تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
امریکی وزارت خارجہ کے سابقہ سفارتکار :
ٹرمپ صہیونی لابی کے اہداف ومقاصد کو پورا کرنے کی کوشش کر رہا ہے

نیوزنور14مئی/امریکی وزارت خارجہ کے سابقہ سفارتکار نے کہا ہے کہ  امریکی صدر صہیونی لابی کے اہداف کو امریکہ میں پورا کرنے کی کوشش کرنے میں مصروف ہے۔

استکباری دنیا صارفین۱۰۹ : // تفصیل

امریکی وزارت خارجہ کے سابقہ سفارتکار :

ٹرمپ صہیونی لابی کے اہداف ومقاصد کو پورا کرنے کی کوشش کر رہا ہے

نیوزنور14مئی/امریکی وزارت خارجہ کے سابقہ سفارتکار نے کہا ہے کہ  امریکی صدر صہیونی لابی کے اہداف کو امریکہ میں پورا کرنے کی کوشش کرنے میں مصروف ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق مشہد مقدس کے ہوٹل الغدیر میں منعقد ہونے والی افق نو نامی چھٹی بین الاقوامی کانفرنس میں’’ پیٹروان بورن‘‘ نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ امریکی صدر ٹرمپ کا تل ابیب سے امریکی سفارتخانہ بیت المقدس منتقل کرنے  ایک بہت بڑی غلطی کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ان حالیہ دنوں میں ٹرمپ نے سرکاری طور پر ایران جوہرہ معاہدے سے علحیٰدہ ہونے کی ایک اور اسٹراٹیجک غلطی کو دہرایا ہے۔

امریکی وزارت خارجہ کے سابقہ سفارتکار نے کہا کہ ان چند دنوں میں امریکی صدر کی جانب سے کئے گئے فیصلے مستقبل میں بہت سے مسائل کا سبب بن سکتے ہیں کیونکہ ٹرمپ کے غیر دانشمندانہ فیصلوں سے امریکہ نے دنیا کے مدّ مقابل اور اپنے اتحادیوں کے درمیان اپنی جایگاہ اور مقام کو ضعیف کر دیا ہے۔

انہوں نے سوالیہ انداز میں کہ ٹرمپ نے گذشتہ تاریخ سے عبرت حاصل نہیں کی ہےکہا کہ یقیناً امریکی صدر کا فلسطین میں سفارتخانے کو منتقل کرنے کا مقصد فقط صہیونی لابی کے اہداف و مقاصد کو امریکہ میں پورا کرنا ہے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر