تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21فروری/شامی ذرایع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں کہاہے کہ شامی فوج کے خلاف مغربی حمایت یافتہ دہشتگرد عناصر نے نئی سازش کا آغاز کیا ہے جس کے تحت کلورین گیس سے بھرے تین ٹرکوں کو ترکی سے شامی علاقے ادلیب میں پہنچا دیا گیا ہے۔

نیوزنور21 فروری/اسرائیلی پارلیمنٹ کینیسٹ کے ایک رکن نے  کہا ہے کہ  اسرائیلی دائیں بازو کےساتھ سعودیہ کا اتحاد شرمناک ہے اورصیہونی وزیر اعظم  کو حزب اللہ اورمقاومت سے خوف ہے۔

نیوزنور21فروری/فلسطینی اتھارٹی کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج فلسطین میں قبضے اور اس کے عوام پر جو حالات گزر رہے ہیں اس کا ذمے دار برطانیہ ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ میں تعینات اسلامی جمہوریہ ایران کے مندوب نے جوہری معاہدے کو کامیاب مذاکرات کرنے کے لئے مثالی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ دوسروں پر پابندیاں لگانے کے نشے میں دھت ہے۔

نیوزنور21فروری/اقوام متحدہ کے کوآرڈینیٹر برائے امور مشرق وسطٰی نےناجائز صہیونی ریاست کے غاصب حکمرانوں پر زور دیا ہے کہ وہ فلسطین میں معصوم عوام کے گھروں اور اسکولوں کو تباہ کرنے کا سلسلہ بند کریں۔

  فهرست  
   
     
 
    
مشرق وسطیٰ امور کے روسی ماہر:
شاہ سلمان کے دورہ ماسکو کا اصلی ٹارگٹ ایران تھا

نیوزنور:مشرق وسطیٰ امور کے ایک روسی ماہر نے سعودی فرماں رواں شاہ سلمان کے حالیہ ماسکو دورے کےدوران تاکید کی ہے  کہ شاہ سلمان کے اس دورے کا اصل مقصد تہران وماسکو کے درمیان تعلقات کو محدود کرنا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۲۷۶ : // تفصیل

مشرق وسطیٰ امور کے روسی ماہر:

شاہ سلمان کے دورہ ماسکو کا اصلی ٹارگٹ ایران تھا

نیوزنور:مشرق وسطیٰ امور کے ایک روسی ماہر نے  سعودی فرماں رواں شاہ سلمان کے حالیہ ماسکو دورے کےدوران تاکید کی  ہےکہ شاہ سلمان کے اس دورے کا اصل مقصد تہران وماسکو کے درمیان تعلقات کو محدود کرنا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق روسی روزنامہ آرگیومنٹی فیکٹی کےساتھ انٹرویو میں مشرق وسطیٰ امور کے ماہر گریگوری  کوش‘‘نے سعودی فرماں رواں شاہ سلمان کے حالیہ ماسکو دورے کےدوران تاکید کی  ہےکہ شاہ سلمان کے اس دورے کا اصل مقصد تہران وماسکو کے درمیان تعلقات کو محدود کرنا ہے۔

سلمان بن عبدالعزیز کے حالیہ ماسکو دورے کے پیچھے محرکات کے بارے میں انہوں نے کہاکہ  بلاشبہ سعودی بادشاہ اورروسی حکام کے درمیان  مذاکرات خطے کے طاقتور ملک ایران  کے ارد گرد ہی گھومتے ر ہے۔

انہوں نے کہاکہ آل سعود حکومت اسلامی جمہوریہ ایران اورروس کے درمیان سفارتی تعلقات میں تخفیف کا کھیل کھیل رہی ہے کیونکہ ایران   علاقے میں اسکا ایک   اہم حریف ہے۔

انہوں نے کہاکہ حکومت ریاض نے روس کو قابو میں کرنے کیلئے ایک نئی حکمت عملی کا انتخاب کیا ہے۔

روسی ماہر نے کہاکہ ریاض روس کےساتھ اپنے اقتصادی تعلقات کو وسعت دینے اورایران کےساتھ اس کے سفارتی تعلقات کو کم کرنے کی کوشش کررہی ہے  ۔

انہوں نے کہاکہ اس وقت  سعودی حکام  روس کے ساتھ معاملات کو آگے بڑھانے کیلئے کوششیں کررہے ہیں   اورتیل وگیس کے میدان میں سعودی عرب کی سرمایہ کاری اور ماسکو کےساتھ دفاعی معاہدے سے روس کی معشیت کو فائدہ ہوگا۔

قابل کر ہےکہ سعودی عرب نے روس سے چار سو آئیرڈیفنس سسٹم خریدنے کا معاہدہ کیا ہے جن کی مالیت تین ارب ڈالر سے زائد ہے۔

صیہونی نواز شاہ سلمان نے اپنے روس کے دورے دوران کہاکہ ان معاہدوں سے دونوں ممالک کے درمیان معاشی تعاون مزید مضبوط اورمستحکم ہوگا اورسرمایہ کاری اورکاروبار میں آسانی پیدا ہوگی دونوں ممالک اس مقصد کو پورا کرنے کیلئے اپنی اپنی طاقتوں کا استعمال کریں گے جو سعودی عرب کے نام نہاد ویجن 2030 ء کا حصہ ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر