تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور:یمن کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے کہ  سعودی جارحیت کے سبب ہیضے میں مبتلا افراد کی تعداد آٹھ لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے جس میں اب تک دو ہزار افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

نیوزنور:اسلامی جمہوریہ ایران کی تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سیکریٹری نے کہا ہے کہ ایران میزائلی صلاحیتوں کے بارے میں کوئی مذاکرات نہیں کرے گا۔

نیوزنور:بحرین میں انسانی حقوق اور جمہوریت کے لئے صلح نامی ایک ادارے کے سربراہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سات برسوں میں آل خلیفہ حکومت نے پندرہ ہزار بحرینی شہریوں کو گرفتار کر کے جیل میں قید کیا ہے۔

نیوزنور:فرانس کے صدر نے کہا ہے کہ ایٹمی سمجھوتے کو بچانے کے لئے یورپ اپنی تمام تر کوششیں بروئےکار لائے گا۔

نیوزنور: مسجد اقصیٰ کے خطیب نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہےاس لئے یکجہتی، اتحاد اور اتفاق فلسطینی قوم کے پاس اپنے سلب شدہ حقوق کے حصول کے لیے ایک موثر ہتھیار ہے۔

  فهرست  
   
     
 
    
آیت اللہ العظمیٰ ناصر مکارم شیرازی :
امریکہ اور اس کے اتحادی اسلامی ممالک میں اختلاف پیدا کرنے کی کوششوں میں مصروف عمل

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے بزرگ شیعہ مرجع تقلید نے فرمایا ہے کہ امریکہ اور اس کے اتحادی ممالک در حقیقت اسلامی ممالک میں اختلاف پیدا کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

اسلامی بیداری صارفین۴۸۸ : // تفصیل

آیت اللہ العظمیٰ ناصر مکارم شیرازی :

امریکہ اور اس کے اتحادی  اسلامی ممالک میں اختلاف پیدا کرنے کی کوششوں میں مصروف عمل

نیوز نور : اسلامی جمہوریہ ایران کے بزرگ شیعہ مرجع تقلید نے فرمایا ہے کہ امریکہ اور اس کے اتحادی ممالک در حقیقت اسلامی ممالک میں اختلاف پیدا کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

عالمی اردو خبر رساں ادارے ’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کے بزرگ شیعہ مرجع تقلید ’’آیت اللہ العظمیٰ  ناصر مکارم شیرازی‘‘ نے حج کے امور میں ولی فقیہ کے نمائندے  حجت  الاسلام والمسلمین قاضي عسکر اور ان کے ہمراہ وفد سے ملاقات کے دوران فرمایا کہ امریکہ اور اس کے اتحادی ممالک درحقیقت  اسلامی ممالک میں اختلاف پیدا کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

آپ نے فرمایا کہ سعودی عرب کے حکام اس نتیجے پر پہنچ گئے ہیں کہ انہیں ایران کے مقابلے میں امریکہ کی پیروی کرنےسے کوئی فائدہ نہیں  ہوگا ۔

آپ نے فرمایا کہ سعودی حکام کو سیاسی میدان میں بھی امریکہ کی تقلید ترک کرکے ایران کے ساتھ حج کی طرح عمل کرنا چاہیے ۔

آیت اللہ العظمیٰ ناصر مکارم شیرازی نے مزید فرمایا کہ اگر سعودی عرب پر کوئی مشکل وقت آیا تو ایران پہلا ملک ہوگا جو سعودی عرب کے عوام کی مدد کو پہنچےگا۔

 اس ملاقات میں قاضي عسکر نے اس سال حج کے بارے میں رپورٹ پیش کرتے ہوئے کہا کہ اس سال حج کے دوران کوئی مشکل پیش نہیں آئی۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر