تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
ہندوستانی دفتر خارجہ ترجمان:
پُرامن جوہری ٹیکنالوجی کا استعمال ایران کا جائز حق ہے

 نیوز نور 10 مئی/ہندوستانی دفتر خارجہ ترجمان نے ایران کے جوہری مسئلے کو سفارتکاری اور مذاکرات کے ذریعے حل کرنے پر زور دیتے ہوئے  کہا ہے کہ پُرامن جوہری ٹیکنالوجی کا استعمال اسلامی جمہوریہ ایران کا جائز حق ہے۔

دینی و مذھبی رواداری صارفین۳۲۳ : // تفصیل

ہندوستانی دفتر خارجہ ترجمان:

پُرامن جوہری ٹیکنالوجی کا استعمال ایران کا جائز حق ہے

 نیوز نور 10 مئی/ہندوستانی دفتر خارجہ ترجمان نے ایران کے جوہری مسئلے کو سفارتکاری اور مذاکرات کے ذریعے حل کرنے پر زور دیتے ہوئے  کہا ہے کہ پُرامن جوہری ٹیکنالوجی کا استعمال اسلامی جمہوریہ ایران کا جائز حق ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور ‘‘کی رپورٹ کے مطابق ہندوستانی دفتر خارجہ ترجمان’’رویش کمار‘‘نے ایران اور چھ عالمی طاقتوں کے درمیان جوہری معاہدے سے متعلق حالیہ تبدیلیوں پر اپنے ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پُرامن جوہری ٹیکنالوجی کا استعمال اسلامی جمہوریہ ایران کا جائز حق ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کا ہمیشہ یہی مؤقف رہا ہے کہ ایران کے جوہری مسئلے کو صرف سفارتی اور مذاکراتی عمل کے ذریعے حل کرنا ہوگا۔

بھارتی ترجمان نے جوہری معاہدے کے تمام فریقین پر زور دیا کہ وہ اس حوالے سے مل بیٹھ کر تمام مسائل کو خوش اسلوبی کے ساتھ حل کریں۔

یاد رہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے ایک بار پھر ایران اور جوہری معاہدے کے خلاف پرانے الزامات کو دہرا کر اس معاہدے سے امریکہ کی علحٰیدگی کا اعلان کردیا تھاٹرمپ نے ایران کے خلاف پرانی ہرزہ سرائیوں کو دہراتے ہوئے کہا کہ وہ ایران پر دوبارہ پابندیاں لگانے کے حکم نامے پر دستخط کریں گے۔

واضح رہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر ڈاکٹر حسن روحانی نے بھی ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے جوہری معاہدے سے علحٰیدگی کے اعلان کے ردعمل میں کہا کہ آج سے یہ معاہدہ ایران اور اس پر دستخط کرنے والے 5 فریقین کے درمیان رہے گا۔

انہوں نے ایرانی قوم کو اس بات کی یقین دہانی کرائی ہے کہ اگر موجودہ صورتحال میں ہمارے قومی مفادات کو تحفظ نہ ملے تو وہ ایک بار پھر قوم سے خطاب کرتے ہوئے ریاست اور حکومت کے تعمیری فیصلوں سے آگاہ کریں گے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر