تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
ایرانی اہلسنت رکن پارلیمنٹ :
امام خامنہ ای ہمیشہ مسلمانوں کے درمیان اتحاد کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک اہلسنت رکن پارلیمنٹ نے وحدت ڈپلومیسی کانفرنس کی سراہنا کرتے ہوئے اسے مسلم دنیا کے مستقبل کی ضامن قرار دیا ہے۔

اسلامی بیداری صارفین۳۲۹ : // تفصیل

ایرانی اہلسنت رکن پارلیمنٹ :    

امام خامنہ ای ہمیشہ مسلمانوں کے درمیان اتحاد کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے ایک اہلسنت رکن پارلیمنٹ نے وحدت ڈپلومیسی کانفرنس کی سراہنا کرتے ہوئے اسے مسلم دنیا کے مستقبل کی ضامن قرار دیا ہے۔

عالمی اردو خبرر ساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق مقامی میڈیا کے ساتھ انٹرویو میں ’’رحیم نور گولپوری‘‘ نے کہا کہ ڈپلومیسی کی صلاحیتوں کو سیاسی و اقتصادی منصوبوں کی ترقی کیلئے ایک قابل قبول حکمت عملی ہے اور وحدت ڈپلومیسی اسلامی دنیا کے مستقبل کی ضامن ہوسکتی ہے۔

انہوں نے اتحاد کو عالم اسلام کی اسٹریٹیجی ہونے کے فوائد کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ تمام مسلم اقوام کو اس اسٹریٹیجی کے مشترکہ مفادات کو تسلیم کرنا چاہئے تاکہ مختلف عالمی میدانوں میں اعزاز و وقار کو برقرار رکھا جاسکے۔

انہوں نے کہا کہ عالم اسلام کی سنگین اور نازک صورتحال ایک بہت بڑی آفت کا موجب بن سکتی ہے اسلئے اتحاد کی ثقافت کو فروغ دیکر اسے استفادہ کرنے کی ضرورت ہے۔

موصوف رکن پارلیمنٹ نے وحدت ڈپلومیسی کی رہبر معظم انقلاب اسلامی کی پہل کی سراہنا کرتے ہوئے کہا کہ امام خامنہ ای ہمیشہ مسلمانوں کے درمیان اتحاد کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں۔

انہوں نے اتحاد و یکجہتی کو مسلم ممالک کی کامیابی و ترقی کی واحد راہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ ایران میں سیاسی میدان بہت فعال ہے اور اسے اسلامی قربت کیلئے بھی لاگو کئے جانے کی ضرورت ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر