نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ اکتبر ۱۸، ۲۲:۱۵ - امیرحسین
    ((:


امریکی تجزیہ کار:

نیوزنور یکم  نومبر:امریکہ کے ایک معروف سیاسی تجزیہ نگار نے کہا ہے کہ افغانستان میں امریکہ کی شکست امن عمل میں چین ،روس اورایران کی عدمی موجودگی کا نتیجہ ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق بین الاقوامی امور کے امریکی ماہر’’بیرنٹ روبن‘‘نے کہاکہ افغانستان میں امریکہ کی شکست امن عمل میں چین ،روس اورایران کی عدمی موجودگی کا نتیجہ ہے۔

انہوں نے کہاکہ ٹرمپ کی افغان پالیسی ناکامی سے دوچار ہے کیونکہ  امریکی صدر نے علاقائی ممالک خاص کر چین ،روس اورایران کو اپنی افغان پالیسی میں نظرانداز کیا ہوا ہے۔

انہوں نے کہاکہ افغانستان میں امن واستحکام کی بحالی کیلئے چین ،روس اورایران کےساتھ تعاون درکار ہے۔

انہوں نے کہاکہ افغانستان کے حوالے سے کسی بھی طرح کے امن مذاکرات میں چین ،روس، ایران اورپاکستان کو شامل کرنے کی ضرورت ہے۔

انہو ں نے کہاکہ قریب دودہائیوں سے امریکہ افغانستان میں سرگرم ہوکر عسکری کاروائیاں انجام دیتا آرہا ہے جس کے نتیجے میں دسیوں ہزار بے گناہ افغانی ہلاک  اورلاکھوں بے گھر ہوئے ہیں۔

موصوف تجزیہ نگار نے مزیدکہاکہ افغانستان کے مسئلے کے حل کیلئے امریکہ کو اپنی اسٹریٹیجی تبدیل کرکے چین ،روس اورایران سے تعاون کرنا چاہئے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی