تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
بین الاقوامی امور کے ایرانی ماہر:
جولان میں اسرائیلی فوجی ٹھکانوں پر شامی فوج کے حملےقدس کی غاصب رژیم کی بڑی شکست ہے

نیوزنور12مئی/بین الاقوامی امور کے ایک ایرانی ماہر نے کہا ہے کہ شام کے مقبوضہ جولان علاقے میں قابض صیہونی افواج کے ٹھکانوں پر شام کی سرکاری فوج کے میزائیل حملے قدس کی غاصب رژیم کی بڑی شکست ہے ۔

استکباری دنیا صارفین۱۲۸ : // تفصیل

بین الاقوامی امور کے ایرانی ماہر:

جولان میں اسرائیلی فوجی ٹھکانوں پر شامی فوج کے حملےقدس کی غاصب رژیم کی بڑی شکست ہے

نیوزنور12مئی/بین الاقوامی امور کے ایک ایرانی ماہر نے کہا ہے کہ شام کے مقبوضہ جولان علاقے میں قابض صیہونی افواج کے ٹھکانوں پر شام کی سرکاری فوج کے میزائیل حملے قدس کی غاصب رژیم کی بڑی شکست ہے ۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق’’اسداللہ زائری‘‘نے مقامی میڈیا کے ساتھ انٹریو میں کہا کہ شام کے مقبوضہ جولان علاقے میں قابض صیہونی افواج کے ٹھکانوں پر شام کی سرکاری فوج کے میزائیل حملے قدس کی غاصب رژیم کی بڑی شکست ہے ۔

انہوں نے کہا کہ لبنان میں حزب اللہ کی شاندار کامیابی ایک اسٹرٹیجک فتح ہے جسے خطے کا مستقبل ہی تبدیل ہونے والا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ جولان پر شامی فوج کے حملے صیہونی رژیم ،اسکی بدنام زمانہ انٹیلی جنس ایجنسی موساد اور دفاعی امور کے ذمےدار اداروں کیلئے ایک ذلت آمیز شکست ہے ۔

موصوف تجزیہ نگار نے کہا کہ شامی فوج کی اسطرح کی جوابی کاروائی سے اسرائیل کے تمام حلقوں میں خوف و ہراس چھا گیا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ غاصب صیہونی وزیر اعظم نتین یاہونے جرمنی،برطانیہ،فرانس اور روس سے درخواست کی تھی کہ وہ مقبوضہ فلسطینی  علاقوں پر ٹی4فوجی اڈے پرحملے کا انتقام لینے کیلئے ایران کی جوابی کاروائی کو روکنے میں کردار ادا کریں ۔

علاقے میں مقاومتی فورسز کی بڑھتی طاقت کے بارے میں انہوں نے کہا کہ صیہونی رژیم اور اسکے انٹیلی جنس ادارے مقاومتی فورسز کی اصلی طاقت سے پوری طرح ناواقف ہیں ۔

شام میں ٹی4فوجی اڈے میں مقاومتی فورسز کی بڑھتی طاقت کے بارے میں انہوں نے کہا کہ صیہونی رژیم اور اسکے انٹیلی جنس ادارے مقاومتی فورسز کی اصلی طاقت سے پوری طرح ناواقف ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ شام میں ٹی 4نامی فوجی بیس پر حملے کے دوران تمام صیہونی انٹلی جنس ادارے مقاومتی فورسز کی ہر حرکت پر نظر رکھے ہوئے تھے لیکن وہ جولان میں قابض فورسز پر شامی فوج کے حملوں کو روکنے میں ناکام ہوئے۔

بین الاقوامی امور کے ایران ماہر نے مزید  کہا کہ مقبوضہ جولان پر شامی فوج کے حملے نہ صرف اسرائیل کی جارحانہ کاروائیوں کا جواب تھے بلکہ امریکی سفارتخانے کو تل ابیب سے یوروشلم القدس منتقل کرنے کے اقدام کےا رد عمل بھی تھا ۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر