تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
بین الاقوامی امور کے برطانوی ماہر:
اسرائیلی جارحیت کا جواب دیکر شام نےثابت کردیا کہ وہ دشمنوں کی ہر جارحیت کا دندان شکن جواب دینے کیلئے آمادہ ہے

نیوز نور 11 مئی / بین الاقوامی امور کے ایک برطانوی ماہر نے عرب جمہوریہ شام پر غاصب  صیہونی رژیم کے حالیہ حملوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ شامی حکومت  نےدشمنوں کو یہ واضح پیغام دیا ہے کہ دشمنوں کی ہر جارحیت کا دندان شکن جواب دینے کووہ ہر وقت آمادہ ہے۔

استکباری دنیا صارفین۱۱۳ : // تفصیل

بین الاقوامی امور کے برطانوی ماہر:

اسرائیلی جارحیت کا جواب دیکر شام نےثابت کردیا کہ وہ دشمنوں کی ہر جارحیت کا  دندان شکن جواب دینے کیلئے آمادہ ہے

نیوز نور 11 مئی / بین الاقوامی امور کے ایک برطانوی ماہر نے عرب جمہوریہ شام پر غاصب  صیہونی رژیم کے حالیہ حملوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ شامی حکومت  نےدشمنوں کو یہ واضح پیغام دیا ہے کہ دشمنوں کی ہر جارحیت کا دندان شکن جواب دینے کووہ ہر وقت آمادہ ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق شامی ذرائع ابلاغ کےساتھ انٹرویو میں ’’ڈاکٹر مارکس پپاڈو پولس‘‘نےعرب جمہوریہ شام پر غاصب  صیہونی رژیم کے حالیہ حملوں کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا کہ شامی حکومت نے دشمنوں کو یہ واضح پیغام دیا ہے کہ دشمنوں کے ہر جارحیت کا دندان شکن جواب دینے کو وہ ہر وقت آمادہ ہے

انہوں نے کہاکہ  عرب جمہوریہ شام پر حملوں کا مقصد  امریکہ کو اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ براہ راست تصادم کیلئے آمادہ کرنا ہے۔

انہوں نے پیشنگوئی کی کہ امریکہ اوراسکے تکفیری وہابی فورسز عرب جمہوریہ شام پر بارہا کیمیائی ہتھیار استعمال کرنے کا الزام لگاتے آرہے ہیں اورجب فوج صوبے ادلب کو آزاد کرانے کیلئے آپریشن کا آغاز کرےگی ممکنہ طورپر اسی طرح کے پروپیگنڈے کو دوبارہ دوہرائے جائےگا۔

انہوں نے کہاکہ غاصب صیہونی رژیم نے شام پر حملہ کرکے ایک خودمختار ریاست کی ارضی سالمیت کی خلاف ورزی کی ہے ۔

انہوں نے کہاکہ جارحین سے خود کا دفاع عرب جمہوریہ شام کا حق ہے اور میں دمشق کی طرف  سے غاصب صیہونی رژیم پردمشق کے میزائیل  حملوں کی حمایت کرتا ہوں۔

 شام میں امریکہ کے تخریبی کردار کی مذمت کرتے ہوئے انہوں نےکہاکہ  امریکہ کی   شام کے خلاف ہر کاروائی کا مقصد غاصب صیہونی رژیم کے مفادات کا دفاع اورسیکورٹی دائرے کو وسیع کرنا ہے ۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ نے عرب جمہوریہ شام پر دوبار میزائل حملے کرکے اس ملک کے موجودہ تنازعے میں براہ راست مداخلت شروع کردی ہے ۔

 انہوں نے کہاکہ دمشق، ماسکو اورتہران نے  کامیابی کےساتھ شام میں واشنگٹن کے عزائم خاک میں ملادئے ہیں ۔

موصوف تجزیہ نگار نے روس پر زوردیا کہ وہ اسرائیل کی غاصب رژیم کے تئیں ایک مختلف نقطہ نظر اپنائے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر