تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی پروفیسر:
ڈونالڈ ٹرمپ کو ایران جوہری معاہدے کی حقیقت کا علم نہیں

نیوزنور09مئی/امریکہ کی ہارورڈ یونیورسٹی کے بین الاقوامی تعلقات کے ایک پروفیسرنے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے ایران جوہری معاہدے سے علحٰیدہ ہونا اس ملک کے بحران کا باعث بن سکتا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۷۲ : // تفصیل

امریکی پروفیسر:

ڈونالڈ ٹرمپ کو ایران جوہری معاہدے کی حقیقت کا علم نہیں

نیوزنور09مئی/امریکہ کی ہارورڈ یونیورسٹی کے بین الاقوامی تعلقات کے ایک پروفیسرنے کہا ہے کہ امریکہ کی جانب سے ایران جوہری معاہدے سے علحٰیدہ ہونا اس ملک کے بحران کا باعث بن سکتا ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے ’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکہ کی ہارورڈ یونیورسٹی کے بین الاقوامی تعلقات کے پروفیسر’’ اسٹیفن والٹ‘‘ نے کہا  کہ ایران جوہری معاہدے کے خلاف منفی پالیسی اپنانے سے دنیا میں امریکی ساکھ کو نقصان پہنچے گا۔

انہوں نے کہا کہ امریکہ کی جانب سے ایران جوہری معاہدے سے علحٰیدہ ہونا اس ملک کے بحران کا باعث بن سکتا ہے اس کے علاوہ دنیا بھی امریکہ پر بھروسہ کرنا چھور دے گی۔

امریکی تجزیہ کار نےکہا کہ ڈونالڈ ٹرمپ کو ایران جوہری معاہدے کی حقیقت کا علم نہیں یا اسے یہ نہیں پتہ کہ کیا ایران نے اس پر عمل کیا ہے یا نہیں۔

خطے میں اسلحے کی نئے دوڑ پر انتباہ کرتے ہوئے انہوں نےمزید کہا کہ نے کہا کہ ٹرمپ کابینہ میں جان بولٹن اور مائیک پومپیو جیسے شدت پسند اور انتہاپسند افراد شامل ہونے سے مشرق وسطی مزید بدامنی اور عدم استحکام کا شکار ہوگا۔

قابل ذکر ہے کہ ڈونالڈ ٹرمپ نے 12 مئی کو ایران کے ساتھ جوہری معاہدے کی توثیق کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کرنا تھا مگر انہوں نے گزشتہ رات اپنے ایک ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ وہ آج اپنے حتمی فیصلے کا اعلان کریں گے۔

واضح رہے کہ اعلٰی ایرانی قیادت نے اس عزم کا اعادہ کیا ہے کہ جوہری معاہدے سے ڈونالڈ ٹرمپ کی ممکنہ علحٰیدگی پر بھرپور ردعمل ظاہر کیا جائے گا ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر