تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
جنوبی افریقہ:
مسلح افراد کا امام حسینؑ مسجد پر حملہ امام شہیداور مسجد نذر آتش

نیوزنور11مئی/جنوبی افریقہ کے شہر ڈربن میں مسجد امام حسینؑ پر مسلح افراد نے حملہ کرکے امام مسجد کو شہید اور مسجد کو نذرآتش کردیا۔

استکباری دنیا صارفین۱۰۰ : // تفصیل

جنوبی افریقہ:

مسلح افراد کا امام حسینؑ مسجد پر حملہ  امام شہیداور مسجد نذر آتش

نیوزنور11مئی/جنوبی افریقہ کے شہر ڈربن میں مسجد امام حسینؑ پر مسلح افراد نے حملہ کرکے امام مسجد کو شہید اور مسجد کو نذرآتش کردیا۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق جنوبی افریقہ کے شہر ڈربن میں تین مسلح افراد نے امام حسین مسجد میں داخل ہو کر نمازیوں اور امام مسجد پر چاقوؤں سے حملہ کیا جس کے نتیجے میں امام مسجد اور دو نمازی شدید زخمی ہو گئے۔

زخمیوں کو طبی امداد کے لیے فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیامگر امام مسجد دوران علاج زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہید ہوگئے۔

پولیس کے مطابق حملے کے محرکات کا علم نہیں ہو سکا ہےاور وہ حملہ آوروں کی تلاش بھی جاری رکھے ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ جنوبی افریقہ کے شہر ڈربن میں یہ سانحہ اس وقت پیش آیا ہےجب مسلمانوں کا مقدس ترین مہینہ رمضان المبارک شروع ہونے میں صرف ایک ہفتہ رہ گیا ہےمسلمانوں میں اس حادثے کے باعث شدید غم و غصہ پایا جاتا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر