تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
معروف پاکستانی اہلسنت اسکالر :
فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے

نیوز نور : پاکستان کے معروف مذہبی اسکالر اور ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ نے  کہا ہے کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۱۱۴ : // تفصیل

معروف پاکستانی اہلسنت اسکالر :

فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے

نیوز نور : پاکستان کے معروف مذہبی اسکالر اور ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ نے  کہا ہے کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘  کی رپورٹ کے مطابق معروف مذہبی سکالر و ناظم اعلیٰ جامعہ نعیمیہ ’’مولانا ڈاکٹر راغب حسین نعیمی‘‘ نے لاہور میں علماء کے وفد سے گفتگوکرتے ہوئے کہا کہ فتنہ قادنیت کا وجود پاکستان اور اسلام کیلئے خطرہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ عقیدہ ختم نبوت ایمان کی اساس ہے جس کے تحفظ کیلئے کسی قربانی سے بھی دریغ نہیں کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ کلیدی عہدوں پر تعینات قادیانیوں کو فی الفور فارغ کیا جائے کیونکہ  توہین رسالت کے قانون کو تبدیل کرنے کی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دینگے۔

 انہوں نے کہاکہ پاکستان کے حالات خراب کرنے میں قادیانیوں کا ہاتھ ہے اور جب تک قادیانیوں کو ان کے عہدوں سے فارغ نہیں کیا جاتا اسوقت تک ملک خداداد کے حالات ٹھیک نہیں ہونگے۔

موصوف مذہبی اسکالر نے کہا کہ قادیانیوں کی صوبائی و قومی اداروں میں بڑھتی ریشہ دوانیاں تشویشناک ہیں۔

مولانا ڈاکٹر راغب حسین نعیمی نے مزید  کہا کہ عقیدہ ختم نبوت پر مسلمان کا پختہ ایمان ہے اور عالم کفر نے برصغیر کے مسلمانوں میں تفرقہ ڈالنے کیلئے قادیانیوں سے مرزا احمد قادیانی کو اپنا آلہ کار بنایا اسلئے  امت مسلمہ کو قانون ناموس رسالت اور قانون ختم نبوت کے تحفظ کیلئے سامراجی طاقتوں کی سازشوں کو اتحاد واتفاق سے ناکام بنانا ہوگا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر