تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
پان افریقن نیوزوائر کے مدیراعلیٰ:
امریکہ براعظم افریقہ سے نکل جائے تو یہاں امن قائم ہوگا

نیوزنور: ایک افریقی نژاد امریکی صحافی اورپان افریقن نیوز وائر کے مدیراعلیٰ نے  کہاہےکہ  امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

استکباری دنیا صارفین۳۰۶ : // تفصیل

پان افریقن نیوزوائر کے مدیراعلیٰ:

امریکہ براعظم افریقہ سے نکل جائے تو  یہاں امن قائم ہوگا

نیوزنور: ایک افریقی نژاد امریکی صحافی اورپان افریقن نیوز وائر کے مدیراعلیٰ نے  کہاہےکہ  امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایرانی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں ’’ابایومی ازیکوی‘‘نےکہاکہ امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

انہوں نے کہاکہ ہمیں کسی بھی قیمت پر امریکی احکامات اوروضاحتیں قبول نہیں ہیں امریکہ کو فوری طورپر  براعظم افریقہ میں اپنے ڈراؤن آپریشن ،سی آئی اے کے ٹھکانوں  اورتمام دیگر عسکری کاروائیوں کو فوری طورپر بند کرنا چاہئے۔

انہوں نے کہاکہ افریقہ کو  اپنے  مسائل علاقائی اوربراعظمی اداروں کے ذریعے خود حل کرنے چاہئے دوسری صورت میں  امریکہ اوراس کی عوام کو  افریقہ میں جارحانہ فوجی اقدامات کی بھاری قیمت چکانی پڑےگی۔

قابل ذکر ہےکہ  امریکی فورسز کی افریقی کمانڈ کےمطابق نائجیریا میں امریکی فوجیوں کی ہلاکت کے بعد وہ مقامی فوج کی تربیت اورسیکورٹی معاونت میں اضافہ کریں گے۔

ماہرین کے مطابق نائجیریااورمالی کے ہمسایہ ملکوں کے خاص کر لیبیا  الجزائر میں دہشتگردوں کی فعال مسلح تحریکیں  موجود ہیں جو خطے کی دیگر ممالک میں بھی  اپنے پیر پھیلانے کی کوشش کررہے ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر