تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
اطالوی ماہر و مصنف :
مشترکہ جامع ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی اہم کامیابی ہے

نیوز نور : ایک اطالوی ماہر و مصنف نے کہا ہے کہ یورپی یونین کو ایرانی جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔ 

دینی و مذھبی رواداری صارفین۶۲۳ : // تفصیل

اطالوی ماہر و مصنف :

مشترکہ جامع ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی اہم کامیابی ہے

نیوز نور : ایک اطالوی ماہر و مصنف نے کہا ہے کہ یورپی یونین کو ایرانی جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔  

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اطالوی ماہر و مصنف ’’ڈاکٹر پیستوری گانلو‘‘ نے ایرانی ذرائع ابلاغ کے ساتھ انٹرویو میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے ایران جوہری معاہدے کو مسترد کرنے کے احمقانہ خیالات کو مضحکہ خیز قرار دیتے ہوئے کہا کہ یورپی یونین کو ایران جوہری معاہدے سے علیحدگی اختیار کرنے کی حماقت نہیں کرنی چاہئے کیونکہ جامع مشترکہ ایکشن پلان یورپی سفارتکاری کی ایک اہم کامیابی ہے۔

انہوں نے اس سوال کہ اگر ٹرمپ ایران جوہری معاہدے کو منسوخ کردیں گے تو اُن کا اگلا قدم کیا ہوگا کے جواب میں کہا کہ امریکہ اور ٹرمپ کے نقطہ نظر سے ایسا لگتا ہے کہ وہ پابندیوں کا نیا دور اختیار کرینگے اور اپنے علاقائی اتحادیوں کو مضبوط کرنے کی کوشش کرینگے۔

انہوں نے ایران کے تئیں امریکی کانگریس کے رویے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ امریکی کانگریس بہت سے وجوہات کی بنا پر ایران کے تئیں ٹرمپ سے زیادہ عقابی صفات کی حامل ہے اور وہ جوہری معاہدے کو ثبوتاژ کرنے میں ٹرمپ کی حوصلہ افزائی کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ ایرانی جوہری معاہدے کو مسترد کرنے کے امریکی نقش قدم پر یورپی یونین نہیں چل سکتی ہے خاص طور اس وقت جب مشترکہ جامع ایکشن پلان کی افادیت سے سبھی باخبر ہیں اس وقت یورپی یونین جوہری معاہدے سے علیحدگی کی حماقت نہیں کرسکتی ہے۔

ڈاکٹر پیستوری گانلو نے مزید کہا کہ بہت سے یورپی ممالک ایران کے ساتھ اس وقت اپنے سیاسی اور اقتصادی تعلقات معمول پر لارہے ہیں اور ایسے حالات میں جرمنی ، اٹلی، فرانس اور دیگر یورپی ممالک امریکی پیروی کر کے خطرہ مول لینے کی حماقت نہیں کرینگے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر