تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
معروف ہندوستانی مبلغ :
ماہ مبارک رمضان خود سازی و تربیت نفس کا مہینہ ہے

نیوزنور16مئی/ہندوستان کے ایک مشہور مبلغ دین مبین اسلام نے کہا ہے کہ رمضان المبارک وہ مہینہ ہےجس میں حق تعالیٰ نے اپنے روزے دار کو اپنی مہمان نوازی میں بلایا ہے ۔

اسلامی بیداری صارفین۶۹ : // تفصیل

معروف ہندوستانی مبلغ :

ماہ مبارک رمضان خود سازی و تربیت نفس کا مہینہ ہے

نیوزنور16مئی/ہندوستان کے ایک مشہور مبلغ دین مبین اسلام نے کہا ہے کہ رمضان المبارک وہ مہینہ ہےجس میں حق تعالیٰ نے اپنے روزے دار کو اپنی مہمان نوازی میں بلایا ہے ۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ہندوستان کے مشہور مبلغ دین مبین اسلام’’ حجت الاسلام سید عظمی عباس رضوی‘‘ نے حلول ماہ مبارک رمضان کی مناسبت سے تمام مومنین کی خدمت اس عظیم مہینہ کی آمد پر مبارک باد پیش کرتے ہوئے اس با برکت مہینے سے اچھی طرف استفادہ کرنے کی تاکید کی ہے ۔

انہوں نے ماہ مبارک کی فضیلت کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ رمضان مبارک خدائے تعالیٰ کا مہینہ ہے اور یہ سارے مہینوں  سے افضل ہےاور یہ وہ مہینہ ہے جس میں آسمان جنت اور رحمت کے دروازے کھل جاتے ہیں اور دوزخ کے دروازے بند کردئے جاتے ہیں ۔

مشہور مبلغ دین مبین اسلام نے اس مہینہ میں مومنین کی اہمیت کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ رمضان المبارک وہ مہینہ ہے جس میں  حق تعالیٰ نے اپنے روزے دار کو اپنی مہمان نوازی میں  بلایا ہے اور جس کا خدا مہمان نواز ہو تو اس سے مومن کو اپنی اہمیت کا اندازہ کرنا چاہیئے ۔

انہوں نے اس مہینہ کے ہر پل کو غنیمت شمار کرنے کی تاکید کرتے ہوئے کہا کہ اس مبارک مہینہ میں روزے دار کی سانس تسبیح اور سونا عبادت کا درجہ رکھتا ہے  اعمال قبول کی جاتی ہیں گناہ بخش دئے جاتے ہیں اوراسی مہینہ میں قرآن کریم کا نزول ہوا ۔

حجت الاسلام سید عظمی عباس رضوی نے  مزیداس مہینے میں انفاق کے سلسلہ رسول اکرم ص کی تاکید کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ رسول اکرم ص نے فرمایا ہے کہ جو شخص اس ماہ میں کسی مؤمن کا روزہ افطار کرائے تو اسے گناہوں کی بخشش اور ایک غلام کو آزاد کرنے کا ثواب ملے گا۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر