تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
بین الاقوامی امور کے پاکستانی ماہر :
ٹرمپ کے اقدام نے ثابت کردیا کہ امریکہ کے سامنے بین الاقوامی معاہدوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے

نیوز نور 10 مئی /بین الاقوامی امور کے ایک پاکستانی ماہرنے کہا ہے کہ ایران جوہری معاہدے سے دستبردار ہونے کے ٹرمپ کے اعلان سے دنیا کو یہ پیغام جائےگا کہ  بین الاقوامی تعلقات میں معاہدوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے ۔

استکباری دنیا صارفین۴۲۴ : // تفصیل

بین الاقوامی امور کے پاکستانی ماہر :

ٹرمپ کے اقدام نے ثابت کردیا کہ امریکہ کے سامنے بین الاقوامی معاہدوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے

نیوز نور 10 مئی /بین الاقوامی امور کے ایک پاکستانی ماہرنے کہا ہے کہ ایران جوہری معاہدے سے دستبردار ہونے کے ٹرمپ کے اعلان سے دنیا کو یہ پیغام جائےگا کہ  بین الاقوامی تعلقات میں معاہدوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے ۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور ‘‘کی رپورٹ کے مطابق ایرانی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں ’’تلعت مسعود ‘‘نے کہاکہ ایران جوہری معاہدے سے دستبردار ہونے کے ٹرمپ کے اعلان سے دنیا کو یہ پیغام جائےگا کہ  بین الاقوامی تعلقات میں معاہدوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے ۔

انہوں نے کہاکہ  ٹرمپ کا اعلان  عالمی امن وسلامتی کیلئے ایک زبردست دھچکا ہے اور  اسے ثابت ہوا ہے کہ امریکہ پر ہرگز بھروسہ نہیں کیا جاسکتا۔

انہوں نے کہاکہ  صدر بننے کے بعد سے ٹرمپ نے جارحانہ پالیسیاں اختیار کررکھی ہیں جامع مشترکہ ایکشن پلان سے امریکہ کی علحٰیدگی ایک مثبت قدم نہیں ہے اوراس کے نتائج یقینی طورپر تباہ کن ہونگے۔

انہوں نے کہاکہ 2015ء میں ایران جوہری معاہدہ ہونے کے بعد سے ہی امریکہ  اس معاہدے کی خلاف ورزی کرتا رہا ہے جبکہ  اسلامی جمہوریہ ایران نے  اس معاہدے کے اصولوں  پر سوفیصد عمل درآمد کیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ اس تاریخی معاہدے کو سبوتاژ کرنے میں صیہونی لابی نے  اہم کردار اداکیا ہے  اوردنیا کے تمام باشعور سیاستدان ٹرمپ کے فیصلے

کے مخالف ہیں۔

موصوف تجزیہ نگار نے کہاکہ 2015ء میں جوہری معاہدہ ہونے کے بعد اسلامی جمہوریہ ایران معاشی طورپر تیزی سے ترقی کررہا  تھا  امریکہ کی تجارتی  کیمونٹی اورسرمایہ دار ایران میں سرمایہ کاری کیلئے ایران کا رُخ کررہے تھے اب  ٹرمپ کے فیصلے نے اسلامی جمہوریہ ایران کو بہت آزادی فراہم کی ہے جرمنی ،فرانس اور برطاینہ  نے بھی ٹرمپ کے فیصلے کی مخالفت کی ہے۔

واضح رہے کہ  امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے کل شام اعلان کیا کہ  ان کا ملک 2015 ء میں ہونے والے ایران جوہری معاہدے سے نکل رہا ہے  اورایران کے خلاف دوبارہ سخت پابندیاں عائد کی جائیں گی۔

ادھر ایرانی صدر ڈاکٹر حسن روحانی نے  امریکی صدر کے اعلان کے بعد کہاکہ  وہ جوہری معاہدے پر قائم رہیں گے  اوراس حوالے سے چین ،روس اوردیگر یورپی ممالک سے  مشاورت کریں گے۔

 انہوں نے کہاکہ ایران ٹرمپ کے جوہری معاہدے  سے نکلنے کے فیصلے کے جواب میں یورینیم کی لامحدود  افزودگی دوبارہ شروع کرسکتا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر