تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
سینئر یمنی صحافی:
یمنی عوام کے قتل عام کیلئے امریکہ سعودیہ کو تیل کے بدلے مہلک ہتھیار فراہم کررہا ہے

نیوز نور14 مئی /یمن کے ایک سینئر صحافی نے کہا ہے کہ سعودی عرب کی وہابی رژیم  ملک کی شہری آبادی کو امریکی ساخت کلسٹر بموں سے نشانہ بنارہی ہے ۔

استکباری دنیا صارفین۲۲۲ : // تفصیل

سینئر یمنی صحافی:

یمنی  عوام کے قتل عام کیلئے امریکہ  سعودیہ کو تیل کے بدلے  مہلک ہتھیار فراہم کررہا ہے

نیوز نور14 مئی /یمن کے ایک سینئر صحافی نے کہا ہے کہ سعودی عرب کی وہابی رژیم  ملک کی شہری آبادی کو امریکی ساخت کلسٹر بموں سے نشانہ بنارہی ہے ۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق’’حسن البخاتی ‘‘نے ایک انٹرویو میں کہاکہ سعودی عرب کی وہابی رژیم  ملک کی شہری آبادی کو امریکی ساخت کلسٹر بموں سے نشانہ بنارہی ہے ۔

انہوں نے یمنی عوام کے خلاف  سعودی جنگی اتحاد کے مظالم میں  امریکہ کے کردار کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ  واشنگٹن حکومت یمنی عوام کا قتل کروانے کیلئے سعودی جنگی طیاروں کو ایندھن, لاجسٹک حمایت اور  جدید ہتھیار فراہم کررہی ہے۔

انہوں نے کہاکہ میرا  اقوام متحدہ میں مستقل مندوب نیکی ہیلی سے سوال ہے  کہ   یمنی عوام کے خلاف استعمال ہونے والے ہتھیاروں کو سعودی جنگی اتحاد کو کون فراہم کررہا ہے?

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب دنیا کی واحد حکومت ہے  کہ جو یمن میں ممنوعہ ہتھیاروں کا استعمال کررہی ہے۔

یمنی صحافی نے کہاکہ  واشنگٹن حکومت کو جارحین ممالک پر داغے جانے والے  مقاومتی میزائلوں سے ہی تشویش لاحق ہے جبکہ  یمن ان میزائیلوں کو اپنے دفاع کیلئے استعمال کررہا ہے۔

انہوں نے کہاکہ  امریکہ کو صرف سعودی جنگی اتحادی سے وابستہ اپنے مفادات کی فکر ہے۔

 انہوں نے کہاکہ امریکہ تیل کے بدلے میں سعودی عرب کو  اربوں ڈالر کے بم فروخت کررہا ہے جنہیں یمنی عوام کیلئے استعمال کیا جارہا ہے۔

واضح رہےکہ یمن پر سعودی عرب کے وحشیانہ جرائم کی عالمی سطح پر مذمت کی جا رہی ہے لیکن آل سعود حکومت، عالمی برادری کے احتجاج کی پرواہ کئے بغیر اپنے حملے جاری رکھے ہوئے ہے۔

سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں نے یمن کے عوام کی انقلابی تحریک کو کچلنے اور معزول صدر منصور ہادی کو دوبارہ اقتدار میں لانے کے بہانے یمن پر جارحانہ حملے شروع کئے تھے۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر