تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
معروف سعودی تجزیہ کار :
لبنان کے انتخابی نتائج علاقے میں سعودی عرب کی ایک اورشکست ہے

نیوز نور 09 مئی/امریکہ میں مقیم سعودی عرب کے ایک معروف تجزیہ کار نے ریاض حکومت سے علاقے کے حوالے سے اپنی غلط پالیسیوں کو ترک کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ لبنان کے پارلیمانی انتخابات کے نتائج  خطے میں سعودی عرب کی ایک اورشکست ہے۔

استکباری دنیا صارفین۱۸۱ : // تفصیل

معروف سعودی تجزیہ کار :

لبنان کے انتخابی نتائج   علاقے میں سعودی عرب کی ایک اورشکست ہے

نیوز نور 09 مئی/امریکہ میں مقیم سعودی عرب کے ایک معروف تجزیہ کار نے ریاض حکومت سے علاقے کے حوالے سے اپنی غلط پالیسیوں کو ترک کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ لبنان کے پارلیمانی انتخابات کے نتائج  خطے میں سعودی عرب کی ایک اورشکست ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایک بیان میں ’’جمال خاشوگی‘‘نے ریاض حکومت سے علاقے کے حوالے سے اپنی غلط پالیسیوں کو ترک کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ لبنان کے پارلیمانی انتخابات کے نتائج  خطے میں سعودی عرب کی ایک اورشکست ہے۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب میں اتنی صلاحیت موجود نہیں ہے کہ لبنان میں اسلامی جمہوریہ ایران کی صلاحیتوں کو محدود کرسکے۔

انہوں نے کہاکہ لبنان کے پارلیمانی انتخابات کے حالیہ نتائج علاقے میں اسلامی جمہوریہ ایران کے اثرورسوخ کو ختم کرنے کی سعودی عرب کی ناکامی کا منھ بولتا ثبوت ہیں۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کی آل سعود حکومت کو خطے کے حوالے سے اپنی اسٹریٹجی پوری طرح تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ لبنان میں 9 سال بعد ہونے والے پارلیمانی انتخابات  کے سرکاری اعداد وشمار کے مطابق اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ اوراسکے اتحادیوں نے واضح کامیابی حاصل کی جبکہ  مغرب کے حمایت یافتہ  وزیر اعظم سعد حریری کی پارٹی تحریک مستقبل کو بڑا نقصان اُٹھانا پڑا جسے ماہرین  سعودی عرب کی ذلت آمیز شکست قراردے رہے ہیں۔

انتخابی نتائج  سامنے آنے کےبعد حزب اللہ لبنان کے سربراہ سید حسن نصراللہ نے اپنے حامیوں سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ  انتخابی نتائج مقاومت اوراسکے اتحادیوں کیلئے ایک بڑی کامیابی ہے اور لبنانی عوام نے  دشمنوں کی تمام سازشوں کو ناکام بنادیا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر