تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
اقوم متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق:
غزہ کی ناکہ بندی ظلم کی ایک بدترین شکل ہے جسے فوری طور پرختم کرنے کی ضرورت ہے

نیوزنور11مئی/اقوم متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق نے فلسطین کے علاقے غزہ پٹی میں جاری اسرائیلی فوج کی انتقامی کارروائیوں اور علاقے کی ناکہ بندی کو بدترین ظلم قرار دیتے ہوئے محصورین غزہ کے خلاف جاری مظالم بند کرانے کا مطالبہ کیا ہے۔

استکباری دنیا صارفین۶۴ : // تفصیل

اقوم متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق:

غزہ کی ناکہ بندی  ظلم کی ایک بدترین شکل ہے جسے فوری طور پرختم کرنے کی ضرورت ہے

نیوزنور11مئی/اقوم متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق نے فلسطین کے علاقے غزہ پٹی میں جاری اسرائیلی فوج کی انتقامی کارروائیوں اور علاقے کی ناکہ بندی کو بدترین ظلم قرار دیتے ہوئے محصورین غزہ کے خلاف جاری مظالم بند کرانے کا مطالبہ کیا ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق’’ زید رعد الحسنی‘‘ نے کہا کہ غزہ میں پرامن اور نہتے مظاہرین کے خلاف طاقت کا اندھا دھند استعمال کرنا اور ممنوعہ اسلحہ سے انہیں منتشر کرنے کا کوئی آئینی اور اخلاقی جوازنہیں ہے۔

 انہوں نے کہا کہ غزہ پٹی کے عوام کئی سال سے بدترین ناکہ بندی کا سامنا کررہےہیں اور حالیہ عرصے کے دوران فلسطینیوں نے تحریک حق واپسی کے لیے پرامن مظاہرے شروع کیے ہیں اور اسرائیل ان پرامن مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے طاقت کا بے تحاشا استعمال کررہا ہے جس کے نتیجےمیں بے گناہ شہریوں کی جانیں ضائع ہو رہی ہیں۔

موصوف ہائی کمشنر نے کہا کہ اسرائیلی فوج غزہ میں پرامن فلسطینی مظاہرین کے خلاف طاقت کا اندھا دھند استعمال کرتی ہے فلسطینی تحریک حق واپسی کا آج ساتواں جمعہ ہے خدشہ ہے کہ اسرائیلی فوج آج بھی غزہ کی مشرقی سرحد پر جمع ہونے والے فلسطینیوں کے خلاف طاقت کا وحشیانہ استعمال کرسکتی ہے۔

زید رعد الحسنی نے مزید کہا کہ غزہ  پٹی کے دو ملین فلسطینی گذشتہ بارہ سال سے بدترین ناکہ بندی کا سامنا کررہے ہیں غزہ کی ناکہ بندی غیرقانونی اقدام ہےاوریہ ظلم کی ایک بدترین شکل ہےجسے فوری طورپر ختم کیا جانا چاہیے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر