تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور22فروری/اسلامی تحریک مقاومت حماس کے ترجمان نےکہا ہے کہ سلامتی کونسل کے اجلاس میں نیکی ہیلی کے خطاب سے فلسطینی قوم کے تئیں ان کی دشمنی جھلک رہی تھی۔

نیوزنور22فروری/ایک صیہونی عہدے دار نے کہا ہے کہ امریکہ میں ڈونالڈ ٹرمپ کے صدر بننے کے بعد فلسطین میں اسرائیلی ریاست کے مظالم اور توسیع پسندانہ اقدامات کے ساتھ ساتھ بیرون ملک سے یہودیوں کی آمد میں بھی اضافہ ہوگیا ہے۔

نیوزنور22فروری/اقوام متحدہ میں تعینات روسی مندوب اقوام متحدہ میں ایران مخالف امریکی قرارداد کی کڑی الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے اسے جھوٹ کا پلندہ قراردیا ہے ۔

نیوزنور22فروری/تحریک اُمت لبنان کے سیکرٹری جنرل نے کہا ہے کہ عراق کے تمام طبقات کے درمیان وحدت نے اس ملک کی تقسیم کی سازش کو ناکام بنا دیا ہے اور اس وقت جو کچھ بھی عالم اسلام اور عرب دنیا میں ہورہا ہے اسکا اصلی ہدف فلسطین کے مسئلے کو فراموش کروایا جانا ہے۔

نیوزنور22فروری/جماعت اسلامی پاکستان کے مزکزی امیر نے کہا ہے کہ معاشرے میں دین کی دوری کی وجہ سے ماں باپ، اساتذہ اور بڑوں کی عزت نہیں کی جاتی ہے معاشرے میں عدم برداشت کے رویہ کے خاتمے کیلئے علماء کرام، محراب و منبر سے اسلام کی صحیح تعلیمات کو عام کریں کیونکہ اسلام انسانیت کا درس دیتا ہے اور انسانی حرمت کے تقاضے بھی بڑے واضع ہیں اور دین کو صحیح معنوں میں اپنی زندگیوں کا نصب العین بنائے بغیر معاشرتی برائیوں کو کنٹرول نہیں کیا جا سکتا۔

  فهرست  
   
     
 
    
اطالوی ماہر و مصنف :
مشترکہ جامع ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی اہم کامیابی ہے

نیوز نور : ایک اطالوی ماہر و مصنف نے کہا ہے کہ یورپی یونین کو ایرانی جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔ 

دینی و مذھبی رواداری صارفین۷۲۰ : // تفصیل

اطالوی ماہر و مصنف :

مشترکہ جامع ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی اہم کامیابی ہے

نیوز نور : ایک اطالوی ماہر و مصنف نے کہا ہے کہ یورپی یونین کو ایرانی جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔  

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اطالوی ماہر و مصنف ’’ڈاکٹر پیستوری گانلو‘‘ نے ایرانی ذرائع ابلاغ کے ساتھ انٹرویو میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے ایران جوہری معاہدے کو مسترد کرنے کے احمقانہ خیالات کو مضحکہ خیز قرار دیتے ہوئے کہا کہ یورپی یونین کو ایران جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار کرنے کی حماقت نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔

انہوں نے اس سوال کہ اگر ٹرمپ ایران جوہری معاہدے کو منسوخ کردیں گے تو اُن کا اگلا قدم کیا ہوگا کے جواب میں کہا کہ امریکہ اور ٹرمپ کے نقطہ نظر سے ایسا لگتا ہے کہ وہ پابندیوں کا نیا دور اختیار کرینگے اور اپنے علاقائی اتحادیوں کو مضبوط کرنے کی کوشش کرینگے۔

انہوں نے ایران کے تئیں امریکی کانگریس کے رویے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ امریکی کانگریس بہت سے وجوہات کی بنا پر ایران کے تئیں ٹرمپ سے زیادہ عقابی صفات کی حامل ہے اور وہ جوہری معاہدے کو ثبوتاژ کرنے میں ٹرمپ کی حوصلہ افزائی کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ ایرانی جوہری معاہدے کو مسترد کرنے کے امریکی نقش قدم پر یورپی یونین نہیں چل سکتی ہے خاص طور اس وقت جب مشترکہ جامع ایکشن پلان کی افادیت سے سبھی باخبر ہیں اس وقت یورپی یونین جوہری معاہدے سے علیحدگی کی حماقت نہیں کرسکتی ہے۔

ڈاکٹر پیستوری گانلو نے مزید کہا کہ بہت سے یورپی ممالک ایران کے ساتھ اس وقت اپنے سیاسی اور اقتصادی تعلقات معمول پر لارہے ہیں اور ایسے حالات میں جرمنی ، اٹلی، فرانس اور دیگر یورپی ممالک امریکی پیروی کر کے خطرہ مول لینے کی حماقت نہیں کرینگے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر