصکر شام کی خودمختار حکومت کو خونخوار دہشتگردوں کے ذریعے غیر مستحکم کرنا امریکہ و پنٹا گن کی پالیسی رہی ہے۔

شام کو غیر مستحکم کرنے کے پیچھے امریکی محرکات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ  واشنگٹن  شام میں حزب اللہ اورایران کی فتوحات سے اس لئے سیخ  پا ہے کیونکہ دونوں نے اس اسٹریٹجک عرب ملک کو تقسیم کرنے کے امریکی منصوبے کا ناکام کردیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ شام میں ایک کٹھ پتلی حکومت قائم کرنے کا امریکی منصوبہ ناکام ہوا ہے کیونکہ شام نے سعودی عرب ،امریکہ ،اسرائیل اورقطر کے حمایت یافتہ خونخوار دہشتگردوں کے خلاف  استقامت کا مظاہرہ کیا ہے۔

 اس  ڈبیٹ میں شریک امریکی تجزیہ کار برینٹ بوڈوسکائی نے اس خیال کہ امریکہ شام میں تکفیری دہشتگردوں کا مقابلہ نہیں کررہا ہے کو مسترد کرتے ہوئے تاکید کی کہ  صیہونی نواز ٹرمپ ان کے پیش رو باراک اوبامہ اورامریکی فوجی حکام سبھی داعش کو نابود کرنے کی کوشش  کررہے ہیں ۔

واضح رہےکہ شام کو سن 2011 سے امریکہ، سعودی عرب ، ترکی اور قطر کے حمایت یافتہ دہشتگرد گروہوں کی سرگرمیوں کا سامنا ہے جس کے نتیجے میں چار لاکھ ستر ہزار سے زائد شامی شہری مارے جاچکے ہیں اور دہشتگردی کے نتیجے میں کئی لاکھ افراد اپنے ملک میں بے گھر اور لاکھوں دیگر ممالک میں پناہ لینے پر مجبور ہوگئے ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر