تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
تحریک حماس:
اسرائیلی جارحیت کے خلاف شامی حکومت اور عوام کی مقاومت حق بجانب ہے

نیوزنور11مئی/فلسطینی تنظیموں اور دنیا بھر کے مسلمانوں  نے اسرائیل پر شام کے میزائلی حملوں کا خیر مقدم کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیلی جارحیت کے خلاف شامی حکومت اور عوام کی مقاومت حق بجانب ہے۔

استکباری دنیا صارفین۷۱ : // تفصیل

تحریک حماس:

اسرائیلی جارحیت کے خلاف شامی حکومت اور عوام کی مقاومت حق بجانب ہے

نیوزنور11مئی/فلسطینی تنظیموں اور دنیا بھر کے مسلمانوں  نے اسرائیل پر شام کے میزائلی حملوں کا خیر مقدم کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیلی جارحیت کے خلاف شامی حکومت اور عوام کی مقاومت حق بجانب ہے۔

 عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق شام نے اسرائیل پر میزائلوں کی بارش  کرکے مسلمانوں بالخصوص فلسطینی مقاومتی تنظیموں میں خوشی کی لہر دوڑا دی ہے ۔

فلسطینی مقا ومتی تنظیم حماس نے کہا ہے کہ جولان میں اسرائیل کے فوجی ٹھکانوں پر جوابی کارروائی شام کا حق ہے اور وہ زمانہ گزر گیا جب اسرائیل حملے کرکے بھاگ جاتا تھا ۔

فلسطینی تنظیم جہاد اسلامی نے بھی اپنے بیان میں کہا ہے کہ شام نے آج تک صبر کام مظاہرہ کیا لیکن اب پیمانہ صبر لبریز ہوگیا اور اس نے اسرائیل کی جارحیت اور بربریت کا آج منہ توڑ جواب دے کر ثابت کردیا ہے کہ اب اسرائیل کے حملوں کا منہ توڑ جواب دیا جائے گا۔

محاذ آزادی فلسطین نے بھی اسرائیل پرشام کے جوابی حملوں پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔

 دریں اثنادنیا بھر میں مسلمانوں نے اسرائیل پر شام کے جوابی فوجی حملے پر خوشی اور مسرت کا اظہار کرتے ہوئے شام کی حمایت کا اعلان کیا ہے۔

واضح رہے کہ کل شام نے اسرائیلی بربریت اور جارحیت کا منہ توڑ جواب دیتے ہوئے مقبوضہ علاقہ جولان میں اسرائیل کے فوجی ٹھکانوں پر درجنوں میزائل فائر کئے ہیں میزائلی حملوں سے صیہونی موت کے خوف سے پناہ گاہوں میں چھپنے پر مجبور ہوگئے جبکہ بعض صیہونی اسرائیل چھوڑ کر فرار کرنے کی کوشش بھی کر رہے ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر