نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ اکتبر ۱۸، ۲۲:۱۵ - امیرحسین
    ((:


جہاد اسلامی فلسطین کے ترجمان:

 نیوزنوریکم ستمبر/جہاد اسلامی فلسطین کے ترجمان نے کہا ہے کہ واپسی مارچ کامیابی سے ہمکنار ہوگی اور واپسی مارچ کے نتیجہ میں بہت سے ممالک کی اسرائیل سے روابط کی خواہش مٹی میں مل گئی ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق جہاد اسلامی فلسطین کے ترجمان ’’داود شہاب ‘‘ نے ایرانی ذرائع ابلاغ کے ساتھ انٹریو میں کہا کہ واپسی مارچ کامیابی سے ہمکنار ہوگی اورواپسی مارچ کے نتیجہ میں بہت سے ممالک کی اسرائیل سے روابط کی خواہش مٹی میں مل گئی ہے۔

انہوں نے کہ واپسی مارچ دو محازپر لڑرہی ہے  اول صہیونی حکومت کے خلاف آزادی کی جنگ اور سازش کاروں کے عزائم کو ناکام بنانا اور دوسرا محاذ آگاہی اور صحیح معلومات دنیا تک پہچانا۔

موصوف ترجمان نے کہاکہ بہت سے عرب ممالک کی خواہش تھی کہ اسرائیل سے رسمی طور پر اور بغیر کسی جھجک کے روابط قائم کریں لیکن واپسی مارچ نے ان کی کوششوں کو ناکام بنا دیا۔

داود شہاب  نے مزید کہا کہ واپسی مارچ اپنے ہدف کی جانب گامزن ہے اور اللہ نے چاہا تو اسرائیل کے ظالمانہ محاصرے کو توڑنے میں کامیاب ہوجائے گا۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی