تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:13 دسمبر/ نائب ایرانی وزیر خارجہ برائے بین الاقوامی امور اور قوانین نے تہران میں مغربی ایشیا کی علاقائی سیکورٹی پر منعقدہ قومی سمینار کے موقع پر صحافیوں کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ ملکی دفاعی اور میزائل پروگرام پر مذاکرات کی ہرگز گنجائش نہیں ہے ۔

 نیوزنور:13 دسمبر/ اقوام متحدہ کے ایک رکن کا کہنا ہے کہ اس وقت یمن میں 8 ملین انسان سنگین قحط کا شکار ہیں

نیوزنور:13 دسمبر/عراقی حزب اللہ نے اعلان کیا ہے کہ فلسطینی علاقوں کوصیہونی قبضے سے آزاد کرانے کیلئے وہ غاصب  اسرائیل کےساتھ جنگ کو مکمل طورپر آمادہ ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ مصر ی دارالفتویٰ نے اپنے ایک بیان میں خبردار کیا ہے  کہ قدس کے نام پر داعش جوانوں کو بھرتی کے لیے گمراہ کرسکتی ہے۔

نیوز نور:13 دسمبر/ فلسطین میں انسانی حقوق کے لئے سرگرم ذرائع کا کہنا ہے کہ پچھلے پانچ دنوں کے دوران حراست میں لئے جانے والے بیت المقدس کے باسیوں میں سے ایک تہائی حصہ کم عمر بچوں کا ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
معروف پاکستانی اہلسنت اسکالر :
فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے

نیوز نور : پاکستان کے معروف مذہبی اسکالر اور ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ نے  کہا ہے کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۱۵۸ : // تفصیل

معروف پاکستانی اہلسنت اسکالر :

فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے

نیوز نور : پاکستان کے معروف مذہبی اسکالر اور ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ نے  کہا ہے کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘  کی رپورٹ کے مطابق معروف مذہبی سکالر و ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ ’’مولانا ڈاکٹر راغب حسین نعیمی‘‘ نے لاہور میں علماء کے وفد سے گفتگوکرتے ہوئے کہا کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ عقیدہ ختم نبوت ایمان کی اساس ہے جس کے تحفظ کیلئے کسی قربانی سے بھی دریغ نہیں کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ کلیدی عہدوں پر تعینات قادیانیوں کو فی الفور فارغ کیا جائے کیونکہ  توہین رسالت کے قانون کو تبدیل کرنے کی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دینگے۔

 انہوں نے کہاکہ پاکستان کے حالات خراب کرنے میں قادیانیوں کا ہاتھ ہے اور جب تک قادیانیوں کو ان کے عہدوں سے فارغ نہیں کیا جاتا اسوقت تک ملک خداداد کے حالات ٹھیک نہیں ہونگے۔

موصوف مذہبی اسکالر نے کہا کہ قادیانیوں کی صوبائی و قومی اداروں میں بڑھتی ریشہ دوانیاں تشویشناک ہیں۔

مولانا ڈاکٹر راغب حسین نعیمی نے مزید  کہا کہ عقیدہ ختم نبوت پر مسلمان کا پختہ ایمان ہے اور عالم کفر نے برصغیر کے مسلمانوں میں تفرقہ ڈالنے کیلئے قادیانیوں سے مرزا احمد قادیانی کو اپنا آلہ کار بنایا اسلئے  امت مسلمہ کو قانون ناموس رسالت اور قانون ختم نبوت کے تحفظ کیلئے سامراجی طاقتوں کی سازشوں کو اتحاد واتفاق سے ناکام بنانا ہوگا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر