تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:13 دسمبر/ نائب ایرانی وزیر خارجہ برائے بین الاقوامی امور اور قوانین نے تہران میں مغربی ایشیا کی علاقائی سیکورٹی پر منعقدہ قومی سمینار کے موقع پر صحافیوں کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ ملکی دفاعی اور میزائل پروگرام پر مذاکرات کی ہرگز گنجائش نہیں ہے ۔

 نیوزنور:13 دسمبر/ اقوام متحدہ کے ایک رکن کا کہنا ہے کہ اس وقت یمن میں 8 ملین انسان سنگین قحط کا شکار ہیں

نیوزنور:13 دسمبر/عراقی حزب اللہ نے اعلان کیا ہے کہ فلسطینی علاقوں کوصیہونی قبضے سے آزاد کرانے کیلئے وہ غاصب  اسرائیل کےساتھ جنگ کو مکمل طورپر آمادہ ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ مصر ی دارالفتویٰ نے اپنے ایک بیان میں خبردار کیا ہے  کہ قدس کے نام پر داعش جوانوں کو بھرتی کے لیے گمراہ کرسکتی ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ فلسطین میں انسانی حقوق کے لئے سرگرم ذرائع کا کہنا ہے کہ پچھلے پانچ دنوں کے دوران حراست میں لئے جانے والے بیت المقدس کے باسیوں میں سے ایک تہائی حصہ کم عمر بچوں کا ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
پان افریقن نیوزوائر کے مدیراعلیٰ:
امریکہ براعظم افریقہ سے نکل جائے تو یہاں امن قائم ہوگا

نیوزنور: ایک افریقی نژاد امریکی صحافی اورپان افریقن نیوز وائر کے مدیراعلیٰ نے  کہاہےکہ  امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

استکباری دنیا صارفین۳۱۸ : // تفصیل

پان افریقن نیوزوائر کے مدیراعلیٰ:

امریکہ براعظم افریقہ سے نکل جائے تو  یہاں امن قائم ہوگا

نیوزنور: ایک افریقی نژاد امریکی صحافی اورپان افریقن نیوز وائر کے مدیراعلیٰ نے  کہاہےکہ  امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایرانی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں ’’ابایومی ازیکوی‘‘نےکہاکہ امریکہ کو براعظم افریقہ میں اپنی بڑھتی فوجی مداخلت کو  ختم کرکےبراعظم کے ممالک کو اپنے مسائل کو خودحل کرنے کی اجازت دینی  چاہئے۔

انہوں نے کہاکہ ہمیں کسی بھی قیمت پر امریکی احکامات اوروضاحتیں قبول نہیں ہیں امریکہ کو فوری طورپر  براعظم افریقہ میں اپنے ڈراؤن آپریشن ،سی آئی اے کے ٹھکانوں  اورتمام دیگر عسکری کاروائیوں کو فوری طورپر بند کرنا چاہئے۔

انہوں نے کہاکہ افریقہ کو  اپنے  مسائل علاقائی اوربراعظمی اداروں کے ذریعے خود حل کرنے چاہئے دوسری صورت میں  امریکہ اوراس کی عوام کو  افریقہ میں جارحانہ فوجی اقدامات کی بھاری قیمت چکانی پڑےگی۔

قابل ذکر ہےکہ  امریکی فورسز کی افریقی کمانڈ کےمطابق نائجیریا میں امریکی فوجیوں کی ہلاکت کے بعد وہ مقامی فوج کی تربیت اورسیکورٹی معاونت میں اضافہ کریں گے۔

ماہرین کے مطابق نائجیریااورمالی کے ہمسایہ ملکوں کے خاص کر لیبیا  الجزائر میں دہشتگردوں کی فعال مسلح تحریکیں  موجود ہیں جو خطے کی دیگر ممالک میں بھی  اپنے پیر پھیلانے کی کوشش کررہے ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر