تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی کالم نگار:
ٹرمپ اسرائیلی دباؤ میں تاریخی جوہری معاہدے کو ناکام کرنے کی کوشش کررہاہے

نیوزنور: ایک معروف امریکی کالم نگار نے تاریخی ایٹمی معاہدے پر ٹرمپ کی زہر افشانی  کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ ٹرمپ اسرائیل کے دباؤ میں اس تاریخی معاہدے کو ناکام کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۱۶۶ : // تفصیل

امریکی کالم نگار:

 ٹرمپ اسرائیلی دباؤ میں تاریخی جوہری معاہدے کو ناکام کرنے کی کوشش کررہاہے

نیوزنور: ایک معروف امریکی کالم نگار نے تاریخی ایٹمی معاہدے پر ٹرمپ کی زہر افشانی  کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ ٹرمپ اسرائیل کے دباؤ میں اس تاریخی معاہدے کو ناکام کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی مصنف وکالم نگار ’’وینی میڈسن‘‘نے تاریخی ایٹمی معاہدے پر ٹرمپ کی زہر افشانی  کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاہےکہ ٹرمپ اسرائیل کے دباؤ میں اس تاریخی معاہدے کو ناکام کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ  صدر ٹرمپ کو دو محل نظر افراد کی طرف سے مشورہ دیا جارہا ہے۔

انہوں نے کہاکہ ٹرمپ کے  داماد اوران کے سینئر مشیر خوشنرمحض غاصب صیہونی اسرائیل کے مفادات کو تحفظ فراہم کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں ۔

انہوں نے کہاکہ ٹرمپ کے ایک اورقریبی صیہونی وزیر اعظم نیتن  کا ہو نہ صرف  خود ٹرمپ پر اثر ورسوخ ہے بلکہ  ٹرمپ کے والد کےساتھ ان کے قریبی تعلقات رہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ اس لئے جوہری معاہدے کو ناکام کرنے کی ٹرمپ کی کوششیں باعث حیرت نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ  ٹرمپ نے پہلے ہی دکھادیا ہے کہ وہ  عالمی اداروں خاص کر اقوام متحدہ اوراسکے ذیلی ادارے کا کوئی احترام نہیں کرتے۔

قابل ذکر ہےکہ  امریکی صدر ٹرمپ نے اتوار کےروز مقامی ٹی وی کےساتھ گفتگو کرتے ہوئے جامع مشترکہ ایکشن پلان کے بارے میں کئے جانے والے ایک سوال کے جواب میں کہاکہ  ایران ایک برُا کھلاڑی ہے جس نے ایٹمی معاہدے کی ماہیت کو نظرانداز کیا ہے  حقیقت کے برخلاف اور بغض سےبھرا امریکی صدر کا یہ بیان ایسی حالت میں آیا کہ امریکہ کی دونوں  جماعتوں ڈیموکریٹک اورریپبلکن کے اہم لیڈران نے ا یٹمی معاہدے سے امریکہ کےباہر نکلنے پر سخت انتبا دیا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر