تازہ ترین خبریں  
 
 
  تازہ ترین مقالات  
 
 
  مقالات  
 
 
  پیوندها  
   

نیوزنور21مئی/عراق میں الصادقون سیاسی تحریک کے ایک سرگرم کارکن نے اس بات پر انتباہ کیا ہے کہ ہمارے ملک میں اسلامی جمہوریہ ایران کی مداخلت کا دعوی امریکہ کی ایک سازش ہے۔

نیوزنور21مئی/روس سے تعلق رکھنے والے ایک عیسائی راہب نے کہا ہے کہ  دنیا کے تمام مذہبی رہنماؤں من جملہ ویٹیکن کے پاپ کو چاہئے کہ مقبوضہ فلسطین میں ہونے والے قتل عام پر آواز بلند کریں۔

نیوزنور21مئی/تحریک انصاف پاکستان کے مرکزی رہنما نے کہا ہے کہ فلسطینیوں پر اسرائیلی فوج کی اندھادھند فائرنگ سے ہزاروں افراد کی شہات عالمی برادری کی بے حسی کا منہ بولتا ثبوت اور امن کے علمبردار ممالک، این جی اوز کے منہ پرزوردار تھپڑ ہے۔

نیوزنور21مئی/حزب اللہ لبنان کی مرکزی کونسل کے رکن نے سعودی عرب کی امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ ملکر اسلام اور مسلمانوں کے خلاف آشکارا اور پنہاں سازشوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں حزب اللہ لبنان کو لبنانی حکومت میں شامل ہونے سے روکنے کی ہمت نہیں ہے۔

نیوزنور21مئی/ملائیشیائی اسلامی تنظیم کی مشاورتی کونسل کے صدر نے کہا ہے کہ فلسطین میں نہتے شہریوں پر صہیونی حکومت کی جانب سے ڈھائے جانے والے مظالم کو روکنا ہو گا۔

  فهرست  
   
     
 
    
تحریک انصاراللہ کے سیکریٹری جنرل:
امریکہ اور اسرائیل اُمت اسلامیہ کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں

نیوزنور17مئی/یمن کی عوامی انقلابی تحریک انصاراللہ کے سیکریٹری جنرل نے کہا ہے کہ امریکہ اور اسرائیل اُمت اسلامیہ کے خلاف ہونے والی تمام سازشوں میں شریک ہیں۔

استکباری دنیا صارفین۷۷ : // تفصیل

تحریک انصاراللہ کے سیکریٹری جنرل:

امریکہ اور اسرائیل اُمت اسلامیہ کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں

نیوزنور17مئی/یمن کی عوامی انقلابی تحریک انصاراللہ کے سیکریٹری جنرل نے کہا ہے کہ امریکہ اور اسرائیل اُمت اسلامیہ کے خلاف ہونے والی تمام سازشوں میں شریک ہیں۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق یمن کی عوامی انقلابی تحریک انصاراللہ کے سربراہ ’’عبدالمالک بدرالدین الحوثی ‘‘نے ماہ مبارک رمضان کی آمد کی مناسبت سے اپنے ایک خطاب میں کہا کہ علاقے میں تمام سازشوں کا مقصد اُمت اسلامیہ کو نقصان پہنچانا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ماہ مبارک رمضان اس سال ایک ایسے وقت میں شروع ہو رہا ہے جب یمن کے عوام کے سامنے بہت سے مسائل اور مشکلات ہیں اور وہ مسلسل چوتھے ماہ رمضان میں بھی امریکی اور سعودی وحشیانہ ہوائی حملوں کا سامنا کر رہے ہیں اور حتٰی ماہ رمضان میں سعودی عرب اور امریکہ کے حملوں میں شدت آجاتی ہے۔

یمن کی عوامی انقلابی تحریک انصاراللہ کے سربراہ نے کہا کہ اُمت اسلامیہ کو غیر معمولی خطرات اور مہم جوئی کا سامنا ہے۔

موصوف سربراہ نے کہا کہ اُمت اسلامیہ کے دشمنوں کا وسیع فوجی حملہ انہی خطرات میں سے ایک ہے۔

انہوں نے کہا کہ بیت المقدس کے بارے میں امریکی حکومت کا اقدام اور مسئلہ فلسطین کے سلسلے میں امریکی رویّہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ اُمت مسلمہ کے مقدسات کو نقصان پہنچا رہا ہے۔

عبدالمالک بدرالدین الحوثی نے مزیدکہا کہ اس درمیان بعض اسلامی ممالک کوشش کر رہے ہیں کہ امریکہ اور اسرائیل کے درمیان تعلقات میں فرق ظاہر کریں لیکن حقیقت یہ ہے کہ امریکہ اور اسرائیل ایک ہی سکے کے دو رخ ہیں اور دونوں ہی اُمت مسلمہ کے لئے بڑا خطرہ ہیں۔


آپ کی رائے
نام:  
ایمیل:
پیغام:  500
 
. « »
قدرت گرفته از سایت ساز سحر