نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے


صیہونی میڈیا:

نیوزنور08نومبر/ایک صیہونی نیوز چینل نے انکشاف کیا ہے کہ امریکی سفارتخانے کو تل ابیب سے یروشلم منتقل کرنے کے ٹرمپ کا فیصلہ بعض عرب حکومتوں کو اعتماد میں لینے کے بعد انجام پایا ہے سعودی عرب کی وہابی رژیم نے ٹرمپ کو مقبوضہ یروشلم کو صیہونی حکومت کا دارالخلافہ قراردینے کی  امریکہ کو گرین سیگنل دی۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق چینل 10نے انکشاف کیا کہ امریکی سفارتخانے کو تل ابیب سے یروشلم منتقل کرنے کے ٹرمپ کا فیصلہ بعض عرب حکومتوں کو اعتماد میں لینے کے بعد انجام پایا ہے سعودی عرب کی وہابی رژیم نے ٹرمپ کو مقبوضہ یروشلم کو صیہونی حکومت کا دارالخلافہ قراردینے کی  امریکہ کو گرین سیگنل دی۔

مذکورہ چینل نے اپنے ایک رپورٹ میں کہاکہ  عرب ممالک اگرچہ ظاہری طورپر ٹرمپ کے فیصلے کی مذمت کرتے دکھائی دے رہے ہیں تاہم سعودی عرب اورمصر نے ٹرمپ کو مقبوضہ یروشلم سے متعلق اپنے فیصلے کو لاگو کرنے کی منظوری دی تھی ۔

چینل ٹن نے اپنی حالیہ رپورٹ میں لکھا کہ سعودی عرب کی مخالفت کے بعد ٹرمپ اپنے فیصلے کو کبھی لاگو کرنے میں کامیاب نہیں ہوتے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی