تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور22فروری/اسلامی تحریک مقاومت حماس کے ترجمان نےکہا ہے کہ سلامتی کونسل کے اجلاس میں نیکی ہیلی کے خطاب سے فلسطینی قوم کے تئیں ان کی دشمنی جھلک رہی تھی۔

نیوزنور22فروری/ایک صیہونی عہدے دار نے کہا ہے کہ امریکہ میں ڈونالڈ ٹرمپ کے صدر بننے کے بعد فلسطین میں اسرائیلی ریاست کے مظالم اور توسیع پسندانہ اقدامات کے ساتھ ساتھ بیرون ملک سے یہودیوں کی آمد میں بھی اضافہ ہوگیا ہے۔

نیوزنور22فروری/اقوام متحدہ میں تعینات روسی مندوب اقوام متحدہ میں ایران مخالف امریکی قرارداد کی کڑی الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے اسے جھوٹ کا پلندہ قراردیا ہے ۔

نیوزنور22فروری/تحریک اُمت لبنان کے سیکرٹری جنرل نے کہا ہے کہ عراق کے تمام طبقات کے درمیان وحدت نے اس ملک کی تقسیم کی سازش کو ناکام بنا دیا ہے اور اس وقت جو کچھ بھی عالم اسلام اور عرب دنیا میں ہورہا ہے اسکا اصلی ہدف فلسطین کے مسئلے کو فراموش کروایا جانا ہے۔

نیوزنور22فروری/جماعت اسلامی پاکستان کے مزکزی امیر نے کہا ہے کہ معاشرے میں دین کی دوری کی وجہ سے ماں باپ، اساتذہ اور بڑوں کی عزت نہیں کی جاتی ہے معاشرے میں عدم برداشت کے رویہ کے خاتمے کیلئے علماء کرام، محراب و منبر سے اسلام کی صحیح تعلیمات کو عام کریں کیونکہ اسلام انسانیت کا درس دیتا ہے اور انسانی حرمت کے تقاضے بھی بڑے واضع ہیں اور دین کو صحیح معنوں میں اپنی زندگیوں کا نصب العین بنائے بغیر معاشرتی برائیوں کو کنٹرول نہیں کیا جا سکتا۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایرانی تجزیہ کار:
برزانی کی سازشوں پر خاموشی عراقی کردستان کو ایک اورشام میں بدل دےگی

نیوزنور: اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ عراقی کردستان کو  ایک اورشام بننے سے روکنے کیلئے  تہران اورانقرہ کو علاقائی تعاون کو مضبوط کرنے کی ضرورت ہے۔

استکباری دنیا صارفین۵۲۵ : // تفصیل

ایرانی تجزیہ  کار:

برزانی کی سازشوں پر خاموشی عراقی کردستان کو ایک اورشام میں بدل دےگی

نیوزنور: اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک سیاسی تجزیہ نگار نے کہاہےکہ عراقی کردستان کو  ایک اورشام بننے سے روکنے کیلئے  تہران اورانقرہ کو علاقائی تعاون کو مضبوط کرنے کی ضرورت ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایک مضمون میں ’’علی خرام ‘‘نے لکھاکہ عراقی کردستان کو  ایک اورشام بننے سے روکنے کیلئے  تہران اورانقرہ کو علاقائی تعاون کو مضبوط کرنے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہاکہ کردستان کی عراق سے علیحدگی کی کوششوں کے حوالے سے ترکی اورایران کے درمیان کسی طرح کی ہچکچاہٹ نہیں ہونی چاہئے کیونکہ کسی بھی طرح کا شبہ عراقی کردستان کو ایک اورشام میں بدل دےگا۔

انہوں نے کہاکہ ایران ،ترکی اورروس کےد رمیان سہ فریقین مذاکرات شام میں امن واستحکام قائم کرنے میں کامیاب رہے ہیں اوراسطرح کے پلیٹ فارم کے ذریعے ایران اورترکی  دیگر مسائل کا حل نکالنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ پی کے کےساتھ امن معاہدے کا خاتمہ بھی  ترکی میں عدم استحکام کا باعث بنا۔

انہوں نے کہاکہ اگر آج کردو امریکی فورسز شام میں ترکی کی موجودگی کے خلاءکو بھر رہے ہیں یہ شام کے تئیں انقرہ کی ناکام پالیسیوں کا نتیجہ ہےتاہم انقرہ اب بھی اپنی ناکام پالیسیوں سے  سبق لے سکتی ہے۔

خرم نے شامی امن مذاکرات میں تہران وانقرہ کے درمیان ثمر آور  تعاون کی طرف اشارہ کرتے ہوئے تاکید کی کہ  دونوں ممالک کو  کردستان ریفرنڈم کےمنفی اثرات کو روکنے کیلئے سیکورٹی تعاون کو مزید وسعت دینی ہوگی۔

قابل ذکر ہےکہ  شام میں جاری خانہ جنگی میں ایران اورترکی مدمقابل رہے ہیں اسلامی جمہوریہ ایران صدر بشارالاسد جبکہ  ان کا تختہ الٹنے کیلئے ترکی دہشتگردوں کی حمایت کرتی رہی ہے تاہم  ترکی کی اس پالیسی سے علاقے میں اس کا اثرورسوخ بہت حدتک ختم ہوگیا ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر